EyeOnMe Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 En als het klaar is? Tenminste klaar om te releasen, is het dan een paar gig groot ?
Jorge_F Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 En als het klaar is? Tenminste klaar om te releasen, is het dan een paar gig groot ? 200mb zal het misschien net aan halen. Je moet maar zo denken, de modellen zelf zijn geen grote bestanden, zoveel mb zal dat niet innemen. Wat bij Rockstar het meeste ruimte inneemt is de audio map met iets van 2 GB volgens mij. Aangezien je die al op je PC hebt staan word het nooit een paar gigabyte groot .
Galiorix Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Maar we gaan de audio ook aanpassen en dan zou ie wel groot worden
EyeOnMe Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 En als het klaar is? Tenminste klaar om te releasen, is het dan een paar gig groot ? 200mb zal het misschien net aan halen. Je moet maar zo denken, de modellen zelf zijn geen grote bestanden, zoveel mb zal dat niet innemen. Wat bij Rockstar het meeste ruimte inneemt is de audio map met iets van 2 GB volgens mij. Aangezien je die al op je PC hebt staan word het nooit een paar gigabyte groot . ah oke, bedankt Maar we gebruiken ook hoge kwaliteit texturen enzo dus daarom dacht ik dat
leone Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 ok ge det maar, maar waar vind gij diene saat van u ? En ik ben wel eens bednieuwd als gij zelf dingen gaat inspreken, hopelijk wordth het dan niet te amateuristisch. En voor u nummers moet ge opletten dat het niet later dan 1978 is. dacht ik toch.
Galiorix Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) Nou ik denk niet dat dat percee hoefd. Want er zijn juist de leukste classics (driver's Seat etc.) na '78 gemaakt. Ik vraag het wel aan een hoger persoon in de mod Ps zal ff naar de link van mijn SAAT zoeken. Bewerkt: 31 juli 2007 door Galiorix
Tim Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Idd, de leukste classics zijn iig gemaakt naar 1978. Maar aangezien we alleen verscheidende namen hoeven te veranderen in de mod kunnen we nog steeds overgaan naaar andere tijdperken. Zelf zat ik wel aan begin jaren 80 te denken (1983) ofzo, maar iig, vroeger als GTA Vice City. In de jaren 80 zijn wel veel disco classics gemaakt, (carribean queen - Billy Ocean) enzo. alleen die passen niet in het thema Maar iig wil ik wel dat de nummers niet later zijn uitgebracht dan 1986, dus ff kijken wat je kan vinden
Galiorix Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Oow dan gaat driver's Seat weg , die prachtige classic is uit 1991 , wat ik eigenlijk neit gedacht had hier is de link voor SAAT (the easy one) HyperKlik!
leone Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 ik had de saat al gevonden met rara google; Met deze is het echt zeer eenvoudig.
Galiorix Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Yap , zo zie je dat alles goed verdeelt is en dat er meer dingen zijn dan ik had gedacht; bijvoorbeeld dingen voor de ochtend enzo en dat is beter als gewoon die normale MP3tjes zoals bij VIce want bijvoorbeeld Flash FM kan ik al dromen , dit systeem houd realisme erin! Ik zou zeggen; Probeer Delmundo eens aan de gang te krijgen zoals het hoord
Bradley H. Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) Maar we gaan de audio ook aanpassen en dan zou ie wel groot worden GTAForum zou echt geen modification van 1Gig willen hosten hoor, ik wee niet hoe de tijden veranderd zijn sinds GTi, maar ik kan me nog herrineren dat GTAForum toen hardstikke sloom werd omdat men massaal GTi van 90mb downloade... Buitendat als je een goeie install hebt, en hem netjes RaRt, dan hoeft de instal van MS nog geen 25mb te zijn, 250.000 poly´s aan unieke objecten valt opzich nog wel mee. Maar het grootste voordeel is dat models en textures goed te comprimeren zijn . Bewerkt: 31 juli 2007 door Bradley H.
Bradley H. Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) Spectaculair detail: Flessen en glazen op de tafels. Ik ben benieuwd hoe dat detail eruitziet ingame . @Vorige poster; Die bomen zijn wel oke, het gaat om ingame resultaat, misschien heeft die klote max wel niet goed de textures geplaatst, dat komt weer omdat Blastov 3DSMAX8 en 9 gebruikt, en die buggen als de tering... 3DStudio 7 Bewerkt: 31 juli 2007 door Bradley H.
Bradley H. Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 kunnen jullie net zo iets er in zetten als een race door het hele gebied??? Ik neem aan dat dit wel gedaan word aangezien een racemissie niet zo moeilijk is, er is alleen een groot probleem... "Het hele gebied" is nog niet af , pas als dat klaar is is het tijd voor de missies.
EyeOnMe Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) of een echte kaart: of misschien zoiets: ander kleurtje: als er wat aan gebeurt moet worden, zeg het maar //edit argh, heb nu echt totaal geen inspiratie! //tweede edit Voor Radio Double Cleff FM: Deze vind ik wel wat hebben Lekker simpel Bewerkt: 31 juli 2007 door EyeOnMe
EyeOnMe Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Kan iemand mij even uitleggen hoe ik het moet installeren? Zover ik weet moet je een map aanmaken in de "GTA San Andreas" map genaamd "MS_MAPS" en moeten daar alle bestanden in die in het .rar bestand stonden behalve "gta.DAT". Maar waar moet "gta.DAT" dan? Toch niet vervangen met de oude "gta.DAT"? Bedankt als je dit wilt doen!
Recommended Posts