Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

@keesje :zou wel kunnen ken jij een goede scripter??

Snachts uber geil maar net iets te... :7

Brug zoals paroxum al vertelde een klein boogje zou geil zijn en al die kabels verklaren.

Hotel wel geil maar dat zwembad is niet zwembaar.

1 omdat je mischien wel water erin kunt knippen vanuit de waterdat.

maar dan heb je ook water in de garage.

2 je kunt een plane plaatsen met een uvanim.

maar dat is nog steeds niet zwembaar

en haal die letters van dat dak :7

Welke flapdrol heeft dat bedacht om letters op een dak te zetten :O

letters aan de wand kunnen wel

Grats

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

logo :7 ??

komt nog een doorzichtige verzie =D

Grats,G

[EDIT]

MSlogo.png

[img=http://g-style.hyperheid.nl/images/MSlogo.png]

[EDIT2]

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Holy fuck, dat is gewoon veels te nice man. Damn, wist niet dat jij dat kon:p Alleen die grijze vlakken, zijn die niet wat te klein voor grote gebouwen?

Mwah, ik denk dat er wel wat hoge gebouwen op passen. Kijk maar eens naar New York.

Link to comment
Delen op andere websites

doe alle dingen waar dus reclame tussen zou kunnen komen maar in stukjes hakken , zodat je steeds verschillende delen heb. Ik weet niet hoe het verder werkt want SA doet het nog steeds niet maar daar komt binnekort verandering in. Ga maar verder met Double Cleff FM , wanneer SA het misschien later in de week het weer doet zal ik kijken of ik wat met die radio stations kan.

Link to comment
Delen op andere websites

ok Galiorix blij dit te horen. Ik zal zelf ook nog eens proberen want blijkbaar staat er in de handleiding van saat hoe we dit juist moeten doen, enkel werkt die saat niet echt bij mij. Welke gebruik jij ? degene met een grafische update of gewoon die met promt ?

Link to comment
Delen op andere websites

uh nou ik weet gewoon dat de radiostations in stukjes in mekaar zitten die afhankelijk van de situatie worden afgespeeld ; bijvoorbeeld na de missie RIOT dat je een nieuwsbericht te horen krijgt over de riot en volgens mij komt dat bericht ook steeds terug.

Ik heb saat volgens mij wel op me pc staan maar weet niet welke het is , zal het ff checken zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik toch bezig ben met die renovatie, zal ik wel lot per lot opsplitsen. Alleen het kutte is. Ik kom in de knoop met IDs. want de IDs van het eerste lot op CDC is 6060, en ik heb geplanned dat mijn eiland tot dat ID nummer eindigt.

Opzich is het geen probleem om andere IDs te gebruiken. maar hierdoor word het onoverzichtelijk. En weten we dadelijk niet meer, welke IDs nog vrij zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wat info gevonden over de streams files:

HC - San Fierro Underground Radio (SF-UR)

CH - Playback FM

DS - Bounce FM

MH - Radio Los Santos

CO - K-Rose

NJ - CSR 103.9

RE - K-Jah West

RG - Master Sounds 98.3

CR - KDST

MR - Radio X

TK - WCTR

BEATS - theme song, songs for dancing missions, etc.

ADVERTS - the commercials

AA - police radio

AMBIENCE - background music played in various places

CUTSCENE - well that's fairly obvious

Ik ben eigenlijk nog steeds van mening dat we eerst eens moeten proberen de commercials blanco te maken. En dan zien of dat dat lukt.

Eindelijk heb ik saat aan de praat gekregen, nu kan ik zelf uitzoeken hoe we het moeten doen.

Elk radiostation bestaat uit boven de 100 ogg bestanden. Ik heb al een ogg bestand gemaakt van Radio del mundo, maar nu is het moeilijk het in bv 130 delen te verdelen. Ik heb geprobeert met hifi ogg splitter (en andere splitters )maar het lukt niet echt. Weet iemand een goed programma hiervoor ?

Het is me intussen gelukt om radio del mundo te laten spelen in SA maar de volgorde klopt helemaal niet en de deeltjes volgen niet mooi op elkaar, dit kan misschien komen door het renamen want 101 files renamen is niet simpel. Wat wel positief is is dat de reclame wegnemen geen probleem is.

Bewerkt: door leone
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...