Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Kees, doe jij ooit wel eens een ''dff check'' met de TXD-Workshop? Want op die witte plekken missen textures in de TXD, of ze hebben de verkeerde naam waardoor ze niet herkend worden. Met een dff check (file, dff check) kun je ze zo opsporen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kees, doe jij ooit wel eens een ''dff check'' met de TXD-Workshop? Want op die witte plekken missen textures in de TXD, of ze hebben de verkeerde naam waardoor ze niet herkend worden. Met een dff check (file, dff check) kun je ze zo opsporen ^_^

ja :Y dat doe ik altijd. en alles was groen, dus k snap er geen hol van. k laat blastov het wel doen.

Link to comment
Delen op andere websites

btw Mr. Leone.

kun jij voor mij ff je radiozender (huidige) exporteren naar mp3, vervolgens kan ik hem gebruiken IN GTA SA, voor de mp3 player. Maar voor het exporteer naar een bepaalde soort Radiozender. Zal ik een GTA audio expert raadplegen. Helaas ken ik er hier geen opt forum.

Geluiden kun je aanpassen met het programma: GFS (saat), Nouja, ik heb dus de audiofiles van radiozenders gevonden. Maar het is erg kut, een liedje is in meedere audiofiles opgesplitst. Dus ik ben bang dat het heel moeilijk zal gaan om radiozenders te replacen

Link to comment
Delen op andere websites

Kees, je truckkie is ingame :) :

post-981-1183221790_thumb.jpg

post-981-1183221806_thumb.jpg

Hij is nog niet echt klaar, bijvoorbeeld de wielen zijn omgedraaid, en zitten een beetje te dicht naar binnen.

Op de eerste screen zullen de meesten het gat in dat "zeil" wel zien. Ik vond zelf eigenlijk wel toepasselijk, zo lijkt het alsof het gescheurd is. Wat vinden jullie daarvan? :D

@Big-Bear : Ziet er goed uit, maar zoals Wazuup al zei, een beetje kleine ramen (of hoort dat zo?)

Link to comment
Delen op andere websites

micky. dat heb je snel gedaan. k vint hem zeker wel goed gelukt. die banden nog een bejte meer naar buiten en hij is perfeckt.

kun je er ook al in rijden of staat die gewoon in t spel als een model ?

BTW k heb ook nog een goede persone wagen gezien en nog een truck met benziene tank er op. als ik die geript krijg en je heb zin wil je die dan ook ingame setten ?

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

micky. dat heb je snel gedaan. k vint hem zeker wel goed gelukt. die banden nog een bejte meer naar buiten en hij is perfeckt.

kun je er ook al in rijden of staat die gewoon in t spel als een model ?

BTW k heb ook nog een goede persone wagen gezien en nog een truck met benziene tank er op. als ik die geript krijg en je heb zin wil je die dan ook ingame setten ?

Als antwoord op je eerste vraag:

post-981-1183226203_thumb.jpg

Ja dus, je kan erin rijden.

@BTW: Ja hoor laat maar komen :D

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, hier is de voorlopige versie van het 1ste radiostation Radio Del Mundo ( om te downloaden naar je computer moet ge op download original klikken (rechts)). Ik hoop echt dat we de radiostations zullen kunnen vervangen. Ik heb het al eens bij gta3 geprobeert en het was echt vet.

Bewerkt: door leone
Link to comment
Delen op andere websites

nou , ik weet wel het een en ander van radio stations , en we zouden jou station dan weer helemaal moeten rippen. de reclame's etc worden allemaal verdeeld. elke keer hoor je dan ook een andere reclame tussen door. Ik weet helaas niet precies hoe dit zit , dus het word redelijk moeilijk.

Link to comment
Delen op andere websites

nou , ik weet wel het een en ander van radio stations , en we zouden jou station dan weer helemaal moeten rippen. de reclame's etc worden allemaal verdeeld. elke keer hoor je dan ook een andere reclame tussen door. Ik weet helaas niet precies hoe dit zit , dus het word redelijk moeilijk.

Ik heb nog geen reclame gebruikt. En als we geen reclame zouden gebruiken is het dan simpeler ?

Link to comment
Delen op andere websites

geen reclame gebruiken zal moeilijk zijn. we moeten de verschillende delen van het station in mootjes hakken zeg maar. Dus steeds dat hij zegt: we gaan ff naar de reclame , word er een reclame gestart. etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...