Lionel Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Owh zet ff naar ptt Bewerkt: 16 april 2006 door Lionel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Plaats hier al je artwork, iedereen mag hier artwork en\of reacties plaatsen dus ook de niet-leden. ALLEEN ARTWORK MAKEN MET INGAME SCREENSHOTS BEWERKT, dus niet uit andere spellen. Bewerkt: 16 januari 2008 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 Ik meld me alweer af ... Modden lukt me helemaal NIET. En Photoshop doet het niet meer :S. (had hem voor mijn verjaardag Origineel) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 Jammer dat je weggaat, maar wat moet dat moet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 Ik vind het altijd wel jammer als iemand stopt. Maar je hebt niet echt een andere keus, dus . Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 tsja ik ben ook van plan te stoppen, modden lukt me ceht niet meer vanwege stomme alpha fout in TXD, nu zit in elke TXD's fouten van alpha en ik heb nu effe moeilijk met mezelf Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 Ook al wat jammer Maja ik verwijder je wel uit de lijst. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 De maffia sintenal uit gta3 converteren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 Alles op zijn tijd . Ik zorg wel voor de GTA3 auto's. Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 ho wacht, mss nog niet maar zet mijn status beter op rood want eigenlijk geef ik nooit op mss ga ik nu poging wagern om TXD te herstellen, mss met BMP want zojuist van save nieuwe pick up gelukt geloof ik maar nog niet getest ingame dusja Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 Nouja geef maar een sein als je weer in de mod wilt. Tot dan ben je nog even uit de mod. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 Ik wil graag meewerken aan de mod. Ik heb een beetje ervaring, en ik zou graag willen SCM-coden of 3d modellen. Hier een eiland dat ik laatst gemaakt heb: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 gozer ik zie haast niks man.... maak screens als het licht is. greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 @Blaster ik heb nog wel een idee hoe je vc en ms samen kunt laten staan... gewoon de ms bestanden bij elk objeckt 100 x coordinaten ofzo er bij doen maar het wordt dan wel iritant met die ID nummers Greets Gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 Klopt heb ze nu in het licht gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts