Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Omdat we wat aanmerkingen kregen over de environment in MS , ben ik vandaag begonnen met wat tests met de Timecyc.DAT . In deze file worden de kleuren van de lucht, de doorzichtbaarheid van het water en de intensiteit van de zandstormen op elk uur van de dag gedefined. Ik heb wat tests gedaan met de Timecyc.DAT editor van Respawn. Ik had de Ambient color en de shadow value's aangepast. Het leek eerst goed te werken, totdat ik op een bepaalde tijdstip een blauwe gloed kreeg. Nu weet ik niet als dat door de editor komt of door de values. Dat zoek ik morgen uit.. Tevens ga ik de luchtkleuren uit GTA3 gebruiken, omdat deze bijna perfect zijn voor MS. Met wat tweeqs zou het er mooi moeten uit zien.

Screens:

Ambient&Shadow values test:

t1os6.png

Blauwe gloed (op de een of andere manier ben ik in het water gesukkelt):

t1bbp0.jpg

Tevens had ik dynamische schaduw op alle models dat ook perfect werkte met omni's.

Meer updates volgen zo vlug mogelijk dus..

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bump!

Ik ben van een gedeelte de textures aan het aanpassen en ook een beetje het model, ik ga een reling langs die weg maken want die zat er nog niet, nogal idioot lijkt me, anders val je dr zo af, gewoon kut om te rijden dan :puh:.

render338.jpeg

Close up...

render339.jpeg

//>Edit door DaBeast: Goh, wat hou ik toch van je skat <33333D . :7

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Kees, ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw lot het beste MS lot to op heden vind. Het heeft de meeste detail en alle textures zien er pefect uit !

:*D TNX k ben blij dat iedereen mijn lot erg mooi vint. nu maar hopen dat het ingame niet erg verneukt wort.

bijna klaar nu ongeveer 98% aleen de textures moeten nog goet.

kerkbetonkd4.jpg

Shot at 2007-06-26

ow en zeg ff wat je van die toren vint. want als jullie die niet goet genoeg of niet mooi of iets anders vinden maak ik een niewe. zelf weet ik niet echt wat ik er van moet vinden.

ow ja en tim. k heb voor u ff een steen ondergrond gebruikt. maar ik vint dat niet zo mooi eigelijk. ik denk dat het gras tog mooier is. of mischien bij de molen gras doen en de rest steen of anderzom ??

zo als dit dus

kerkbeton2mj3.jpg

Shot at 2007-06-26

straks nog een beter sicht van de toren.

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja, ik denk dat gras als ondergrond voor de molen toch het mooiste is. Alleen steen ziet er zo. Tja, simpel uit. Maar ik kan in ieder geval niet wachten tot dat ik hem ingame heb ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit DaBeast! Dat van die blauwe gloed is wel jammer, best raar eigenlijk.

Waar is CJ trouwens op de laatste screen? Ik zie hem niet. :7

//>Edit door DaBeast: Nou, dat is de Bluescreen unvisible CJ mod van me :7 .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Nice, 2 minputjes, die toren van je kerk is wel erg lowpoly, mag best ietsje mooier. En misschien iets van een hek ofzo om dat reuzenrad maken, het mist zo gewoon iets.

En over je textures, gewoon steen houden bij reuzenrad, een deels gras bij kerk, ziet er mooier uit denk i met gras eromheen, maar neem dan wel andere grastexture.

Bewerkt: door Big-Bear
Link to comment
Delen op andere websites

die toren was toen nog in WIP he. nu is die klaar. k heb het gras en steen ff omgedraait. en zo vint ik t mooier.

wat duurt dat renderen lang. zelfs sonder een licht. drm is de render ook niet hellemal klaar maar je kan te toren wel goed zien. btw de render is ook verneukt. omdat ik zat te kloten met iets.

bekdichtjj0.jpg

Shot at 2007-06-26

nu zoek ik aleen nog iemand die een COLL en DFF wil maaken OF 3ds 8 wil uploaden.

ow ja big bier. hekjes en chity komer er wel om maar dat doe ik met gta stuf.

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

die toren was toen nog in WIP he. nu is die klaar. k heb het gras en steen ff omgedraait. en zo vint ik t mooier.

godverdome wat duurt dat renderen lang. zelfs sonder een licht. drm is de render ook niet hellemal klaar maar je kan te toren wel goed zien. btw de render is ook verneukt. omdat ik zat te kloten met iets.

bekdichtjj0.jpg

Shot at 2007-06-26

nu zoek ik aleen nog iemand die een COLL en DFF wil maaken OF 3ds 8 wil uploaden.

ow ja big bier. hekjes en chity komer er wel om maar dat doe ik met gta stuf.

Stuur maar op msn dan maak ik het voor je

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij heb ik uwe msn adres niet.

t is ***@blabla.com

wtb deze render is beter als de vorige.

chityfo5.jpg

hier is de link voor de MAX file. let op aleen voor 3ds 9

http://rapidshare.com/files/39516846/lotsMS2.max.html

hier is de .3ds file je kan beter deze gebruiken. want daar zitten dingen beeter attacht.

http://rapidshare.com/files/39518493/lot7.3DS.html

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

In dit onderwerp ga ik met jullie de radiostations bespreken, ik weet dat mijn project niet van evenveel belang is als het modellen, maar ik zou het toch graag deftig doen.

Radiostations :

Radio Del Mundo : Siciliaanse / Italiaanse folklore

delmundowt8.jpg( Tha-Niels heeft dit voor mij gemaakt)

Double Cleff FM : Classieke / Opera muziek

Vendetta Rock (V Rock): Rock muziek uit bekende mafia-films

1200505418.png

Mob Talk: praatprogramma met mafialeden

1206098685-50.png

Flashback FM: terugblik op de goeie ouwe dagen met Dean Martiun, Jery Vale,Tony Benet, en anderen

Andere : Ideeën zijn altijd welkom -eventueel een Jazz-station

Leone :tu:

Bewerkt: door leone
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...