Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

WALLPAPER 01 - EYEONME

Balen dat het belangrijkste plaatje maar 800x600 was :cry: Maar hij was perect voor een wallpaper :)

So, alleen mooi voor 1024x768 resolutie mensen...

163fs977024.png

Hope you enjoy :dans:

///edit

weer vervangen dit waren de 2 eersten:

klik hier voor nummer 1

klik hier voor nummer 2

Klik hier voor de grotere resolutie versie!!!

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sorry dat je zoveel moeite doet, maar je hebt het blijkbaar niet begrepen.

Gebruik deze logo's in plaats van de zelfgeschreven tekst.

Radio Del mundo

Radiodelmundo.jpg(maak de sicilie vlag groen ! (oranje is niet italiaans)

Double Cleff Fm ( de slogan hoeft niet te blijven.)

Double_Clef.jpg

Doublecleff.gif

Vendetta Rock

Site_image5.png

Vrock.jpg

Je kan die kraai mischien een hoed en een zonnebril geven om hem wat maffia te maken.

op google kan je nog voor grotere afbeeldingen ofzo zoeken. Als er iets niet duidelijk is vraag het dan vooraleer je begint, om moeite te besparen

Bewerkt: door leone
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat je zoveel moeite doet, maar je hebt het blijkbaar niet begrepen.

Gebruik deze logo's in plaats van de zelfgeschreven tekst.

Radio Del mundo

Radiodelmundo.jpg(maak de sicilie vlag groen ! (oranje is niet italiaans)

Double Cleff Fm ( de slogan hoeft niet te blijven.)

>>>plaatjes<<<

Je kan die kraai mischien een hoed en een zonnebril geven om hem wat maffia te maken.

op google kan je nog voor grotere afbeeldingen ofzo zoeken. Als er iets niet duidelijk is vraag het dan vooraleer je begint, om moeite te besparen

Oké ik snap het nu..Maar wil je eerst even toestemming vragen bij iemand die hoog staat bij MS, bijvoorbeeld Tim ofzo

Want wat je wilt is rippen :( Je kan niet dezelfde tekst met hetzelfde logo, of aanpassingen aan hetzelfde logo online zetten.

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

Bradley...25mb..GTI was 90mb en MS is al groter dan GTI..

EyeOnMe, Als ik de hele SA map in 3ds max zou zetten zou hij denk ik 500mb tot 1gb zijn, MS word zoals je zelf wel snapt niet groter dan SA.

Dat gebeurde omdat onze installer niet was zoals hij hoorde te zijn. De MapCount van Martineza1 had ook al 1Milj polys.

Link to comment
Delen op andere websites

zo naar wat gekloot te hebben is mijn lot voor de helft ingame.

en het enige wat bugd is het stukje grond wat omhoog gaat daar zit een onzichtbare muur tussen en op dat parkeer plaatsje. en als ik het 3e flatgebouwtje ingame doe dan zijn al die andere gebouwen weg en dan komen ze weer terug. dus ik denk dat het misschien te high poly is of het ligt aan de txd. maar dat gebouw haal ik toch weg want dan zet ik er wel wat anders neer. ik kijk wel. maar het kan ook zijn dat het komt omdat ze geen Lod hebben. ik weet het iniedergeval niet.

het achterste stuk met dat stukje gras en die cafe doe ik niet ingame ik maak er wel wat anders. want dat bugd hetzelfde als dat ene flatgebouw. misschien heb hier ook iemand mee last gehad. :Y

screens

screen1mediumjb5.jpg

screen2mediumcf1.jpg

screen3mediumbb7.jpg

screen4mediumbd1.jpg

screen5mediumuu8.jpg

zo ben iniedergeval blij dat het is gelukt en de vorige keer had ik die txd op 16 gezet waarbij texture blokkerig was maar ik had ontdekt dat het even blokkerig is bij 32 bit. dus ligt het denk ik aan het programma G-TXD ik doe nu met dat programma de texture,s allemaal toevoegen en dan met txd workshop opslaan en dan zijn de texture,s ingame niet meer zo blokkerig. misschien wist iemand dit al. maargoed. :7

dat was het dan wel weer :cya:

alleen kan iemand mij nou misschien ff uitleggen via PB of wat dan ook hoe je simpel een lod maakt voor een gebouw?

en nog even over de genericks? moet ik die van SA gebruiken of worden ze ook zelf gemaakt?

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

Oke , het is een groot genoegen omdat te horen , heb je het met de SAAT van mij gedaan? of nouja die ik had gevonden. Trouwens ik kan die dingen niet veranderen , leg eens uit waar je het programma geplaatst heb enzo? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Spectaculair detail: Flessen en glazen op de tafels.

Ik ben benieuwd hoe dat detail eruitziet ingame :tu: .

@Vorige poster; Die bomen zijn wel oke, het gaat om ingame resultaat, misschien heeft die klote max wel niet goed de textures geplaatst, dat komt weer omdat Blastov 3DSMAX8 en 9 gebruikt, en die buggen als de tering...

:tu: 3DStudio 7 :tu:

Het gaat er niet om welke versie je gebruikt, maar wat voor render system je gebruikt.

Jij rendert altijd met de standard renderer, maar als ik het goed heb begrepen zijn Blaster ze screens met Vray gerenderd wat uiteindelijk weer ander resultaat geeft.

Net zoals dat Brazil r/s ander en naar mijn mening mooier resultaat geeft dan de standard render line.

Link to comment
Delen op andere websites

Spectaculair detail: Flessen en glazen op de tafels.

Ik ben benieuwd hoe dat detail eruitziet ingame :tu: .

@Vorige poster; Die bomen zijn wel oke, het gaat om ingame resultaat, misschien heeft die klote max wel niet goed de textures geplaatst, dat komt weer omdat Blastov 3DSMAX8 en 9 gebruikt, en die buggen als de tering...

:tu: 3DStudio 7 :tu:

Het gaat er niet om welke versie je gebruikt, maar wat voor render system je gebruikt.

Jij rendert altijd met de standard renderer, maar als ik het goed heb begrepen zijn Blaster ze screens met Vray gerenderd wat uiteindelijk weer ander resultaat geeft.

Net zoals dat Brazil r/s ander en naar mijn mening mooier resultaat geeft dan de standard render line.

Dat weet bradley zelf ook heel goed, maar ik weet dat bradley, (om een of andere reden..) iets tegen alle versies van max heeft behalve 7..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...