EyeOnMe Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Bewerkt: 8 augustus 2007 door EyeOnMe
Galiorix Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 De bovenste vind ik de beste. Je heb top werk geleverd , super!
gybrus Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Die vindt ik toch wel erg vet hoor =D Good work dude =D was deze vergeten te uploaden... Oke maar dan wel morgen eerst ff film kijken
Galiorix Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Zal ik die proberen ingame te zetten ? dan post ik zeer snel het resultaat
Galiorix Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Waarom is het hier zo akelig dood?
Wazuup Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Reclame bord versie komt er dan ongeveer zo uit te zien:
Galiorix Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Oké , ziet er erg goed uit moet ik zeggen.
gybrus Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Zal ik die proberen ingame te zetten ? dan post ik zeer snel het resultaat Doe ik wel even =D hmm nu ik er over na denk.. eigenlijk kunnen we ze allemaal gebruiken de meeste dan=D is het niet de hele tijd hetzelfde Grats,G [EDIT] wazuup al gedaan =D nu nog in het radio station selectie menu =D als je een blauwe verzie met alleen die gitaar en die V hier plaatst fix ik dat wel even voor je =D Bewerkt: 8 augustus 2007 door Dhr.Gybrus
leone Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 hmm nu ik er over na denk..eigenlijk kunnen we ze allemaal gebruiken de meeste dan=D is het niet de hele tijd hetzelfde Ik zorg nog voor een tweede logo dus dan hebben we afwisseling
EyeOnMe Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) hmm nu ik er over na denk..eigenlijk kunnen we ze allemaal gebruiken de meeste dan=D is het niet de hele tijd hetzelfde Ik zorg nog voor een tweede logo dus dan hebben we afwisseling een vierde dan want we hebben ook nog en Bewerkt: 8 augustus 2007 door EyeOnMe
Galiorix Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) *bump* Heb even zitten werken aan wat Mobile Wallpapers enzo: http://i184.photobucket.com/albums/x123/ga...x/animation.gif Op de meeste mobieltjes met een redelijk groot scherm zou de wallpaper precies moeten passen In ieder geval wel op mijn W810I De andere afbeelding ga ik gebruiken als opstart scherm maar eerst nog ff resizen. Bewerkt: 9 augustus 2007 door Galiorix
Recommended Posts