Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

kunnen jullie net zo iets er in zetten als een race door het hele gebied???

Zal er wel in komen =D

Dat zou heel goed kunnen , dergelijke plannen zijn er nog niet.

En die zijn er wel :puh:

zal ik dan maar...

Grats,G

BTW: ik ben er weer =D

Link to comment
Delen op andere websites

Correct me if i'm wrong maar als je de originele logo's pakt en die een beetje verandert , dan is dat toch makkelijker als een origineel logo zelf bedenken? :?

Niet waar hij heeft gewoon de naam van het station geschreven en hij heeft er wat achtergrond bijgedaan, + slogan van Double cleff is ook overgeschreven en bij Vrock is er al een datum bijgeplakt die niet eens klopt. bijvoorbeeld Vrock de arend een hoed en zonnebril geven en dat blauwe kraagske zwart maken dat het een "moffioso" word is toch wel mat moeilijker, maar het resultaat zou echt vet zijn en niet iedereen zou het kunnen nadoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo klopt dat jaartal niet dan? Het is allemaal muziek uit de jaren tachtig dus wat klopt er niet aan.

En dat logo van V-Rock vind ik helemaal niet bij Vendetta Rock passen. Zelfs niet met een Maffioso vogel of iets dergelijks.

En wat EyeOnMe heeft gemaakt is helemaal niet zo simpel , je moet het maar bedenken. Ik zou trouwens ook neit weten wat je aan het originele logo van Double Cleff kan doen. En het originele logo van Del Mundo is naar mijn mening veel lelijker als het logo wat EyeOnMe heeft gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet dan van die races met van die mafia bakken ,die een super irrie handling hebben zodat het moeilijk is :puh:

Na ik vind races niet echt bij het Mafia thema passen, maar die mafia bakken zijn idd heel vet :puh:

Maar toen ik van het strand terug reed naar huis kreeg ik een idee voor in MS

Er zit vast wel minstens 1 brug in MS en stel dat je die brug nou om de zoveel tijd omhoog kan laten gaan? Dus om de zoveel tijd een animatie starten op dezelfde locatie als die brug waarin je ziet dat de brug omhoog gaat.

Als extraatjes zou je bijv ook echt een boot eronder kunnen laten varen en slagbomen die dicht gaan :tu:

Maar waarschijnlijk is het te moeilijk en misschien wel onnodig maar vond het eigenlijk wel een leuk en realistisch idee :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet dan van die races met van die mafia bakken ,die een super irrie handling hebben zodat het moeilijk is :puh:

Na ik vind races niet echt bij het Mafia thema passen, maar die mafia bakken zijn idd heel vet :puh:

Maar toen ik van het strand terug reed naar huis kreeg ik een idee voor in MS

Er zit vast wel minstens 1 brug in MS en stel dat je die brug nou om de zoveel tijd omhoog kan laten gaan? Dus om de zoveel tijd een animatie starten op dezelfde locatie als die brug waarin je ziet dat de brug omhoog gaat.

Als extraatjes zou je bijv ook echt een boot eronder kunnen laten varen en slagbomen die dicht gaan :tu:

Maar waarschijnlijk is het te moeilijk en misschien wel onnodig maar vond het eigenlijk wel een leuk en realistisch idee :)

Dit is moeilijk , maar mogelijk. In GTAIII zoals GTA Pilot al zei zat ook een brug die om de zoveel tijd omhoog en omlaag ging. Het enige verschil met jou brug is , is dat hij moet 'kantellen'. En volgens mij werken de slagbomen met verschillende codes dat bijvoorbeeld Als er een boot of iets dergelijks in een bepaalde zone komt dat de brug dan open gaat en de slagbomen neer. Aangezien ik ik niet erg veel verstand heb van al dit soort codes weet ik het ook niet zeker.

Greetz.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA3 was die brug uber kanslows bezig...

Hij ging omhoog maar alle bootjes waren klein genoeg om eronder door te varen zonder dat die brug omhoog moest gaan.

en in gta 3 stonden er geens slagbomen dus daar flikkerden wel eens wat autos in het water. :puh:

oohja is mogelijk kunnen we doen moeten we alleen een nog een brug moddelen...

Grats,G

Link to comment
Delen op andere websites

Maar weet jij dan precies hoe dat zit? Zit dat in main.scm of is dat hardcoded?

BTW als je een klein tikje tegen een auto gaf die stond te wachten reed hij gewoon kansloos het water in :7

Link to comment
Delen op andere websites

hoi..

ben weer terug van vakantie en heb gelijk al mijn spullen geupload en zelfs of het ftp deze keer. het staat in de map kees1991 het is een zip bestand met alle textures er bij. het max bestand is voor 3ds 9 er zit ook een .3ds bestand bij. ik heb al geprobeerd om het zelf te doen maar dat mislukt. blastof wou het eerst ook doen voor mij. maar die hat er geen zin meer in of zo.

hoe dan ook. als iemand het in game wil zetten zou dat heel fijn zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Wazuup: Als jullie zo graag willen discusieren, doe dat dan teminste over welk merk bier het beste is. Anders gewoon weer ontopic aub...<<<

Ik vind grolsch wel erg lekker, jullie ?

Bradley, voor ons modders maakt versie 7, 8 of 9 weinig uit. Wij benutten die nieuwe functies in 8 of 9 toch niet, en een nieuwere versie is nooit slechter, dus dat 7 beter dan 8 en 9 is is gelul.

Nog 2 nieuwe wallpapers:

wallpaper4.jpg

wallpaper5.jpg

Ik ga er nog meer maken, ik weet toch dat niemand ze gebruikt maar dat vind ik gewoon leuk. :)

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...