Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

k moet aan deze autos ff wat doen. want de banden zijn lek bij de autos. die maak ik ff.

en zal ik dan ook ramen in de autos maaken of niet ?

ow ja micky de midelste auto bestaat uit 10 deelen. k weet niet of die een probleem is. je ze ze gewoon anelkaar kunnen maken met de attach tool.

Die ramen hoeven van mij niet persé hoor. Dat is voor mij en voor jou alleen maar extra werk.

Dat hij uit 10 delen bestaat maakt niks uit. :)

Stuur ze maar hoor :D (heb vandaag toch niks te doen)

nog ff wachten de banden zijn bijna klaar

het is heel mooi, maar om echt veroeste autos rond te laten rijden, vind ik echt teveel van het goede. Deze autos kunnen we wel gebruiken als junkjard. Daarentegen zijn de trucks wel geschikt.

Waarom niet? In het echt rijden er toch ook verroestte auto's rond? En in die tijd ook.

Want ik ben namelijk al met die auto bezig (bijna klaar)

MVG,

Mickey

@Andijvie hieronder: Ja ok, maar ik heb hem nu al af :-(

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

Als bij mij GTA SA het zou doen , zou ik graag gaan uitproberen. Maar helaas. Leone , zou jij misschien wat tutorials op het internet op kunnen zoeken hoe het zou moeten ? als ze in het engels zijn wil ik ze best vertalen

Misschien dat het met SAAT kan , dat weet ik helaas ook niet :duh::7

wat scheelt er met je SA ?

Link to comment
Delen op andere websites

nou infeite schilt er niks aan mijn SA , maar mijn computer trekt het op de een of andere manier niet , en hij is pas 7 maanden oud :duh: Ik heb een topic geopend in het GTA SA Harware problemen topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is wel mooi ingame. Alleen ik denk toch dat ook het deel van mijn eiland niet echt verrot genoeg is, om zo een auto te laten rijden. Maar iig. Het probleem is, dat die autos rondrijden. De autos kunnen ook geplaatst worden op de junkyard. Maarja, aangezien je een bestaande auto moet vervangen door dit model, rijdt het gewoon netjes over straat.

Maar het lijkt me wel vet om erin te kunnen rijden. Dus wil je me dit model misschien sturen :7, (DFF en TXD)

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Zet hem dan op een auto die beperkt rondrijdt, weet ik veel de blista ofzo?

De engine van SA is zodanig geprogrammeerd, dat als je iets aan een auto mod, dat hij dan automatisch minder voorkomt(behalve als je alle wagens gemod hebt), maar als je hem eenmaal een keer gezien hebt, zie je hem bijna overal.

Dus dat is nu nog geen probleem, dat is iets voor later.

PS: Voor de genen die de personenwagen uit Stalker graag in hun game willen:

Klik

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...