Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oke , het is een groot genoegen omdat te horen , heb je het met de SAAT van mij gedaan? of nouja die ik had gevonden. Trouwens ik kan die dingen niet veranderen , leg eens uit waar je het programma geplaatst heb enzo? :?

Met die saat van u kan je niet impoteren denk ik, enkel exporteren. dus heb ik de gewone saat gebruikt in plaats van diene van u. Maar anders zal ik de Vrock wel impoteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet MS v0.7 maar, MS v0.6.8 installeer je zo:

- download deze shit

- Installeer dat en download die shit uit het topic van MS v0.6.8 (update)

- Kopieer en plak alle mappen uit die download in Rockstar Games/GTA SA/ms_maps

- Kopieer en plak gta.dat in de map Rockstar Games/GTA SA/data

- Kopieer en plak main.scm in de map Rockstar Games/GTA SA/data/script

En opstarten maar. BTW, EyeOnMe heeft eigenlijk best wel een leipe signature van MS.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm , het is natuurlijk smaak maar ik vind de logo's van EyeOnMe echt prachtig , die van Vendetta Rock is echt super. ook van Double Cleff en Del Mundo passen goed in het thema van de radio stations. Kijk het is ook leuk als je de logo's een beetje het zelfde wil als eerst maar dat is gewoon rippen en een beetje wijzigen en dat vind ik nou niet bepaald origineel.

greetz en EyeOnMe; KUTBW

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm , het is natuurlijk smaak maar ik vind de logo's van EyeOnMe echt prachtig , die van Vendetta Rock is echt super. ook van Double Cleff en Del Mundo passen goed in het thema van de radio stations. Kijk het is ook leuk als je de logo's een beetje het zelfde wil als eerst maar dat is gewoon rippen en een beetje wijzigen en dat vind ik nou niet bepaald origineel.

greetz en EyeOnMe; KUTBW

Heeel erg bedankt voor deze post ^_^ Motivatie

Maar hopelijk snapt leone dat het rippen is en dat - hoe mooi het er uit kan zien - rippen gewoon niet kan..

Als ik nu naar de logo's vind ik toch dat ze nu al teveel op de huidige van SA lijken...

Maar ik wil best nieuwe logo's voor je maken... Die niet zo op die van SA lijken :)

Link to comment
Delen op andere websites

wtf rippen ?! Om MS een hoogstaande mod te maken moet het juist goed aansluiten bij de andere gta's. In bijna elke gta komen dezelfde radiostations met dezelfde logo's aangepast aan de tijd en ruimte. Bij gta Ms is dat juist hetzelfde de logo's worden aangepast aaan tijd en ruimte. Waarom denk je dat we al bestaande gta zenders hebben gepakt ?

Link to comment
Delen op andere websites

wtf rippen ?! Om MS een hoogstaande mod te maken moet het juist goed aansluiten bij de andere gta's. In bijna elke gta komen dezelfde radiostations met dezelfde logo's aangepast aan de tijd en ruimte. Bij gta Ms is dat juist hetzelfde de logo's worden aangepast aaan tijd en ruimte. Waarom denk je dat we al bestaande gta zenders hebben gepakt ?

Wil je het niet gewoon eens proberen ? Zien wat het geeft

Link to comment
Delen op andere websites

wtf rippen ?! Om MS een hoogstaande mod te maken moet het juist goed aansluiten bij de andere gta's. In bijna elke gta komen dezelfde radiostations met dezelfde logo's aangepast aan de tijd en ruimte. Bij gta Ms is dat juist hetzelfde de logo's worden aangepast aaan tijd en ruimte. Waarom denk je dat we al bestaande gta zenders hebben gepakt ?

Wil je het niet gewoon eens proberen ? Zien wat het geeft

MS is niet van rockstar games he...

Maar vind je deze logo's niet goed genoeg dan..? En anders pak je gewoon de Rockstar Games logo's als je dat liever hebt...

Spijt me maar ik ben uit voor ideeën voor je 2 logo's

//EDIT

Signature voor de liefhebbers :schater:

164fs597790.png

//EDIT 2:

Nog een siggie:

164fs601669.png

variatie:

164fs602421.png

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

@JorgeF

Klopt, ik render met de standaard instellingen zonder geheime V-ray tooltjes. Ik vind persoonlijk dat bij modding het model gerenderd moet worden zoals het is, en niet met extra lichtvallen, reflecties etc die ingame niet actief zijn.

Iets anders is uiteraard als je modeld puur voor het modellen, zoals jij vaak doet, dan is opvrolijken natuurlijk een belangrijk onderdeel bij het renderen...

@Blastov- Geef nou maar toe, ^_^ 3Dstudio 7 is de beste ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

wtf rippen ?! Om MS een hoogstaande mod te maken moet het juist goed aansluiten bij de andere gta's. In bijna elke gta komen dezelfde radiostations met dezelfde logo's aangepast aan de tijd en ruimte. Bij gta Ms is dat juist hetzelfde de logo's worden aangepast aaan tijd en ruimte. Waarom denk je dat we al bestaande gta zenders hebben gepakt ?

Wil je het niet gewoon eens proberen ? Zien wat het geeft

MS is niet van rockstar games he...

Maar vind je deze logo's niet goed genoeg dan..? En anders pak je gewoon de Rockstar Games logo's als je dat liever hebt...

Je hebt hier wel een punt; kijk Leone ; Dit hoort niet een 'nieuw deel' van de GTA serie te zijn , het is ons eigen deel zeg maar waar alles anders is. Dus het is veel leuker als je dan ook de radio station logo's etc. gewoon zelf doet. En het V-Rock vind ik zo.... ik weet niet , ik vind die van EyeOnMe gewoon veel mooier. Maarja dat is natuurlijk hoe je het zelf opvat maar hoop dat je het een beetje begrijpt.

Misschien nog een tip voor het Radio Del Mundo logo , je zou secilie in de itiliaanse vlag kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm , dat hoefd hij neit hoor :puh: hij kan Smax 8 of 9 fijner vinden als 7 maar dat terzijde.

Ergens heb je wel een punt met die V-Ray crap en lichtval enzo want het lijkt dan veel mooier dan dat het ingame is. Maar het word zoiezo toch neit als officiele screens gebruikt dus wat boeit het :puh:

>>> Door Wazuup: Als jullie zo graag willen discusieren, doe dat dan teminste over welk merk bier het beste is. Anders gewoon weer ontopic aub...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet MS v0.7 maar, MS v0.6.8 installeer je zo:

- download deze shit

- Installeer dat en download die shit uit het topic van MS v0.6.8 (update)

- Kopieer en plak alle mappen uit die download in Rockstar Games/GTA SA/ms_maps

- Kopieer en plak gta.dat in de map Rockstar Games/GTA SA/data

- Kopieer en plak main.scm in de map Rockstar Games/GTA SA/data/script

En opstarten maar. BTW, EyeOnMe heeft eigenlijk best wel een leipe signature van MS.

Hey, ik kijk hier ook he :ch: Of was het positief :engel:

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...