Blastov Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Hotel di Corruzione ingame, nog zonder radio en nvc: Deze screens zijn niet zo mooi als ze horen te zijn vanwege gemaakt op een laptob met een Intel gfx geval. (Dus geen Nvidia 7600 waarmee de screens normaal gemaakt mee zijn...) Deze zijn weer beter...
Blastov Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Nick, tof dat je er weer bij bent, ziet er super uit. Kijk mensen, ik zit zo te denken, wat heeft het voor nut dat ik een eiland maak...laten wij nou eerts is mjin eiland en dat van Tim vol pompen en dán pas een nieuw eiland. Ik heb overigens ook niet heel veel zin om aan me eiland te werken. >>> Door Wazuup: Agree <<<
Wazuup Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Mwah kees, het is wel heel erg boxie. Dit kan lang niet tippen aan wat je hiervoor gemaakt had (kerk enzo). Je textures zijn oversized geUVW'ed, en het is allemaal zo klein met veel ramen. Ik zou even opnieuw beginnen.
Blastov Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 BB, huur nou please een lot op tim zijn eiland, ik weet dat de lots niet recht zijnb maar maak dan maar gewoon een terrteintje. Lynx is al stampvol, en ook rommelig er zitten wel 50 max scenes in die zijn allemaal ingame gezet moeten worden, alle lots zitten los dus je weet niet waar je wel en niet kunt bouwen.
Blastov Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Het is een goed idee, maar ik denk niet dat het mogelijk is, puur vanwege de engine...
Blastov Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Zeer mooi 20, die ene tunnel, die grote ronde helemaal bovenin gaat weg, die is te lelijk... Ik heb trouwens weinig zin om eraan te werken, maja goed dat maakt niet zo veel uit...Als 20 het wel leuk vind kunnen er iig lots verhuurd worden om huizen te bouwen.
Andijvie Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Kees de texture zit er scheef op bij dat ene gebouw waardoor de ramen verneukt zitten bij de hoeken en het dak
Blastov Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Kees, zo moet het dus niet he De models zijn veel te low detail. En de UVW is niks. Schenk het aan GLD, dat past perfect in hun mod. Tenzij je het natuurlijk verbeterd....
Wazuup Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 http://www.gtaforums.fr/index.php?showtopic=3992 Nog een topic
Big-Bear Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Waarom zou alles zo high poly moeten? Ik vind dat bullshit hoor, het kan ook gewoon low-poly mooi worden;) De UWV is niet goed, en het gebouwtje met de trap is niet echt bepaald mooi en ook niet erg realistisch. Het terras is bijna even breed als het bovenste gedeelte van het gebouw. En wat betreft Blastov, hehe je begint het te snappen:P Ik had het volgende idee, is dat we gwoon Cita di Corruzione afmaken, uitbrengen als gewoon een MS v1.00. dan eventueel wat kleine tweakjes. Dan kunnen we een soort van 'expansion' beginnen, met daarin lynx en/of het nieuwe eiland. Als je ze niet beide in 1 expansion doet, dan doe je 2 expansions. Anders komt de mod nooit af, en dat zou niet mooi zijn.
Blastov Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Waarom post er nou niemand... Radiosity en Night Vertex Colors op Wazuup zijn lot:
Blastov Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 We zien wel Big-Bear... Huur je nou nog een lot CdC Tim ?
kees1991 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 (bewerkt) die boxen zijn aleen maar om te laaten zien hoe het word. daar komen nog wel andere gebouwen... k ben niet achtelijk zet tog niet van die lelijke boxen ingame met een naam gebouw. wat is er mis met dat huizje met die trap ?? k zien niet wat daar onrealisties aan is hoor ?? maar k wil hem wel verwijderen als julle dat willen die planten baken die zijn inderdaat nog te hoog. maar dat verander ik natuurlijk nog wel. Bewerkt: 14 juli 2007 door kees1991
kees1991 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 (bewerkt) is die echt niet goed ?? Shot at 2007-07-14 Shot at 2007-07-14 dat zou dan mijn eerste echt afgekeurde model zijn. zeg ook ff wat er niet goed aan is dan he. EDIR er komt natuurlijk nog wel meer detai op. en de textures zijn ook nog niet goed. Bewerkt: 14 juli 2007 door kees1991
Wazuup Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Hij is wat klein, CdC is een stad en geen suburb. Het model is niet slecht alleen wat doet een gebouw als deze in een stad als CdC.
Recommended Posts