Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Heel erg mooi Eyeonme :cya:

Ik ben het alleen niet eens met de text, wat wat er eigenlijk staat is dit: Grand Theft Auto: San Andreas Mafia Stories,

Ik heb liever dat :SA weg is, dat hoef je niet nu aan te passen maar bij de eerst volgende signature.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heel erg mooi Eyeonme :cya:

Ik ben het alleen niet eens met de text, wat wat er eigenlijk staat is dit: Grand Theft Auto: San Andreas Mafia Stories,

Ik heb liever dat :SA weg is, dat hoef je niet nu aan te passen maar bij de eerst volgende signature.

Ja je hebt gelijk ja :puh:

Maar ik bedoel er eigenlijk mee:

Een total conversion mod op GTA:SA :)

ow en //edit

ik vind de signature niet zo super :sst: Ik ga nu ff een mooie maken :)

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat ik geen photoshopper ben officieel maar dan is dit maar een gift ^_^gitaarcopy-1.png

Mijn totaal eigen gemaakte logo. Heb er zo'n 3 kwartier over gedaan en dat is exclusief iets bedenken :puh:

Omdat ik erg slecht ben in renderen enzo zitten er nog wel stippen enzo maar misschien kan het een keer over gedaan worden door een echte photoshopper.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat ik geen photoshopper ben officieel maar dan is dit maar een gift blij.gif

Mijn totaal eigen gemaakte logo. Heb er zo'n 3 kwartier over gedaan en dat is exclusief iets bedenken puh2.gif

Omdat ik erg slecht ben in renderen enzo zitten er nog wel stippen enzo maar misschien kan het een keer over gedaan worden door een echte photoshopper.

Goed verzonnen! Ik zal hem wel even uitwerken voor je :)

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga er nog meer maken, ik weet toch dat niemand ze gebruikt maar dat vind ik gewoon leuk. :)

én dat is dan weer niet waar :7 Ik heb die eerste wallpaper gebruikt als dekstop achtergrond alleen nu heb je nog mooiere gemaakt dus gebruik ik die.

>>> Door wazuup: Als jullie zo graag willen discusieren, doe dat dan teminste over welk merk bier het beste is. Anders gewoon weer ontopic aub...<<<

Ik vind bavaria erg lekker ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de laatste denk ik het beste alleen het lettertype is neit helemaal wat ik ingedachte had. Ik heb liever iets meer vierkant zeg maar , zoals ik in mijn design had. De V en MS is wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dit topic dicht doen en een nieuw topic "SA:MS Wapens" aan te maken.

Dit vond ik allemaal op een site en het zijn allemaal "echte" mafia wapens :) :

The Thompson 1927 (Tommy Gun)

1927.gif

The Pump Action Shotgun

pump.jpg

The 442 Revolver

m442.jpg

Bron

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

Mischien is het een beetje mieren-neukerig :7 Maar ik vond hem toch nog niet goed genoeg maar dat ligt niet aan jou maar aan mij :puh::Y

Dus heb ik het met mijn eigen photoshop af gemaakt :puh:

165fs137345copy.png

165fs137345copy2.png

Het gekleurde logo :D

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

een discusie over welk bier is niet nodig. het is gewoon een keus of grolsch of jupiler of kronenburg

verdome zo kun je nog steeds een duscusie maken :S

blastof Blastov erg mooie schreens (om tog niet helemaal oftopic te gaan)

>>> Door DaBeast: Je vergeet Cristal :7 .<<<

^^ ik dacht dat we het over BIER hadden ??

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Maar als het doorgaat zou ik er pas aan gaan beginnen als al het modellen van de lots enzo af is...

Ik heb nog een idee :puh: Een skatepark :) Net zoals in de echte SA

Ik dacht aan zo'n soort indeling met deze elementen erin, dit is gemaakt met SketchUp(dus om alleen ff de indeling te laten zien):

165fs150231.jpg

165fs150132.jpg

165fs149662.jpg

© Mafia Stories

Link to comment
Delen op andere websites

k vint een skate park niet echt iets voor mafia. btw je weet dat er geen sketchup models in ms komen he??

als je dat al wel wist kun je nu beter gelijk 3ds gaan doen. want anders is het later heel lastig om tog nog over te stappen.

btw wie heeft gesecht dat je een sig mog maken van mijn lot ?? ik vint het opzig niet erg. maar je mag het eigelijk eerst wel vragen. ik vint hem trouwens wel mooi. aleen de text die er is staat niet. ik bedoel niet wat er gescrefen staat maar de text is in een erg lage kwalietijd en dat vint ik dus weer de hele sig verneuken.

als je de text verandere heb ik er geen problemen mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...