Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als bij mij GTA SA het zou doen , zou ik graag gaan uitproberen. Maar helaas. Leone , zou jij misschien wat tutorials op het internet op kunnen zoeken hoe het zou moeten ? als ze in het engels zijn wil ik ze best vertalen

Misschien dat het met SAAT kan , dat weet ik helaas ook niet :duh::7

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me vertellen wat er gaat gebeuren met dit deel van het eiland?

Het gedeelte naast mijn lot?

screeeeeeen2au9.jpg

Is er al iemand met dat deel van het eiland bezig? Zo niet, mag ik die taak dan op me nemen?

Zo wel, komt er een weg langs me lot? of komt er gewoon een lot naast?

Link to comment
Delen op andere websites

k moet aan deze autos ff wat doen. want de banden zijn lek bij de autos. die maak ik ff.

en zal ik dan ook ramen in de autos maaken of niet ?

ow ja micky de midelste auto bestaat uit 10 deelen. k weet niet of die een probleem is. je ze ze gewoon anelkaar kunnen maken met de attach tool.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

k moet aan deze autos ff wat doen. want de banden zijn lek bij de autos. die maak ik ff.

en zal ik dan ook ramen in de autos maaken of niet ?

ow ja micky de midelste auto bestaat uit 10 deelen. k weet niet of die een probleem is. je ze ze gewoon anelkaar kunnen maken met de attach tool.

Die ramen hoeven van mij niet persé hoor. Dat is voor mij en voor jou alleen maar extra werk.

Dat hij uit 10 delen bestaat maakt niks uit. :)

Stuur ze maar hoor :D (heb vandaag toch niks te doen)

Link to comment
Delen op andere websites

k moet aan deze autos ff wat doen. want de banden zijn lek bij de autos. die maak ik ff.

en zal ik dan ook ramen in de autos maaken of niet ?

ow ja micky de midelste auto bestaat uit 10 deelen. k weet niet of die een probleem is. je ze ze gewoon anelkaar kunnen maken met de attach tool.

Die ramen hoeven van mij niet persé hoor. Dat is voor mij en voor jou alleen maar extra werk.

Dat hij uit 10 delen bestaat maakt niks uit. :)

Stuur ze maar hoor :D (heb vandaag toch niks te doen)

nog ff wachten de banden zijn bijna klaar

Link to comment
Delen op andere websites

k moet aan deze autos ff wat doen. want de banden zijn lek bij de autos. die maak ik ff.

en zal ik dan ook ramen in de autos maaken of niet ?

ow ja micky de midelste auto bestaat uit 10 deelen. k weet niet of die een probleem is. je ze ze gewoon anelkaar kunnen maken met de attach tool.

Die ramen hoeven van mij niet persé hoor. Dat is voor mij en voor jou alleen maar extra werk.

Dat hij uit 10 delen bestaat maakt niks uit. :)

Stuur ze maar hoor :D (heb vandaag toch niks te doen)

nog ff wachten de banden zijn bijna klaar

het is heel mooi, maar om echt veroeste autos rond te laten rijden, vind ik echt teveel van het goede. Deze autos kunnen we wel gebruiken als junkjard. Daarentegen zijn de trucks wel geschikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me vertellen wat er gaat gebeuren met dit deel van het eiland?

Het gedeelte naast mijn lot?

screeeeeeen2au9.jpg

Is er al iemand met dat deel van het eiland bezig? Zo niet, mag ik die taak dan op me nemen?

Zo wel, komt er een weg langs me lot? of komt er gewoon een lot naast?

In ieder geval is het lot7 van CDC rechts. En ja, het word al gehuurt door iemand. Namelijk door jou :D , dus je kunt aan de slag ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...