Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

hoe zit het eigelijk met het vliegveld ??

k dacht dat wazuup daar me bezig was maar ik heb er al lang niks meer van gezien. ik verveel mij nu tog de tering en heb eigelijk niks meer te maaken voor ms. dus ik wou wel een vleigtroep gaan maken. maar waar moet die komen ??

EDIR

ow ja en micky hoe hoe zit het met de andere 2 vrachtwagentjes die ik u gestuurt hat ? samer met de personen wagen. ??

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

hoe zit het eigelijk met het vliegveld ??

k dacht dat wazuup daar me bezig was maar ik heb er al lang niks meer van gezien. ik verveel mij nu tog de tering en heb eigelijk niks meer te maaken voor ms. dus ik wou wel een vleigtroep gaan maken. maar waar moet die komen ??

EDIR

ow ja en micky hoe hoe zit het met de andere 2 vrachtwagentjes die ik u gestuurt hat ? samer met de personen wagen. ??

Ik was er inderdaad mee bezig, maar ik heb geen motivatie als mijn troep ergens in de lucht moet zweven omdat blastov zijn eiland er nog niet om heen heeft liggen. Lots maken is nu toch belangrijker :D

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de dubbele post maar ik denk dat ik het perfecte tooltje gevonden heb je download het hier en het noemt gta SA radio editor.

Helaas maar nee. Dit is voor de SA PS2 versie. Sounds kun je dan exporteren, naar je HD, maar volgens mij kun je niet importeren.

Maar ik heb mss een plan.

als je dus een radiozender exporteert met Saat, dan zal ik dus proberen je zelfgemaakte radiostation in het aantal delen te delen dat overeenkomt met het aantal files dat je hebt geexporteert vanuit SAAT. Alleen ik ben bang dat die files op volgorde worden geconfigureert is SA. Dus wanneer je dus bij het orginele radiostation reclame hebt, zal in je zelfgemaakte radiostation de file afspelen, waar eerst die reclame zat. Dus het gevolg is dat je alles in verkeerde volgorde krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou devolgende grafiti's willen laten aanmaken:

  • Rednex (gang)
  • Filthy Niggorz (Met graffity doorspoten/doorstreept (de graffity is van de Rednex))
  • Die!
  • DaBeast

En reclame borden:

Reclame borden doe ik zelf wel..

Het dient voor een muur op te vullen. Doe het trouwens in TGA/PNG, zodat ik de alpha map al heb.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Hoihoi, ik kom even zeggen dat ik 2 weken moet werken en dus niet actief op GTAF/ kan zijn. Deze week is al bijna voorbij, dus dat is al 1 . Daarnaa begin ik weer meteen aan mijn lot (We zullen zien, frank :7 . ) .

Tot volgende week!

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

En als ge reclame weglaat. zal het radiostation dan niet gewoon doorspelen ? Als het geen vloeiende delen zijn kan je me altijd vragen om het radiostation te bewerken in stukken.

Bewerkt: door leone
Link to comment
Delen op andere websites

Hoihoi, ik kom even zeggen dat ik 2 weken moet werken en dus niet actief op GTAF/ kan zijn. Deze week is al bijna voorbij, dus dat is al 1 . Daarnaa begin ik weer meteen aan mijn lot (We zullen zien, frank :7 . ) .

Tot volgende week!

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Werkse dan maar he, en niet teveel verslaafd raken aan de koffiemachine :7.

Ik ga woensdag 11 juli voor 2 en halve week op vakantie, daarvoor ga ik proberen het een en ander ingame te hebben van lynx city ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Best nice, alleen de UWV is denk iets te groot...

beetje kleine texture :7

pas ik zometeen aan had verwacht dat het beter zou uitpakken. :N

Grats

Tja het mooiste is dat ie eigenlijk dat je hem niet UWV-ed maar dat word weer te wazig.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...