Blastov Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 Ik model ook huizen enzo maar ik zou je wel willen helpen met de kleine dingetjesAmmo enzo Kistjes en andere objecten:) Dat is niet echt nodig, als hij dat wil zou hij het zelf wel zeggen. En zijn modelling-niveau ligt wat hoger dus ik denk dat die dat zelf dan wel zou doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 Dit een coolle wapen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 Thomspons Chigao version, maar die had Blaster volgens mij al geconverteerd, vandaar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 Dit een coolle wapen Daar heb je gelijk in dat zou er in moeten in zijn er moeten hele krachtige geweren in zitten,zoals de deze Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Zoals al eerder gezecht, deze zit er al in, hij is geconverteerd van Mafia. Edit: Deze vind ik wel vet: Greetz Bewerkt: 17 april 2006 door dabeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Ik heb een Artwork, het is meer modern dan Mafia Stijl. Maar ik vindt dit wel mooi, met Scanlines enz... (Je moet op de afbeelding klikken, anders zijn de scanlines slecht.) Bewerkt: 17 april 2006 door Giorgo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusader Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 een gevangenis Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 Crussader , ik ben helemaal verlieft op je model . Echt super vet . Ik hoop dat je me daar niet in op sluit . Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2006 m2 echt vet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2006 Oke, bedankt. Wat moet ik nu doen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2006 een lot op industrie gaan huren en daar op bouwenL Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2006 @DaBeast Haahaa. maar ze zult toch in die te gangster gevangennis moeten. die is super nice ....!!!!!!!!!!! Greets Gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2006 Ik vind hem wel netjes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2006 Is nog in Update, er komt nog Ammo, Bullets, Schroevendraaiers, Moersleutels, Moeren en Bouten te liggen, en een Hamer etc. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2006 Dat is mooi gemaakt B.B. Komt dat in een wapenhandel ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts