Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Blij om te zien dat er tijd in de radiostations gestoken word. Juliie hoeven niet alle radiostations te vervangen, de stations die niet vervangen worden halen we uit SA, zodat je alleen nog de MS stations hebt.

Dat is goed, maar in welk outputformaat moet ik het zetten ? Wav, Mp3, speciaal gta-formaat ?

En hoe groot/lang mag één radiostation zijn ?

Ik dacht ergens gezien te hebben dat GTA MS zich in de late jaren 80 afspeelt , zo rond 1987

Het is wel nodig dat ik dit weet, want voor niet-klassieke zenders zoals Vrock is dat wel belangrijk.

Het is overigens toch geen probleem dat nummers die ooit al eens in GTA hebben gezeten terug komen toch?

Neen, maar het moet wel nog in de context passen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook begonnen,ik heb nog geen lot, maar ik zie dan wel hoe ik dat erop gooit. Ik ga denk er een bank van maken maar dat weet ik nog niet zeker, zie ik dan wel, ik denk deuren aan de zijkant, maar ik weet niet hoe dat er zou uitgaan zien.

msbuilding001yp5.jpg

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Een mislukte vorm van ''shizzle''? :7

what the chitty betekent shizzle ??

neen shity gebruik ik als ik ergens geen zin heb om een woord voor te bedenken of idd net als dat Galiorix secht

zooi, spul, chitty, meerdere dingen bij elkaar... dat is dus waar ik chitty tegen zeg ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

@Jorge: :puh:

@Baz:Hoe het dus niet moet =(

maak meer variatie in je huizen en kopieer niet 8 keer 1 moddel en zet ze dan al helemaal niet 8 keer naast elkaar.

mijn mening bouw nog 2 andere moddellen en maak meer variatie in textures en zooi dit is gewoon kut..

Grats,G

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...