Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Waarom zou alles zo high poly moeten? Ik vind dat bullshit hoor, het kan ook gewoon low-poly mooi worden;) De UWV is niet goed, en het gebouwtje met de trap is niet echt bepaald mooi en ook niet erg realistisch. Het terras is bijna even breed als het bovenste gedeelte van het gebouw.

En wat betreft Blastov, hehe je begint het te snappen:P Ik had het volgende idee, is dat we gwoon Cita di Corruzione afmaken, uitbrengen als gewoon een MS v1.00. dan eventueel wat kleine tweakjes. Dan kunnen we een soort van 'expansion' beginnen, met daarin lynx en/of het nieuwe eiland. Als je ze niet beide in 1 expansion doet, dan doe je 2 expansions. Anders komt de mod nooit af, en dat zou niet mooi zijn.

Ik ben al bezig met CdC...

screentje1yi8.jpg

Het is de bedoeling dat er hoge gebouwen worden gebouwd op die grijze vlakken. De drie grijzen vakken bij elkaar vormen samen één lot, wie heeft er genoeg inspiratie om de lots vol te bouwen?

screentje1xr4.jpg

Hier komen drie grote bomen en wat bankjes en prullebakjes te staan.

screentje1ct9.jpg

Het strand ga ik nog een beetje aanpassen, nu ligt er nog te veel zand. Ook komt er een boulevard en komen er wat strandtenten.

Wat vinden jullie ervan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Holy fuck, dat is gewoon veels te nice man. Damn, wist niet dat jij dat kon:p Alleen die grijze vlakken, zijn die niet wat te klein voor grote gebouwen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geprobeer lots vlak te maken, maar dat lukt gewoon niet, ik kan niet eens behoorlijk kijken in de viewports. En je hebt ook verschillende lots aan elkaar geattached, is het niet beter om per lot 1 object te hebben, en niet 1 object hebben die uit 4 lots bestaat, klinkt als een zeikerd, maar t modelled gewoon kut.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarin geef ik je gelijk Bear.

Wat je kunt doen is gewoon alle poly's verwijderen behalve die van je lot.

Verder kun je dat lot gewoon aanpassen naar je wensen, zorg wel dat je de buitendste vertexen niet verplaatst anders komt die niet goed aan het eiland.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Hier een nieuwe ms_maps met nieuwe dingen:

- Wazuup zijn nieuwe lot

- Mijn brug

- Mijn hotel

- Meer generics

- Radiosity en Night Vertex Colors op mijn eiland

Download HIER

Shrijf alles over v0.6.7 heen.

Vul ook even de polls in na het spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening ken je, de radiosity is zeer goed maar de vertex paint 's nachts is veeeeels te donker. :Y

//> Edit: De poll is nogal verneukt, er is drie keer gestemd maar alles heeft minstens 1 stem gekregen? Maar aangepast..

Link to comment
Delen op andere websites

dat is geen spiegeling. dat is gewoon die brug maar dan op de kop.

kun je dat nog anders maaken of blijft dat zo?

Das wel spiegeling sletterbak :puh:

zo spiegelt gta alles dus inplaats van 2 keer alles toe tevoegen add je een cull zone en heb je reflectie zoals in mijn voorbeeld screen met die tonnetjes..

ik zou het nog een beetje kunnen roteren..

Het is een goed idee, maar ik denk niet dat het mogelijk is, puur vanwege de engine...

Is mogelijk maar de code in de exe is neuk...

het water wordt namelijk verwijdert de lucht zwart en naja dat was het..

en in de speel wereld is het al helemaal neuk... :7

Conclusie laat die neuk maar zitten :(

Grats

Onderwerp is hierbij gesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Goedendag,

Info

Vegetation LOD's zijn eigenlijk hetzelfde als gewone LOD's van huisjes.

Waarom zouden wij dit doen?

Ten eerste is R* zo geil geweest om de DrawDistance van wat high polyere boompjes lekker laag te zetten zodat je met je plane als je laag vliegt er super snel in kan knallen.. :7

nee ze hebben dit zo laag gezet zodat het laden van het eiland en andere neuk wat sneller gaat.

Maar, wij hebben daar schijt aan dus gaan we daar verandering in brengen.

Het ziet er ten eerste realisticher uit als een boom niet opeens voor je auto spawnt en je er tegen aan knalt...

Het is ook een stuk geiler als je aan de voet van een berg staat(mon isl heeft dat) en je kijkt omhoog dat het daarboven niet zo kaal is en anders om natuurlijk ook.

voor de niet wakkere mensen als je dus vanaf de berg naar beneden kijkt =D.

Dus perfect voor MS =D

Mischien ga ik dit ook voor lantarenpalen doen...

We Will See

Hoe en wat kun jij doen

Nou ten eerste omdat het mijn slimme idee is wil ik alles wel game klaar maken, dus ik voeg de LOD's wel toe.

Maar om nu elke IPL in te duiken en uit te zoeken wie er vegetation heeft gebruikt :7 mogen jullie me helpen.

Wat moet je doen.

1: Je geile plantjes planten dus bomen bosjes alles.

2: Kijken of het goed staat.

3: Nog eens kijken of het definitief is.

Bespaart mij werk hoef ik niet weer uit te zoeken welke kut plant weer weg kan :7

4: Plaats de IPL regels van de vegetation hier in dit topic in zo een geil.

[code]Code vakje *wel weg halen[*/code]

Dan worden je regels teminste niet afgeknipt en kan ik het nog gewoon lezen =D

5: Wacht even totdat ik tijd heb en aanschouw je LOD plantjes xD.

Ingestuurde IPL regels.

Van: ---

Voorbeeld

Laatst aangepast: --/--/200-

Bedankt voor jullie medewerking.

Grats,G

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Kerel, dat ziet er eigenlijk best wel netjes uit ^_^ Alleen strandtenten lijken mij niet helemaal passen tussen de mafia sfeer.

Geloof mij maar, ik ga strandtenten maken die wel passen tussen de mafia sfeer.

Mooie screen trouwens. :7

>>> Door Wazuup: Geil, die spirit van jou :7<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik vint de belichting perfeckt maar snachts niet als dat wat lichter kan dan is het super.

ik vint de brug erg goed gelukt en je hotel ook. super.

is het mischien mogelijk dat er een zaklamp bij komt ? dus dat dat cj met een zaklamp in zijn hand loopt die het zelfde lecht geeft als de licht van een auto ??

EDIT

O JA blastov. zet jij ook nog mijn lot ingame ?? want als je dat niet meer wilt doen. moet je ff de bestanden naar [baz] stuuren. die zij dat die ze ook wel ingame wou zetten.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...