Big-Bear Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 je hebt helemaal gelijk, maar ik ga dat gebouw helemaal op nieuw texturen, was niet tevreden, en ik wil ook de ramen zelf modellen
Jorge_F Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Lalala, hier nog een wipje. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik officieel over ga dus ik heb nu alle tijd om rustig te modellen .
Big-Bear Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Oeh nice, zijn daar misschien nog stukken over? Want ik wacht nog steeds op en Lot:/
Jorge_F Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Oeh nice, zijn daar misschien nog stukken over? Want ik wacht nog steeds op en Lot:/ Er is nog genoeg over Big Bear, voeg me ff toe op msn dan geef ik je een geil lot .
Twenty Eyes Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Ik ben weer verder gegaan aan mijn lot. De loods krijgt ook nog een interieur. Bewerkt: 3 juli 2007 door Twenty Eyes
Wazuup Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Super as usual Twenty, ik zal je btw mijn droge reclame bord op msn wel even laten zien.
Big-Bear Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Heel nice, alleen ik zal wel een rand maken bij je laatste screen, is was realistischer. Voorderest heel nice
Tim Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) He mensen. Ik heb de scènes uitgewerkt die we willen laten zien in de trailer. Hieronder staat een lijst met scènes, en erachter tussen de sterretjes staat het camera standpunt. Scene1: Chat: Paul & Lucas bij station *free look* Scene2: Lucas & Paul lopen weg van station- *free camera look* Scene3: Auto rijdt door Cittá di Corruzione *Camera vanaf zijkant naar binnenkant auto* Scene4: Lucas loopt door straat heen *camera gaat met Lucas mee, naar boven gericht Scene5: Schietgevecht met gemodde M4, tegen politie *free look, camera schuin gericht op player* Scene6: Achtervolging met politie, *Camera in auto, naar achteren gericht* Scene7: Achtervolging politie, *gewone camera, + draaien richting politie, variatie brengen in camera (rondraaien met muis) Scene8: Auto rijdt door straatje (CDC TIM) *camera gericht op voorkant auto, licht draaien met muis, om omgeving te verkennen* Scène9: Pan uit boven bebouwde deel CDC TIM, (W.I.P. process verbergen) Al deze camera bewegingen zijn mogelijk met SA CAM HACK. Ped Paul kan worden gespawned met San An Studios. Lucas is Italian gang Ped. We moeten wel weten de ped er goed genoeg uitziet. Anders moet het hoofd van CJ worden verandert. (modelleer werk) De muziek is het laatste liedje van Radiostation: Radio del Mundo. Als deze te erg is, en niet bij de gefilmde beelden zal passen. Gebruiken we MS themesong TO DO list: -Genericks plaatsen op blastovs eiland -Radiosity overnieuw doen, voor lot4, 3, 1, 5 -De paths reageren erg k*t. Daarom moeten deze ook ff overnieuw worden gedaan. -Logo Politie Bewerkt: 3 juli 2007 door Tim
Wazuup Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Klinkt goed Tim, en de tekst? Ik volg een tweetalige opleiding dus ik kan goed engels spreken mocht er tekst nodig zijn. In ieder geval zie ik liever dat de MS Themesong gebruikt wordt, aangezien die gewoon zwaar pwnt. Wel iets eerder dan het einde uitfaden want er zit een brom aan het einde
Big-Bear Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Toch vind ik dit onzin, maak nou eerst is in godsnaam het eiland af, en ga hier dan over beginnen? Wat hebben we aan een trailer als we nog niet eens 1 eiland afhebben? Allemaal heel leuk en aardig, maar je kan je beter op 1 ding richtten ipv 100 tergelijk, zo komt die nooit af.
Wazuup Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Beer zeur nou eens niet zo. Opzich heb je gelijk, maar dit motiveerd ook om sneller door te werken. Ik heb bijvoorbeeld vandaag een stuk verder gewerkt aan mijn lot zodat die ook nog even in de trailer gezien kan worden. Het is leuk om te maken en leuk voor het publiek. We laten al niet bijster veel screens zien in public. //> Edit: Owja, ik mis Alcatraz Ik zou zeggen achteruit uitzoomen met camhack bij Alcatraz en faden naar zwart.
[Baz] Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Ontleed ff het script de lichten zitten volgends mij gewoon in de dff en de regeling wordt door een bepaalt script bepaalt, btw ik ben terug van kamp, en ja, het was saai >>> Door Wazuup: Geen chickies mee dan? Strafkamp? <<< Jewel, dat was het enige leuken dan... Bewerkt: 4 juli 2007 door [Baz]
leone Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hier hebt ge een uitgebreide tutorial misschien word iemand hier wijzer van.Als het mogelijk blijkt om de radiostations te veranderen, zal ik verdergaan met Double Cleff Fm.
DaddyPimp Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hier alvast 1 graffiti Bear Er staat: PRS4
Big-Bear Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Holy fuck die is echt zo nice jonge. Binnenkort kijken hoe ik die op de texture krijg.
Recommended Posts