Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sorry, maar ik vind dat Hotel lelijk :{

Maar goed, ik ben net aangenomen, en ben heb dit afgemaakt, hij zit nu rond de 85000 Poly's, Blaster zij dat er geen limiet is, dus ik dacht ik MSmooth hem maar ff lekker :clown:

post-8995-1145123737.png

Bewerkt: door Big Bear
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er vandaag niet veel aan besteden van converteren van GTA SA wagens naar VC maar toch geef ik 2screens uit :puh:

remington en tornado

14apriltornado.jpg

14aprilremington.jpg

weet iemand soms hoe ik die irritante doorzichtigheid kan weghalen en een normale doorzichtige raam die jij interieur kun zien?

maar vandaag heb ik wat manhunt gespeeld en na Manhunt heb ik toch iets heel leuks gedaan, iets uit spel manhunt geconverteerd :puh:

VC_manhunt_punkhoofd.jpg

VC_manhunt_punkhoofd_achter.jpg

ik weet niet of jullie dit kun gebruiken als EE, mss als een hidden package (van die screen is het een granaat vervanger ^^

wOOt you bastard een vijand van manhunt, *kop eraf* dan bom in kop steken *gooit naar politie* baoem politie dood :puh: ^^

hahahaa geef jullie meningen maar :D

als er iemand die kun helpen van auto's zie vb remington, daar zie jij superduidelijk geen interieur he, ik heb nog steeds geen oplosssing gevonden :-(

Link to comment
Delen op andere websites

B.B. Dat wapen is echt gruwelijk :) Ik wil hem graag met textures zien :klap:

Beest, lekker veel generic, mooi gemapt :)

SWYV, W00t dat manhunt wapen is echt vet gruwelijk :Y

Link to comment
Delen op andere websites

getverdomme ik voel de uiterst grote woede in mijn lichaam omdat de TXD van blade KK, die wil steeds niet :-(:?:duh::sst:

kijk

ik maak geheel nieuwe TXD voor die auto blade maar de alpha blijft steeds in het zwart :s :-(

en als ik in gta3.img toevoegt en bekijkt dn met GGMM en dan zegt die steeds TXD corrupt :s tis door die alpha in het zwart :s getver, hoe kan ik het het verhelpen? oplossen?

ik geef al op voor die blade, nu vervangt slamvan blade en nu ga ik testen ingame :)

edit: :-( :-( :-( DAMNIT, superGT en slamvan hebben hetzelfde probleem :@

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan nu momenteel niet aanmelden op jullie iegen forum, dus meld ik em hier maar aan ;)

Ik wil me graag aanmelden voor beta tester.

Ik kan het niet met een progje in VC of SA zetten, maar ik wil het wel testen ;):D

timmieboy12, maximaal 3 beta testers en we hebben er al 3. 2 daarvan zijn onactief dus als die niks doen worden ze na 1 mei uit de mod verwijderd, dan heb jij geluk :Y

Ikkes, regels zijn regels. Er zijn 4 functies, geen daarvan is texturen dus helaas.

2 van de 3 beta testers zijn uit de mod, dus nu is er plek voor jouw. Veel plezier met je taak en voeg mij toe op je msn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

F.A.Q.

De legende van de mod...

Tim, bigG en Blaster zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we besloten te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories (DaBeast was toen de voormalige leider). We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is. We begonnen met VC maar een tijd erna gingen we overstappen naar SA, heaas is dit niet echt iets geworden en hebben we een nieuw leven in MS geblazen met een totaal nieuw, groot, mafia stijl eiland.

Voor SA of VC?

Om het kort te houden, allebij.

We begonnen met VC maar we zijn ondertussen overgestapt naar SA.

Waarom zijn bijna alle bestanden beveiligd met een wachtwoord ?

Omdat deze bestanden alleen geschikt zijn voor de leden. We willen ze graag nog voor ons zelf houden en het publiek laten wachten tot het eindresultaat.

Ik wil me als textuurder aanmelden, kan dat ?

Nee, helaas. Wij hebben niks aan textuurders omdat er niks te texturen valt. Echter kun je je wel als photoshopper aanmelden om artwork en etc. te maken.

Is er al een release voor het publiek ?

Nee, voor SA nog niet, eind dit jaar is er mischien een kans dat er een zal komen.

Info

GTA: Mafia Stories is een total conversation mod voor GTA SA. We hebben een eiland waar alle gebouwen opkomen en waar leden hun lots kunnen huren.

De naam van het eiland is: Citá di Corruzione. Citá di Corruzione is Italiaans voor 'stad van corruptie'. Omdat de stad een Italiaanse naam heeft speelt het zich niet standaart af in de V.S. Natuurlijk bestaat er geen stad in Italié of Sisilie die Citá di Corruzione heet. Daarom zal het zich mogelijk afspelen in een zelfverzonnen land. Citá di Corruzione word inderdaad wel een echt grote stad, en niet zomaar een zielig eilandje met gras en een strandje.

De Missies enzo blijven Engels. Het enige wat Italiaans zal zijn zullen de namen zijn van gebieden in de stad, die natuurlijk iets van Mafia stijl in zich verbergen.

De mod zal worden gemaakt in Mafia stijl. Maar omdat GTA Mafia stories zich afspeeld in de moderne tijd, word het dus een Moderne Mafia stijl, dat je een beetje kan vergelijken met Portland in GTA III, alleen dan met meer Mafia stijl. Binnenkort zal CJ worden gekleed in een Mafia outfit omdat de mod immers word gemaakt in GTA SA. Ook hebben wij de voorkeur op dure zwarte, grijze Sedans van de Mafia.

Er komen geen supermoderne gebouwen. álle gebouwen zullen er wel redelijk oud, en zelfs misschien wat versleten eruit komen te zien. Dit om er een echte Mafioso stad van te creeeren.

Laatst geedit: 17 augustus 2006 door: Blaster

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...