Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst:
Geil :*D , echt een super vet bus station man , Ga zo door :puh:

Heb je trouwens dat bordje van Tenant Parking zelf bedacht of bestond dat al :puh:

Tja, ik heb die niet zelf bedacht alhoewel ik de meeste bordjes toch wel zelf maak :puh:.

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb GTA SA weer werkende , dus zou eens goed aan de slag kunnen gaan met de radio stations. Welk programma gebruik jij om de bestanden te splitten en te maken etc.?

Ik had zelf nog een fijn (betaald programma) gevonden op mijn PC , heb ff gelijk een ,OGG bestand gemaakt.

Hij is leeg en bestaat uit een halve seconde stilte.

Hellaas kan je dit soort bestanden niet uploaden dus hier is een download link;

Klik!

Bewerkt: door Galiorix

Is het een dier of een weerwolf? Of een lynx?

Geplaatst:

Het betreft de radiostations Radio Del Mundo en Double cleff FM, begin van de originele logo's (uit gta liberty 3/city stories), bij radio del mindo moet het in het italiaanse/sicilaanse thema; ik stel voor dat je de plattegrod van sicilie of italie om achtergrod zet met het logo erboven, ge kunt er mischien ook nog ne mandoline ofzo bij opzetten, voor de rest laat ik het aan u over. Double CLEff is klassieke/opera radio probeer maar iets. :eten:

Geplaatst:

Je zou dat toch nog even kunnen shoppen naar een soort uh van een zons ondergang , dat lijkt me wel vet.

Een beetje een paars , rode lucht :D

ben er mee bezig :)

edit//

163fs252217.png

tis niet alles maar beter als niks :puh:

Bewerkt: door EyeOnMe
Geplaatst:

Galli, wat jij wil probern heb ik ook al gedaan, ik heb zelfs ogg van miliseconden gedaan, maar dat geeft zelfs geen goede rezultaten. Ik ben nu bezig met de ogg bestanden van de aankondegingen te veranderen met radio del mundos ,maar dan heb ik soms wel dat de madam twee of meer keren na elkaar radio del mudo zegt, maar ik ga nu dan eens proberen de aankondegingen met blanco's te varieren.

maar je kan het toch proberen of neit dan? Misschien is mijn ogg wel anders als die van jou? :7

Galli, wat jij wil probern heb ik ook al gedaan, ik heb zelfs ogg van miliseconden gedaan, maar dat geeft zelfs geen goede rezultaten. Ik ben nu bezig met de ogg bestanden van de aankondegingen te veranderen met radio del mundos ,maar dan heb ik soms wel dat de madam twee of meer keren na elkaar radio del mudo zegt, maar ik ga nu dan eens proberen de aankondegingen met blanco's te varieren.
Dit komt omdat er soms 3 verschillende aankondigingen zijn waarschijnlijk , is er niet een programma waar we de volgorde van de Streams kunnen veranderen? Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
4. Dat onze mod gaat pwnen.

Comments an alle soorten en maten zijn welkom.

Dit was al genoeg :tu: De rest zijn leuke feitjes ^_^

nee, echt vet gedaan :)

"De max scene van de hele MS map 50mb is ?"

Dat valt opzich nog wel mee :)

Dubbelpost. :7

Dingen zijn heel simpel in een bepaalde volgorde. Dus je moet het goed importeren. Ik kan alles heel handig doen doordat ik Alci's SAAT GUI FrontEnd heb. Daarmee kan je tenminste alles goed , zo zie je de titel en kan zo goed zien wanneer het afgespeeld word , weet niet of dit met de normale SAAT is. Ik zal binnekort mijn Classic-Rock (vendetta Rock) Inmekaar zetten.

Mag ik de host zijn , lijkt me lagge. Ik spreek vloeiend engels (al zeg ik het zelf) en ik kan leuke stemmen 'maken' maar ik kijk wel eerst ff hoe het uitpakt en natuurlijk moeten julie het ook goedkeuren :puh:

[edit1] ik post morgen de nummers die ik in gedachte had. intotaal doe ik er 17 , het word een vervanger voor Bounce. Als ik tijd heb , maak ik ook Jingle's

hallo,,

Ik heb de eerste gebouwtje ingame gezet :Y dat hotel dus

alleen de texture,s die zijn goed alleen 16 bit moet nog worden verandert.

en er zitten een paar onzichtbare muren in :duh: maarja dat zit altijd in een model dat ik heb gemaakt.

screens

82355007sn5.jpg

49439165of0.jpg

79521599iw5.jpg

voorderest verwacht nog niet veel modellen van mij de rest ga ik later nog ingame zetten

dit was even een proefje.

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst:

De 1ste die is geintresseerd is in mijn stats. :schater:

Over die max scene, Niet alles van de map stond volgens mij in die scene, En die 50mb geld alleen voor de models, zonder textures.

Geplaatst:

OMG, zo lijkt het net alsof hij ingame genomen is, vet tof. :Y

Al zou niemand dat geloven want die belichting en schaduwen kan sa onmogelijkl aan...

Geplaatst:

Zeker wel mooi...

Jorge, is het mischien handiger dat jij lynx verder ingame zet ?

Of wil je héél graag dat ik het doe ? :7

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...