EyeOnMe Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) WALLPAPER 01 - EYEONME Balen dat het belangrijkste plaatje maar 800x600 was Maar hij was perect voor een wallpaper So, alleen mooi voor 1024x768 resolutie mensen... Hope you enjoy ///edit weer vervangen dit waren de 2 eersten: klik hier voor nummer 1 klik hier voor nummer 2 Klik hier voor de grotere resolutie versie!!! Bewerkt: 2 augustus 2007 door EyeOnMe
leone Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) Sorry dat je zoveel moeite doet, maar je hebt het blijkbaar niet begrepen. Gebruik deze logo's in plaats van de zelfgeschreven tekst. Radio Del mundo (maak de sicilie vlag groen ! (oranje is niet italiaans) Double Cleff Fm ( de slogan hoeft niet te blijven.) Vendetta Rock Je kan die kraai mischien een hoed en een zonnebril geven om hem wat maffia te maken. op google kan je nog voor grotere afbeeldingen ofzo zoeken. Als er iets niet duidelijk is vraag het dan vooraleer je begint, om moeite te besparen Bewerkt: 2 augustus 2007 door leone
EyeOnMe Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) Sorry dat je zoveel moeite doet, maar je hebt het blijkbaar niet begrepen.Gebruik deze logo's in plaats van de zelfgeschreven tekst. Radio Del mundo (maak de sicilie vlag groen ! (oranje is niet italiaans) Double Cleff Fm ( de slogan hoeft niet te blijven.) >>>plaatjes<<< Je kan die kraai mischien een hoed en een zonnebril geven om hem wat maffia te maken. op google kan je nog voor grotere afbeeldingen ofzo zoeken. Als er iets niet duidelijk is vraag het dan vooraleer je begint, om moeite te besparen Oké ik snap het nu..Maar wil je eerst even toestemming vragen bij iemand die hoog staat bij MS, bijvoorbeeld Tim ofzo Want wat je wilt is rippen Je kan niet dezelfde tekst met hetzelfde logo, of aanpassingen aan hetzelfde logo online zetten. Bewerkt: 2 augustus 2007 door EyeOnMe
Bradley H. Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Bradley...25mb..GTI was 90mb en MS is al groter dan GTI..EyeOnMe, Als ik de hele SA map in 3ds max zou zetten zou hij denk ik 500mb tot 1gb zijn, MS word zoals je zelf wel snapt niet groter dan SA. Dat gebeurde omdat onze installer niet was zoals hij hoorde te zijn. De MapCount van Martineza1 had ook al 1Milj polys.
nick11123 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 (bewerkt) zo naar wat gekloot te hebben is mijn lot voor de helft ingame. en het enige wat bugd is het stukje grond wat omhoog gaat daar zit een onzichtbare muur tussen en op dat parkeer plaatsje. en als ik het 3e flatgebouwtje ingame doe dan zijn al die andere gebouwen weg en dan komen ze weer terug. dus ik denk dat het misschien te high poly is of het ligt aan de txd. maar dat gebouw haal ik toch weg want dan zet ik er wel wat anders neer. ik kijk wel. maar het kan ook zijn dat het komt omdat ze geen Lod hebben. ik weet het iniedergeval niet. het achterste stuk met dat stukje gras en die cafe doe ik niet ingame ik maak er wel wat anders. want dat bugd hetzelfde als dat ene flatgebouw. misschien heb hier ook iemand mee last gehad. screens zo ben iniedergeval blij dat het is gelukt en de vorige keer had ik die txd op 16 gezet waarbij texture blokkerig was maar ik had ontdekt dat het even blokkerig is bij 32 bit. dus ligt het denk ik aan het programma G-TXD ik doe nu met dat programma de texture,s allemaal toevoegen en dan met txd workshop opslaan en dan zijn de texture,s ingame niet meer zo blokkerig. misschien wist iemand dit al. maargoed. dat was het dan wel weer alleen kan iemand mij nou misschien ff uitleggen via PB of wat dan ook hoe je simpel een lod maakt voor een gebouw? en nog even over de genericks? moet ik die van SA gebruiken of worden ze ook zelf gemaakt? Bewerkt: 3 augustus 2007 door nick11123
leone Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Radio Del mindo en Double Cleff zijn klaar. In-gam is echt goed nu. Ik moet het wel nog vaak beluisteren om eventueel kleine foutjes eruit te halen.
Galiorix Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Oke , het is een groot genoegen omdat te horen , heb je het met de SAAT van mij gedaan? of nouja die ik had gevonden. Trouwens ik kan die dingen niet veranderen , leg eens uit waar je het programma geplaatst heb enzo?
Jorge_F Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Spectaculair detail: Flessen en glazen op de tafels.Ik ben benieuwd hoe dat detail eruitziet ingame . @Vorige poster; Die bomen zijn wel oke, het gaat om ingame resultaat, misschien heeft die klote max wel niet goed de textures geplaatst, dat komt weer omdat Blastov 3DSMAX8 en 9 gebruikt, en die buggen als de tering... 3DStudio 7 Het gaat er niet om welke versie je gebruikt, maar wat voor render system je gebruikt. Jij rendert altijd met de standard renderer, maar als ik het goed heb begrepen zijn Blaster ze screens met Vray gerenderd wat uiteindelijk weer ander resultaat geeft. Net zoals dat Brazil r/s ander en naar mijn mening mooier resultaat geeft dan de standard render line.
Wazuup Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 OMGWTFBBQ Jorgio, dat is zo nice dat ik er bijna van moet kotsen.
Wazuup Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Ik ben terug, even die nieuwe versie installen.
Wazuup Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Dat ziet er echt super uit Nick, ga zo door kerel. Voeg me maar toe op msn voor dat LOD gedoe..
Galiorix Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Woow , dat is echt te geil. Ziet er echt super uit.
Galiorix Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Even een opmerking voor Blaster; Je handleiding bij een release is blijkbaar niet zo goed. Ik heb het nu ff niet bij de hand , zal zo eens ff kijken.
Blastov Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Spectaculair detail: Flessen en glazen op de tafels.Ik ben benieuwd hoe dat detail eruitziet ingame . @Vorige poster; Die bomen zijn wel oke, het gaat om ingame resultaat, misschien heeft die klote max wel niet goed de textures geplaatst, dat komt weer omdat Blastov 3DSMAX8 en 9 gebruikt, en die buggen als de tering... 3DStudio 7 Het gaat er niet om welke versie je gebruikt, maar wat voor render system je gebruikt. Jij rendert altijd met de standard renderer, maar als ik het goed heb begrepen zijn Blaster ze screens met Vray gerenderd wat uiteindelijk weer ander resultaat geeft. Net zoals dat Brazil r/s ander en naar mijn mening mooier resultaat geeft dan de standard render line. Dat weet bradley zelf ook heel goed, maar ik weet dat bradley, (om een of andere reden..) iets tegen alle versies van max heeft behalve 7..
Blastov Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Vergeet deze versie, bastiaaan (baz) had hem gemaakt toen die bij mij was, 0.7 bugd zwaar en het had ook 0.6.9 moeten zijn. Gebruik tot die tijd 0.6.8...
Recommended Posts