Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Errm, ik ben van plan om van een gebouw een kraakband te maken. Nou kwam ik al met het idee, om planken voor ramen te doen, maar het leek me ook wel vet, als erop de muur allemaal grafitti zat. Weetje jullie misschien hoe ik dat kan maken ofzo? Transparant dat ik het zo op een textur ekan plakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het de beste manier is maar waarschijnlijk de simpelste. Maak een texture met alleen de kleur die je wilt dat je graffiti heeft en maak een alpha map met de vorm die je wilt dat deze heeft. Maak het deel waar je graffiti moet komen in je alpha map grijs. Ze het op een plane op een zo klein mogelijke afstand van de muur af, zodat je niet kan zien dat er iets voor zit. Doe nu je texture met alpha erop en zet de diffuse op ongeveer 50. Dit kwam er bij mij uit:

graffitivw5.jpg

Met deze diffuse map:

graffiti2wv3.png

En deze alpha map:

graffitialphazd6.png

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ge dan reclame-files gebruikt van 0 kb dan gaat het toch gewoon verder ? Allez ik weet hier echt niets van maar kunt ge niet radiostations zoals gta 3 gebruiken das zeer simpel. Sorry als het mischien een beetje dom is hé.

Link to comment
Delen op andere websites

hij heeft de reclame uit de originele radio stations gebruikt , maar de muziek is volgens mij door hem gekozen.

Maar het kan dus best een probleem worden met het ingame plaatsen van de radio. Mijn SA doet het niet :duh: dus ik kan niet gaan klooien :7

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Kleine Update, ben zelf niet tevreden, een beetje low-poly, en de textures van het gebouw is nog niet mooi. Let er wel ff op dat hij nog in WIP is, en dat randje bij het begin van die bocht, krijg het niet weg dus:/

Screen:

msbuilding006wt2.jpg

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...