Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Wow, goed bezig, er zit al bruikbare elementen tussen.

met de logo's bedoelde ik die al eerder in een gta gebruikt gebruik deze hier.(double cleff werd ook in gta3 gebruikt kies maar)

Het eerste van Radio dl mundo was het beste maar gebruik groen ipv oranje ( probeer met italiaanse kleuren ^_^

Voor double cleff zal je het met het echte logo opnieuw moeten maken, srry. Maar het is om het zo goed mogelijk bij de echte gta's te laten aansluiten. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb lot7 ingame. Maar deze shit is nog erg WIP, en zit vol bugs. Er zijn wel wat mooie plekjes, maar toch ben ik niet tevreden over het totaal beeld. Maar de beste oplossing daarvoor is genericks.

Link to comment
Delen op andere websites

*Minescule Bump*

Ik heb toestemming voor het gebruiken van latere muziek als 1978 , dus dat mag ook voor andere radio stations. Wel meot ik hierbij dan zeggen dat je bijvoorbeeld niet 'die nieuwe single' van bijvoorbeeld uh Mika mag nemen , je moet ook weer niet te recente muziek gebruiken ;)

Greetz , ik ga al een beetje aan de slag met de radio stations

Link to comment
Delen op andere websites

Bradley...25mb..GTI was 90mb en MS is al groter dan GTI..

EyeOnMe, Als ik de hele SA map in 3ds max zou zetten zou hij denk ik 500mb tot 1gb zijn, MS word zoals je zelf wel snapt niet groter dan SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je voor mij wat willen verzinnen voor Vendetta Rock?

Het is een radiostation met classic rock uit de jaren 80 enzo , je mag van mij alle kanten op maar ik heb graag 1 ding; Simpel en Strak :)

Link to comment
Delen op andere websites

nee Radio del mundo is een radiostation gebruikt in liberty city stories, en je moet het logo gebruiken ipv gewoon zelf te schrijven.

Double Cleff FM is bij gta3 en gta liberty city stories, en je moet eveneens het logo daarvan pakken voor het reclamebord.

Je kan ze gemakkelijk vinden met google.

Link to comment
Delen op andere websites

nee Radio del mundo is een radiostation gebruikt in liberty city stories, en je moet het logo gebruiken ipv gewoon zelf te schrijven.

Double Cleff FM is bij gta3 en gta liberty city stories, en je moet eveneens het logo daarvan pakken voor het reclamebord.

Je kan ze gemakkelijk vinden met google.

"het logo gebruiken ipv gewoon zelf te schrijven."

dus ik moet het logo kopiëren en dan? opslaan

"het logo daarvan pakken voor het reclamebord"

dus die ook kopiëren en opslaan :?

Het spijt me maar ik snap je niet helemaal goed, zou je het wat duidelijker kunnen uitleggen of klopt dit wat ik net schreef?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm , ik had wel verwacht dat je eht zou vinden maar anyway; GTA.DAT staat gewoon in de data map , een beetje rondrijken en de eerste letter van het bestand kan ook geen kwaad :schater:

woops , verkeerd opgevat. Gewoon vervangen denk ik , zal het morgen of later uitproberen.

BTW Blasov; wil je nooit meer breezah slet praten of omgekeerd , vind het echt te erg xD

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt dat je het originele logo mot gebruiken en die misschien een beetje veranderen.

Nog ideen voor een Vendetta Rock logo? ^_^

By the way Leone , ik denk dat het leuker is als je wel een beetje de elementen van de oudere logo's gebruikt , maar dit is een TC en die hoeft naar mijn mening niet aan te sluiten (misschien wel een beetje maar niet te veel) op andere GTA's. Want dit verandert alles, het hoefd niet op het 'verleden' telijken , snap je wat ik zeg?

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm , ik had wel verwacht dat je eht zou vinden maar anyway; GTA.DAT staat gewoon in de data map , een beetje rondrijken en de eerste letter van het bestand kan ook geen kwaad :schater:

woops , verkeerd opgevat. Gewoon vervangen denk ik , zal het morgen of later uitproberen.

BTW Blasov; wil je nooit meer breezah slet praten of omgekeerd , vind het echt te erg xD

toen ik het vervang de waren alle gta IPL en IDE enz bestanden weg dus vond het al vreemd. Toen ging ik testen en natuurlijk crashte die.

//edit

ik snap het nu beter :puh: je moet de tekst bestanden van het bestand in gta.dat zetten. Maar sommige hebben dezelfde naam dus die hoef je dan toch niet te kopieren? ze staan er tenslotte al.. maar al die .IPL en .IDE(en dff en col) bestanden moet je die handmatig toevoegen aan gta3.img of alleen rebuild archive doen?

//edit 2

al die ide en dff en col en ipl zijn er superveel die hoef je toch niet allemaal toe te voegen met de hand he :puh:

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt dat je het originele logo mot gebruiken en die misschien een beetje veranderen.

Nog ideen voor een Vendetta Rock logo? ^_^

By the way Leone , ik denk dat het leuker is als je wel een beetje de elementen van de oudere logo's gebruikt , maar dit is een TC en die hoeft naar mijn mening niet aan te sluiten (misschien wel een beetje maar niet te veel) op andere GTA's. Want dit verandert alles, het hoefd niet op het 'verleden' telijken , snap je wat ik zeg?

oke zal het proberen leone...

ja ik verzin ook wel wat voor dat vendetta logo :puh:

maar dat double cleff FM logo vond ik eigenlijk mooi en paste goed bij de muziek :? maar goed ik maak wel een nieuwe

//edit

Oké hopelijk vind je deze wel goed :) Alhoewel ik het jammer vind dat hij super veel op die van SA lijkt. En dat je zoiets vast niet mag gebruiken...

163fs904127.png

//edit2

hier hetzelfde verhaal..

163fs905863.png

//edit3

en hier is het Vendetta Rock logo :puh:

163fs907164.png

hopelijk vindje hem goed

//edit 4

het U'tje was niet zo goed te zien:

163fs907360.png

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...