Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lijkt me wel vet, dat er bijv. van die metalen platen etc. opkomen. Moet wel te maken zijn denk ik omdat je er ook bodykits op kunt zetten.

*EDIT:

Of dat je olie op de weg kunt gooien en van die spijkermatten ofzo..

Bewerkt: door DaddyPimp
Link to comment
Delen op andere websites

Oversxte kindjes met jullie geil en neuken, is het niet een idee om al die offtopi zooi weg te halen, en een soort van chat aan te maken praat wat makkelijker^^

Link to comment
Delen op andere websites

hoi,

ik heb slecht nieuws, denk ik althans, want ik wil me afmelden bij Mafia Stories.

Waarom:

Omdat ik SCM niks meer aan vind, en ik het eerder deed altijd omdat ik nooit wat te doen had op de pc, maar nu heb ik de playstation 3 gekocht, en vind ik het SCM niks meer aan, ik heb er gewoon geen trek meer in. Dus ik dacht dat ik wel gek zou zijn als ik ermee door zou gaan.

Het spijt me jullie te moeten verlaten, jullie zijn allemaal wel aardig en van kwaliteit qua modding!!

mja,

greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

spijkermatten zou nog niet eens zo'n probleem zijn , die functie word immers gebruikt in een SA missie. De olie zou toch heel wat moeilijker zijn , maar ik denk niet dat het onmogelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het jammer dat je ons verlaat. Je was onze enigste SCM modder. Ik zag/sprak je nouwelijks op MSN (waarschijnlijk omdat ik je niet tussen de lijst vond). Dingen komen en gaan. Bedankt voor al je moeite in MS _O_ ! Voel je vrij om af en toe nog eens langs te komen :cya: . Het ga je goed!

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Oversxte kindjes met jullie geil en neuken, is het niet een idee om al die offtopi zooi weg te halen, en een soort van chat aan te maken praat wat makkelijker^^

Gedaan, je bent zelf topicstarter btw :schater: Owja, nergens anders dus spam meer hea.

Link to comment
Delen op andere websites

Whoei effe geil doen.

Code name: MS Crack Fack :7

Progress: 10%

Screens:

Opmerkingen:

Dit is nog maar een klein deel van wat het uiteindelijk wordt waar ik dit neer ga zetten weet ik nog niet.

Waarschijnlijk volgende week af.

Grats,G

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...