Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Hotel di Corruzione ingame, nog zonder radio en nvc:

Deze screens zijn niet zo mooi als ze horen te zijn vanwege gemaakt op een laptob met een Intel gfx geval. (Dus geen Nvidia 7600 waarmee de screens normaal gemaakt mee zijn...)

ms2_037.jpg

ms2_038.jpg

ms2_039.jpg

ms2_040.jpg

ms2_041.jpg

Deze zijn weer beter...

ms2_052.jpg

ms2_053.jpg

ms2_054.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nick, tof dat je er weer bij bent, ziet er super uit.

Kijk mensen, ik zit zo te denken, wat heeft het voor nut dat ik een eiland maak...laten wij nou eerts is mjin eiland en dat van Tim vol pompen en dán pas een nieuw eiland. Ik heb overigens ook niet heel veel zin om aan me eiland te werken.

>>> Door Wazuup: Agree :sigaar: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah kees, het is wel heel erg boxie. Dit kan lang niet tippen aan wat je hiervoor gemaakt had (kerk enzo). Je textures zijn oversized geUVW'ed, en het is allemaal zo klein met veel ramen. Ik zou even opnieuw beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

BB, huur nou please een lot op tim zijn eiland, ik weet dat de lots niet recht zijnb maar maak dan maar gewoon een terrteintje. Lynx is al stampvol, en ook rommelig er zitten wel 50 max scenes in die zijn allemaal ingame gezet moeten worden, alle lots zitten los dus je weet niet waar je wel en niet kunt bouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer mooi 20, die ene tunnel, die grote ronde helemaal bovenin gaat weg, die is te lelijk...

Ik heb trouwens weinig zin om eraan te werken, maja goed dat maakt niet zo veel uit...Als 20 het wel leuk vind kunnen er iig lots verhuurd worden om huizen te bouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kees, zo moet het dus niet he

De models zijn veel te low detail. En de UVW is niks.

Schenk het aan GLD, dat past perfect in hun mod. :*D

Tenzij je het natuurlijk verbeterd....

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou alles zo high poly moeten? Ik vind dat bullshit hoor, het kan ook gewoon low-poly mooi worden;) De UWV is niet goed, en het gebouwtje met de trap is niet echt bepaald mooi en ook niet erg realistisch. Het terras is bijna even breed als het bovenste gedeelte van het gebouw.

En wat betreft Blastov, hehe je begint het te snappen:P Ik had het volgende idee, is dat we gwoon Cita di Corruzione afmaken, uitbrengen als gewoon een MS v1.00. dan eventueel wat kleine tweakjes. Dan kunnen we een soort van 'expansion' beginnen, met daarin lynx en/of het nieuwe eiland. Als je ze niet beide in 1 expansion doet, dan doe je 2 expansions. Anders komt de mod nooit af, en dat zou niet mooi zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

die boxen zijn aleen maar om te laaten zien hoe het word. daar komen nog wel andere gebouwen... k ben niet achtelijk zet tog niet van die lelijke boxen ingame met een naam gebouw.

wat is er mis met dat huizje met die trap ?? k zien niet wat daar onrealisties aan is hoor ??

maar k wil hem wel verwijderen als julle dat willen :erm:

die planten baken die zijn inderdaat nog te hoog. maar dat verander ik natuurlijk nog wel.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

is die echt niet goed ??

lelijkfw6.jpg

Shot at 2007-07-14

lelijk2au8.jpg

Shot at 2007-07-14

dat zou dan mijn eerste echt afgekeurde model zijn. zeg ook ff wat er niet goed aan is dan he.

:erm::erm::erm::erm::erm::erm::erm::erm::erm::erm::erm::erm::erm::erm::erm::erm:

EDIR

er komt natuurlijk nog wel meer detai op. en de textures zijn ook nog niet goed.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...