Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn lot schiet alweer aardig op :sigaar:

ik heb er 3 appartementen complex neergezet waar je dan ik kan wonen. een restaurand en een café wat ook een hotel is :puh: het cafe moest natuurlijk weer een interieur hebben :*D

Screens

lot91hy7.jpg

lot92ne9.jpg

lot95wf1.jpg

Ik heb hier een oude schuur neergezet ik vind hem zelf wel misschien iets meer op het boere leven lijken. maarja misschien is dat ook wel goed want anders blijf ik grijze gebouwen neerzetten en dan word het z,n grauwe boel :Y

Ik wil wel wete wat jullie ervan vinden

lot93nx4.jpg

Achterkant van het hotel met neon letters ik weet niet maar ik zou graag willen dat ze ingame licht geven :Y

zelf heb ik niet zo,n ervaring met dat soort dingen

lot94tm3.jpg

lot96lg3.jpg

Interieur van het café als iemand nog misschien nog leuke plaatjes voor die schilderij heb of een biermerk ofso dan zijn ze bij mij welkom _O_

lot97vc2.jpg

lot98zk4.jpg

lot99cg5.jpg

zo dat was het dan wel weer :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt lekker doorgewerkt zie ik, het ziet er super uit kerel ook dat interieur is netjes gedaan. Ga zo door, als je het af hebt geef je maar een gil dan zet iemand het voor je ingame :D

Link to comment
Delen op andere websites

ehm ik wil het nu ook wel effe ingame zetten om te kijken hoe het eruit ziet alleen ik heb een probleem :-(

als ik de mapcleaner gebruikt dan is Sanandreas leeg en dan doe ik doe ik dat Scm bestandje en dat andere bestandje voor het water in de map vn Gta. dat is dan goed neem ik aan.

maar al start ik SA op dan gaat hij dat laden valt hij dan opeens uit :? en dan komt dat niet verzenden gezeik.

dus misschien als iemand me effe wil helpen op msn ofso voor me msn kan je me een Pb sturen ;)

alvast bedankt dan _O_

thnx voor de comment :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de inspiratie van jouw om zo een interiuer te maken :Y dus nueken ze allebij even hard :7

Wazuup bedankt voor de link ik ga het zometeen proberen of het lukt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, na uuuuuren te hebben geklooit heb ik eindelijk een geile en geschikte radiosity prelighting \ night vertex colors voor MS:

'S avonds:

ms2_042.jpg

ms2_043.jpg

ms2_044.jpg

'S nachts:

ms2_045.jpg

ms2_046.jpg

ms2_047.jpg

Overdag:

Je ziet dus die 2 gebouwen die een normale belichtig hebben, deze zijn te high poly om er radiosity\nvc aan toe te voegen....dan word dus opsplitsen die models

ms2_048.jpg

ms2_049.jpg

ms2_050.jpg

ms2_051.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...