Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben reeds begonnen met het eerste radiostation (radio del mundo ), maar als er vorderingen komen zou ik dingen met jullie willen bespreken en laten horen. Daarom wil ik graag het MS team joinen en dan hoef ik het niet meer via het grote ideën topic te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen, niet een idee dat alles een beetje dezelfde stuijl heeft? Dt vond ik bij MS VC minder....

//>Edit door DaBeast: _O_

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben reeds begonnen met het eerste radiostation (radio del mundo ), maar als er vorderingen komen zou ik dingen met jullie willen bespreken en laten horen. Daarom wil ik graag het MS team joinen en dan hoef ik het niet meer via het grote ideën topic te doen.

Ok hierbij ben je aangenomen als Audio Editor.

Veel plezier in het MS team!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag promotie/opslag willen naar Video en Audio Editor want ik wil ook graag wat radio stations verzorgen en ik weet hoe je andere logo's kan plaatsen in de Audio Options

Link to comment
Delen op andere websites

Kees jongen, die shit 0wned uber hard. Vegeleken met je modelling skills voor die kerk, ben ik een GLD kneus. Het rad staat er ook mooi bij. Zon dorps plein. Ik zal wel ipv gras, steen textures gebruiken, en dan af en toe wat gras perkjes. Voorderest moet je er nog kraampjes neerzetten. Het is dus belangrijk dat de ondergrond waar het reuzenrad op staat steen is.

Blijkbaar begin ik radiosity ook onder de knie te krijgen. Naja, moet nog wel oefenen. Maar ik kan dus wel jullie lots radiosity'en

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij ff helpen, 3ds max 9 kan ik niet meer cracken dmv serial weetikveelwateraandehand is. Nu heb ik max 7 en gecracked, maar die werkt niet goed op vista, elke keer als ik in mijn viewport iets doe, krijg ik van die flitsen, dat het ff wit wordt. Krijg er koppijn en het is ontiechelijk kut.

Dus kunnen jullie me hlpen met of max 7 probleem oplossen, of aan een max 8 download komen, want die vind ik ook niet:S

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is 3ds max 7 niet Vista compliable (of hoe het ook mag heten), Bij 3ds max 9 alleen, dus probeer met een serial van mij, als je me weer ff toevoeg op msn :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ok hierbij ben je aangenomen als Audio Editor.

Veel plezier in het MS team!

Maar Tim moet ik hiervoor geen wachtwoord krijgen ?

Bewerkt: door leone
Link to comment
Delen op andere websites

wrm maak ik altijd zo veel renders ??

Omdat wij dat prachtig vinden! _O_

Het ziet er in ieder geval super uit , hoop dat die toren minstens zo goed word als wat je tot nu toe heb!

KUTGW

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag promotie/opslag willen naar Video en Audio Editor want ik wil ook graag wat radio stations verzorgen en ik weet hoe je andere logo's kan plaatsen in de Audio Options

Ok voor mij is het goed dat galiorix mij helpt.

Ok hierbij ben je aangenomen als Audio Editor.

Veel plezier in het MS team!

Maar Tim moet ik hiervoor geen wachtwoord krijgen ?

aangzien je nu member bent, heb je toegang tot de private sektion, ik stuur je een pm met het wachtwoord

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...