Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Damn, Tim ziet er heel netjes en erg goed uit, hoog niveau naar mijn mening. Blastov ik vind hem zeker nice, alleen het gebouw, ik ben het niet zo eens over de texture en de ramen. Ik krijg meer het idee van een gevangenis dan een hotel.

Link to comment
Delen op andere websites

dus je wil zeggen dat jij je radio station goed gekregen heb? :dans::tu:

Maar heb je nu de reclame weg gehaalt of niet? want het lijkt me toch wel leuk als er ook gewoon reclame tussen door zit. Niet percee de originele reclame maar we kunne ook zelf wat dingen in elkaar flansen

Link to comment
Delen op andere websites

dus je wil zeggen dat jij je radio station goed gekregen heb? :dans::tu:

Maar heb je nu de reclame weg gehaalt of niet? want het lijkt me toch wel leuk als er ook gewoon reclame tussen door zit. Niet percee de originele reclame maar we kunne ook zelf wat dingen in elkaar flansen

neen het is nog niet in orde, bij het splitten van het ogg bestand gaat het fout. In game is het radiostation niet vloeiend en de delen volgen niet juist op elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, de meesten hadden het al vernomen dat ik bij Blastov ben, hij was vandaag aan het werk dus ben ik verder gegaan aan het eiland met toestemming, hij staat trouwends nu ingame.

cdcb2.jpg

cdcb3.jpg

cdcb4.jpg

cdcb5.jpg

cdcb6.jpg

cdcb7.jpg

cdcb8.jpg

Mvg

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is te fucking geil Baz, alleen hoe wil je het eiland in het water krijgen? Want eigenlijk heel CdC zweeft maar ergens in de lucht.

Bergjes die om het eiland komen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Uber wipzorred

Rara wat is het =D

Grats

[EDIT]

Verdomme straks ben ik alweer klaar en dan heeft er nog steeds niemand gepust.. :7

Grats

[EDIT]

Vroem vroeeeeem

aaaah rood witte rand xD

Grats

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Het is me eindelijk gelukt, alles komt in de juiste volgorde na elkaar. (ik heb bij mij de reclame wel weg gelaten) Maar het is eigenlijk nog niet perfect: het haperd soms en is soms niet echt vloeiend.

Hier kan je het eens downloaden om het uit te proberen. Je moet het vervangen in de Streams folder, en het is in plaats van Playback. Hier heb je ook blanco voor de reclame.

Als iemand een idee heeft hoe ik de haperingen weg kan krijgen laat het dan weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...