DaddyPimp Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) Lijkt me wel vet, dat er bijv. van die metalen platen etc. opkomen. Moet wel te maken zijn denk ik omdat je er ook bodykits op kunt zetten. *EDIT: Of dat je olie op de weg kunt gooien en van die spijkermatten ofzo.. Bewerkt: 28 juni 2007 door DaddyPimp
Big-Bear Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Oversxte kindjes met jullie geil en neuken, is het niet een idee om al die offtopi zooi weg te halen, en een soort van chat aan te maken praat wat makkelijker^^
Black Force Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 hoi, ik heb slecht nieuws, denk ik althans, want ik wil me afmelden bij Mafia Stories. Waarom: Omdat ik SCM niks meer aan vind, en ik het eerder deed altijd omdat ik nooit wat te doen had op de pc, maar nu heb ik de playstation 3 gekocht, en vind ik het SCM niks meer aan, ik heb er gewoon geen trek meer in. Dus ik dacht dat ik wel gek zou zijn als ik ermee door zou gaan. Het spijt me jullie te moeten verlaten, jullie zijn allemaal wel aardig en van kwaliteit qua modding!! mja, greetz, Black Force
Galiorix Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 spijkermatten zou nog niet eens zo'n probleem zijn , die functie word immers gebruikt in een SA missie. De olie zou toch heel wat moeilijker zijn , maar ik denk niet dat het onmogelijk is.
[Baz] Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Hij is wel mooi alleen een beetje dikke lippen
Big-Bear Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Bassie dacht dat jij van zoeloelipen hield. Over die header van gybrus, dat effect op die hoed is niet super mooi en hij is ietswat te donker.
[Baz] Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) Fatsige negerlippen //> Edit door DaBeast: Is toch lekker hea . Bewerkt: 28 juni 2007 door DaBeast
DaBeast Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ik vind het jammer dat je ons verlaat. Je was onze enigste SCM modder. Ik zag/sprak je nouwelijks op MSN (waarschijnlijk omdat ik je niet tussen de lijst vond). Dingen komen en gaan. Bedankt voor al je moeite in MS ! Voel je vrij om af en toe nog eens langs te komen . Het ga je goed! Vriendelijke groeten, DaBeast
kees1991 Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 welke oftopick chit ?? waar zie jij offtopik zooi dan ??
Wazuup Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Oversxte kindjes met jullie geil en neuken, is het niet een idee om al die offtopi zooi weg te halen, en een soort van chat aan te maken praat wat makkelijker^^ Gedaan, je bent zelf topicstarter btw Owja, nergens anders dus spam meer hea.
Jorge_F Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Als die monitor nou eens alles in één file zet . Ik zal wel kijken of ik hem ff kan PBen over dat lot . Baz ze lot kunnen we makkelijk verplaatsen.
gybrus Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Whoei effe geil doen. Code name: MS Crack Fack Progress: 10% Screens: Opmerkingen: Dit is nog maar een klein deel van wat het uiteindelijk wordt waar ik dit neer ga zetten weet ik nog niet. Waarschijnlijk volgende week af. Grats,G
Recommended Posts