Galiorix Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik snap wat je bedoelt ,heb een beetje het zelfde gevoel maar ik weet welk ander lettertype ik kan gebruiken Zou army misschien beter zijn:
Wazuup Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Probeer het logo wat diepte te geven (schaduw en dergelijke) en maak de tekst wat kleiner zodat het meer de ruimte heeft. Probeer ook eens dit font: http://www.dafont.com/84-rock.font Succes
Galiorix Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 @Wazuup: dat font ziet er goed uit en ik had zelf ook het gevoel dat het nog mooier zou kunnen worden met diepte. Ik ga er ff mee aan de slag! Greetz
EyeOnMe Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Het bekende 84 Rock lettertype had ik gelukkig al Ook nog een gekleurde versie maken Benieuwd waar Galiorix mee komt EDIT Bewerkt: 7 augustus 2007 door EyeOnMe
Wazuup Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Dat is echt super, hij wordt bijna met de minuut beter
Jorge_F Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Je moet de tekst net zoals de hals schuin laten aflopen, dan is ie compleet .
EyeOnMe Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Je moet de tekst net zoals de hals schuin laten aflopen, dan is ie compleet . De tekst loopt toch schuin? Wat bedoel je precies?
Jorge_F Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Je moet de tekst net zoals de hals schuin laten aflopen, dan is ie compleet . De tekst loopt toch schuin? Wat bedoel je precies? De hals word naarmate hij langer word steeds smaller. Dus dat zal bij de tekst ook zo moeten zijn .
EyeOnMe Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) EDIT Bij deze liggen de letters een beetje: Bewerkt: 7 augustus 2007 door EyeOnMe
Galiorix Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 UHm ik kom met niks want als ik dit zie lijkt mijn werk aardig overbodig aangezien ik nooit zo goed als dit kan. Zou ik misscien het PSD bestand mogen van die groenzwarte in 3d?
EyeOnMe Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) UHm ik kom met niks want als ik dit zie lijkt mijn werk aardig overbodig aangezien ik nooit zo goed als dit kan. Zou ik misscien het PSD bestand mogen van die groenzwarte in 3d? in 3D :o ? Ik stuur wel gewoon de PSD, dat groen zwarte is gewoon een laagje erop met zwarte BG ipv witte EDIT// Ik upload hem wel... Klik hier voor de download link! Je moet de bovenste layer aanzetten! Bewerkt: 7 augustus 2007 door EyeOnMe
Galiorix Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 nouja ik bedoelde gewoon de groen zwarte met diepte dus die randen die je kan zien Doe je het via pb of wat?
EyeOnMe Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 nouja ik bedoelde gewoon de groen zwarte met diepte dus die randen die je kan zien Doe je het via pb of wat? Ik doe altijd Snel bewerken, zie mn vorige post
Galiorix Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 danku danku Ik ga er zo wat aan doen , eerst ff GTA San Andreas spelen en de map kopieeren zodat ik MS erop kan zette
Recommended Posts