Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

tjah nu je het zegt klinkt het wel meer country :schater:

tjah het schoot me zomaar te binnen omdat ik niet echt een naam kon bedenken.

alleen ik had nog effe een vraag? welke jaar speelt deze mod zich af in de jaren 30 ?? aangezien het mafia is?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

tjah nu je het zegt klinkt het wel meer country :schater:

tjah het schoot me zomaar te binnen omdat ik niet echt een naam kon bedenken.

alleen ik had nog effe een vraag? welke jaar speelt deze mod zich af in de jaren 30 ?? aangezien het mafia is?

Het zal ook super zijn, als je een Italiaanse naam gebruikt. Zo heb ik voor de naam van een hotel: hotel singarcia bedacht.

iets van: Motel Donzullo

Oja, en GTA MAFIA STORIES zal zich eind jaren 70 begin jaren 80 afspelen. bijvoorkeur 1978. Hiervoor gaan we nog wel wat autos veranderen

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Goed trouwens dat je meteen je lot erbij neemt, en niet GLD style eerst een gebouw gaat moddelen, en daarna pas gaat nadenken hoe je dat op je lot gaat krijgen :schater: Ik heb btw even de nederlandse wiki pagina bewerkt, binnenkort zal ik die zooi even vertalen naar de engelse.

Link to comment
Delen op andere websites

Kom ik weer met zo een beina onmogelijk idee =D

Het water van GTA reflectief maken.

Dus je ziet de player de onderkant van de boot het eiland ondersteboven.

net als echt water.

Mischien weten jullie het nog niet maar doormiddel van "Cull" zones zijn de spiegels gemaakt in GTA.

Ik bedoel dan de spiegels in de kleerkasten en de kleding zaken.

Ik ben overlaatst er achter gekomen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen in hemel 3 was het geloof ik.

Ook ben ik erachter gekomen hoe ik een objeckt daar plaats =D

Maar!! als je daar een objecktplaatst zie je het niet in de gewone speel hemel maar wel in de interieur hemel.

maar de col voel je overal :( (daarom zit die neuk ook zo tering hoog in de lucht)

Dus ik was er achter gekomen hoe ik een "Reflective Cull" zone maak.

Screen:

Ik was er ook achtergekomen dat het in de gewone speel wereld er een beetje verneukt uit ziet :(

Waarschijnlijk zit er een foutje in de code die ik gebruikte.

ParoXum van gtaforums.com beweerd namelijk dat hij het in de speel wereld heeft gestopt...

wel in een huisje maartoch

Het antwoord is nee dat doen ze niet om een zichtbare cull zone te maken moet je namelijk een doorzichtige plane gebruiken.

Dus een alfa map toepassen.

zover ik weet wordt in de timesync.dat aangegeven hoe doorzichtig het water moet zijn dus dit is geen enkel probleem.

Alleen weet ik niet zeker op het beeld(reflectie) ook verandert door de golven...

waarschijnlijk wel een beetje als het water niet tedoorzichtig is.

Hier komen screens van de tests!!

Jullie mening graag posten A.u.b.

Grats,G

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of het normaaal in Gta ook zo is maar als je het kan doen en proberen zou ik het doen.

dat is mijn mening. je kan het gewoon proberen. en als het lukt zou het wel vet zijn. :Y

alleen ik weet niet of het zo veel werk is ?

Maar mijn mening is: ik zouw het gewoon gaan proberen of het wat is of niet lukt het gewoon niet dan geen reflecterend water :Y:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Niet doen, waarom niet? Omdat het water continu beweegt, en jullie weten allemaal dat de spiegels uit SA bagger zijn want de refecltie is blurry en wazig. Dus die 2 dingen bij mekaar is gewoon kut.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of het normaaal in Gta ook zo is maar als je het kan doen en proberen zou ik het doen.

dat is mijn mening. je kan het gewoon proberen. en als het lukt zou het wel vet zijn. :Y

alleen ik weet niet of het zo veel werk is ?

Maar mijn mening is: ik zouw het gewoon gaan proberen of het wat is of niet lukt het gewoon niet dan geen reflecterend water :Y:puh:

1 grote cull zone maken wel effe uitzoeken welke coordinaten ik moet gebruiken =D

Niet doen, waarom niet? Omdat het water continu beweegt, en jullie weten allemaal dat de spiegels uit SA bagger zijn want de refecltie is blurry en wazig. Dus die 2 dingen bij mekaar is gewoon kut.

Heb je al eens naar de reflectie van echt water gekeken xD

en als je op high speelt met anti alaising op 3 dan is het gewoon sa alleen opzijn kop xD

Grats,G

Link to comment
Delen op andere websites

k zou t gewoon probeeren. Big B kan wel zeggen dat dat verneukt word. maar je zult het tog eerst moeten zien. dus als t kan gewoon probeeren.

kunne we later altijd nog weg doen.

Link to comment
Delen op andere websites

zoals ik al dacht...

R* moest weer zo kut doen om reflecties alleen te laten werken in heaven 3(interieur heaven)

er zijn nog andere effecten maar die stoppen het weer en laten een natte reflectie achter.

die natte reflectie is perfect alleen dat die het weer stopt is kut...

screen...

EDIT: beeld instellingen quality low AA off framelimiter off ect alles op laag dus =D

Grats

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

zoals ik al had verteld ben ik dus bezig met een renovatie van Cittá di Corruzione. Ik ben nu al een eindje opweg. Het is nog niet helemaal af. maar het is de moeite waart om alvast wat HQ renders te showen. Er zitten nog wel verkeerde textures bij.

cdchq1ey4.jpg

cdchq2rm4.jpg

_O__O_ jaja het is GTA, GTA MAFIA STORIES _O__O_

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...