Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oeh nice, zijn daar misschien nog stukken over? Want ik wacht nog steeds op en Lot:/

Er is nog genoeg over Big Bear, voeg me ff toe op msn dan geef ik je een geil lot :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

He mensen.

Ik heb de scènes uitgewerkt die we willen laten zien in de trailer. Hieronder staat een lijst met scènes, en erachter tussen de sterretjes staat het camera standpunt.

  • Scene1: Chat: Paul & Lucas bij station *free look*
  • Scene2: Lucas & Paul lopen weg van station- *free camera look*
  • Scene3: Auto rijdt door Cittá di Corruzione *Camera vanaf zijkant naar binnenkant auto*
  • Scene4: Lucas loopt door straat heen *camera gaat met Lucas mee, naar boven gericht
  • Scene5: Schietgevecht met gemodde M4, tegen politie *free look, camera schuin gericht op player*
  • Scene6: Achtervolging met politie, *Camera in auto, naar achteren gericht*
  • Scene7: Achtervolging politie, *gewone camera, + draaien richting politie, variatie brengen in camera (rondraaien met muis)
  • Scene8: Auto rijdt door straatje (CDC TIM) *camera gericht op voorkant auto, licht draaien met muis, om omgeving te verkennen*
  • Scène9: Pan uit boven bebouwde deel CDC TIM, (W.I.P. process verbergen)

Al deze camera bewegingen zijn mogelijk met SA CAM HACK. Ped Paul kan worden gespawned met San An Studios. Lucas is Italian gang Ped. We moeten wel weten de ped er goed genoeg uitziet. Anders moet het hoofd van CJ worden verandert. (modelleer werk)

De muziek is het laatste liedje van Radiostation: Radio del Mundo. Als deze te erg is, en niet bij de gefilmde beelden zal passen. Gebruiken we MS themesong

TO DO list:

-Genericks plaatsen op blastovs eiland

-Radiosity overnieuw doen, voor lot4, 3, 1, 5

-De paths reageren erg k*t. Daarom moeten deze ook ff overnieuw worden gedaan.

-Logo Politie

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt goed Tim, en de tekst? Ik volg een tweetalige opleiding dus ik kan goed engels spreken mocht er tekst nodig zijn. In ieder geval zie ik liever dat de MS Themesong gebruikt wordt, aangezien die gewoon zwaar pwnt. Wel iets eerder dan het einde uitfaden want er zit een brom aan het einde ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Toch vind ik dit onzin, maak nou eerst is in godsnaam het eiland af, en ga hier dan over beginnen? Wat hebben we aan een trailer als we nog niet eens 1 eiland afhebben? Allemaal heel leuk en aardig, maar je kan je beter op 1 ding richtten ipv 100 tergelijk, zo komt die nooit af.

Link to comment
Delen op andere websites

Beer zeur nou eens niet zo. Opzich heb je gelijk, maar dit motiveerd ook om sneller door te werken. Ik heb bijvoorbeeld vandaag een stuk verder gewerkt aan mijn lot zodat die ook nog even in de trailer gezien kan worden. Het is leuk om te maken en leuk voor het publiek. We laten al niet bijster veel screens zien in public.

//> Edit: Owja, ik mis Alcatraz :-( Ik zou zeggen achteruit uitzoomen met camhack bij Alcatraz en faden naar zwart.

Link to comment
Delen op andere websites

Ontleed ff het script de lichten zitten volgends mij gewoon in de dff en de regeling wordt door een bepaalt script bepaalt,

btw ik ben terug van kamp, en ja, het was saai :7

>>> Door Wazuup: Geen chickies mee dan? Strafkamp? :7<<<

Jewel, dat was het enige leuken dan...

Bewerkt: door [Baz]
Link to comment
Delen op andere websites

Hier hebt ge een uitgebreide

tutorial misschien word iemand hier wijzer van.

Als het mogelijk blijkt om de radiostations te veranderen, zal ik verdergaan met Double Cleff Fm.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...