Twenty Eyes Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Ik heb de ingang van één van de tunnels aangepast. Nu kan er makkelijker land boven de tunnels gemaakt worden. Bewerkt: 9 juli 2007 door Twenty Eyes
kees1991 Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 het siet er wel luek uit. maar wat is het ?
Jorge_F Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 JOU MODELS NEUKEN HEEL MS.naja, iig. Zelf maak ik gebruik van gebouwen textures (met ramen enzo). Maar niet apparte ramen. Ik kan ook geen goede ramen vinden. AUB. heeft iemand misschien ramen, en daarmee bedoel ik echt ramen waaraan je iets hebt. Dus niet van die lowkwality zuigramen. Je kan ook met photoshop die ramen uit de gebouw textures knippen, dat doe ik ook zo vaak .
gybrus Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 @ Grote beer: Welke hoekjes? High poly :O zolang de col maar onder de 2000 blijft =D Grats
Wazuup Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Lot1 op CdC_blast staat eindelijk na een heleboel bugs (object fade weg als je dichterbij kwam) goed ingame, nu nog generics mappen en hij is klaar
Big-Bear Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Ziet er heel netjes uit, het is opzich wel leuk tunnels, ziet er ook it als een beetje niveau, maar ik hoop dat er niet supeveel komen, maar ook een beeje van die viaducten.
Wazuup Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Ziet er idd goed uit Twenty, maar hoezo is het nu makkelijker om hier land op te maken?
kees1991 Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Ziet er idd goed uit Twenty, maar hoezo is het nu makkelijker om hier land op te maken? anders heb je land. en dan meteen tunnel. das niet echt mooi. en zit dit ding er voor dus is het niet zo land tunnel. btw... blastof jij zou voor mij ook nog mijn lot ingame zetten. gaat dat nog lukken of niet >? anders moet je ff het zip bestand op jou site setten zodat iemand anders het kan doen. volgens mijn wou baz dat ook wel doen. Bewerkt: 10 juli 2007 door kees1991
Tim Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Deze screen is nog W.I.P. maar hij is vooral bedoeld voor de lightning. Ik denk dat ik deze lightning ga gebruiken als radiosity voor in GTA MS. als het gaat. 0wnage4life vind ik zelf
Tim Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Zo, Ik heb dus gekloot met skylight. En daarvan prelightning gemaakt. Nouja, dit is het resultaat ingame, er zijn nog wel heel veel bugs. Naar mijn inzien heb ik de skylight te laag geplaatst waardoor het altijd zonsondergang lijkt . Maar eik ziet het er best goed uit
Tim Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 OMGWTFBBQ!Dat is echt te geil... Frankie toch , Idd dit is echt toprealisme, maarja, ingame ziet het er wat anders uit. Maar het is ook niet slecht . Het is wel belangrijk dat ik voortaan het licht wat hoger plaats, anders is het zon zonsondergang 24/7
Wazuup Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Als iedereen nou modeld op de goede coordinaten hea, en je geeft de coordinaten van die skylight en radiosity instellingen, kan dan iedereen meteen vertex paint toevoegen? Het ziet er namelijk heel goed uit.
Tim Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Als iedereen nou modeld op de goede coordinaten hea, en je geeft de coordinaten van die skylight en radiosity instellingen, kan dan iedereen meteen vertex paint toevoegen? Het ziet er namelijk heel goed uit. Je hebt gelijk. Maar het zal wel moeilijk gaan. want de lichtinstellingen moeten ook afhankelijk van elkaars models zijn. Dus is het beste dat het skylight pas later word toegevoegt, als er al een groep models zijn. Maar iig MS zal zo hard gaat 0nwne dan zelfs, ProXum (op gtaforums) en Masterkey, met hun mond open staan
Recommended Posts