Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

k vint een skate park niet echt iets voor mafia. btw je weet dat er geen sketchup models in ms komen he??

als je dat al wel wist kun je nu beter gelijk 3ds gaan doen. want anders is het later heel lastig om tog nog over te stappen.

btw wie heeft gesecht dat je een sig mog maken van mijn lot ?? ik vint het opzig niet erg. maar je mag het eigelijk eerst wel vragen. ik vint hem trouwens wel mooi. aleen de text die er is staat niet. ik bedoel niet wat er gescrefen staat maar de text is in een erg lage kwalietijd en dat vint ik dus weer de hele sig verneuken.

als je de text verandere heb ik er geen problemen mee.

Ja maar het was alleen voor de indeling, stond trouwens ook erg vaak in mn post :puh:

Nou ik pak altijd ingame MS screens voor MS signatures eigenlijk..... Maar de signatures blijven binnen MS :) Dus mensen buiten MS mogen ze niet gebruiken zonder toestemming van - in dit geval jou :) Maar vond de tekst ook niet zo mooi nee( ga ff mn sig veranderen) maar dat is met photoshop die verkloot distort en al die transform :(

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit Twenty, alleen waar is je ziekenhuis :7.

Je plaatje doet het niet ;).

@ Keesje, nu moet je het niet verkeerd zeggen he!

Het is: of Jupiler, of Hertog Jan ^_^

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Heey Mafia Stories Team

Ik wil wel wat voor jullie gaan maken/bedenken, aleen ik weet niet waar ik mee moet beginnen bijv. Logo van een radio station of texures voor een winkel ofso

ik heb de Progamma's Photoshop CS2 & Adobe Illustrator dus...

ik hoor het wel van jullie :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...