Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

dit werkt niet in sa dit is dan altijd zo.. :( (zit ook alleen in sa voor interieuren =D)

en een skylight kun je zover ik weet niet verplaatsen =D(kan wel maar het neukt niet echt)

het beste is om prelightning aan te zetten en dynamische schaduwen en dan via de timecyc.dat

De schaduwen wat zachter instellen.

Zover ik weet was Dabeast hiermee bezig om de timecyc.dat te mafia stories perfectioneren.

Zal ik nog wat expirimenteren met dit gelul xD???

Gratciaz

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

dus als ik het begrijp heef tim een skylicht uit 3ds max in gta gezet ??

dan kunne we to ook een ommi in gta zetten zodat we schaduw krijgen ??

naja klinkt te makelijk dus zal wel niet werken :\

wrm maken we ons eigelijk zo druk over het prelichten ?? als we nu eerst een alles klaar maken en dan gaan lichten. ?

k was vandaag weer besig om een gebouw te maaken maar wet te lelijk. k heb wel weer een goet idee dus ik denk dat jullie deze week nog wel wat moois van mij t zien krijgen :|

Link to comment
Delen op andere websites

Nee kees, tim heeft zijn vertex paint laten berekenen door middel van een skylight te plaatsen. Zo simuleer je schaduw, maar het kan niet veranderen, maar dat is geen punt naar mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

ow... nou ja den dat ik mij daar maar beter niet me bezig kan gaah houden.

wat gebuurt er eigelijk als je een skylicht/ommi ingame zet ??

tim.. k denk niet dat die proxum sel met zijn bek open staat. k was net ff op gtaforums.com en zag die mod waar hij aan werkt. dat is ech te mooi. bijna zonder om dat ingame te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou Lot 9 hebben :Y

dan kan ik wat oude gebouwtjes enz op zetten. :Y

Oke mn jong :), lot9 is van jou, vergeet niet om de 2 weken een paar screens te laten zien van je huidige process. (maakt niet uit hoe ver je bent)

---------------------------------------------------------------------

btw ff wat statestieken:

In totaal is er nu 85,6 % verhuurt op Cittá di Corruzione Tim

46.2 % van de huidige lots op CDC TIM is beta status.

---------------------------------------------------------------------

Ik ben nu momenteel bezig met een renovatie op CDC TIM. De lots worden hierbij niet aangepast. Deze blijven behoudt zolang ze gehuurt worden door leden. Ik ben wel bezig met de kustlijn, en de muur vervangen door rots

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Woow, ook supergeil Frank.

Alleen blijkbaar is een van de trappen niet zo goed gelukt, omdat deze in de grond steek zie ik. Maar ik vind dat je echt veel bush bush hebt op je lot ^_^ , maar dat maakt het juist zo geil, en mafia stijl.

Link to comment
Delen op andere websites

Zozo, ziet er supernice uit! Hij is prachtig getextured, en natuurlijk ook gemodelt. De betonnen rand geeft het gebouw een extra sfeertje. De brandtrappen zijn een leuke aanvulling en de genetricks zijn bijzonder goed geplaatst, en erg goed aangevult. Dat parkje is lekker getextured en alle screens zijn uit het perfecte punt genomen (vooral die eerste screen, die lijkt echt uit zo'n screen van een officiële GTA site). Toch vind ik het een klein minpuntje hebben: de ramen zijn niet in 3D. Probeer een apparte raam en muur texture te grbuiken, zodat je meer detail kan ontwerpen. Al bij al een supermooi gebouw! :eten:

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Erg nice Wazuup, de gebouwen gaan goed samen met de sfeer. Persoonlijk vind ik dat parkje erg goed gelukt, past goed bij de stad. Ook erg mistig en grijs, inmiddels begint dat echt een leuk kenmerk te worden. Veel commentaar heb ik niet, maar bij screen 4 valt het me het meeste op dat het gebouw iets te kaal is. Misschien kan een leuke advertentie dat een beetje opvullen. Vanaf de andere kanten gezien valt dit opzich wel mee, maar als het kan dan zou ik hier toch nog even wat aan proberen te doen. Voor de rest zijn de brandtrap en de telefooncellen ook goed gelukt, een erg leuke aanvulling. KUTGW :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf vind ik 3d ramen niet echt noodzakelijk. Met goede prelightning ziet het er al goed uit. Zelf heb ik voor lot4 ook geen 3d ramen gebruikt, alleen voor de winkels

Link to comment
Delen op andere websites

zo mijn eerste model die ik maak voor MS _O__O_

Hier is hij dan een oude motel, genaamd The Little Go joe Motel :Y

mijn status..

lot91ya6.jpg

verwelkoms bord voor het parkeren

lot92my9.jpg

Bilboard van het motel

lot93ht0.jpg

de achterkant van het motel die dat straks een donker steegje word :Y

en het ziet er een beetje vervallen uit.

lot94ox0.jpg

en de voorkant van het Motel

lot95ni9.jpg

Hoop dat dit een beetje een Mafia zweertje is..

I hope u like it :sigaar:

Btw: Screens in dit topic zien er nice uit :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit Nick, je textures zien er heel scherp uit. Je gebouw is mafia genoeg, misschien kan de naam iets minder country en iets meer mafia, dan is het helemaal super.

Keep it up! :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...