Wazuup Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Lol is dat niet mijn spookstad screen?
gybrus Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 leuk idee =D we hebben ook nog een klein icoontje nodig van vendetta rock als je in gta naar audio gaat kun je verschillende radio zenders kiezen daarbij staan verschillende plaatjes als je even een van die plaatjes eruit ript en aanpast hebben we dat ook weer =D Grats,G
Galiorix Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) Helaas kan ik geen .gif bestanden op mijn Mobieltje gebruiken anders had ik dat ene ding echt als opstart scherm gebruikt We zouden gewoon zo'n gitaar wat kunnen verkleinen en dan ingame zetten , mij lijkt die laatste van EyeOnMe de beste. Die met alleen die text en die soort vlammen lijkt me iets beter maar dan meot de text wit zijn , en de achtergrond zwart Bewerkt: 9 augustus 2007 door Galiorix
Wazuup Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Generics doen wonderen... @hieronder: Mafia Sentinal Sx door DaBeast.
Galiorix Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) Woow nice man. Mooie brug ook BTW wat voor kar is dat op de brug? mafia sentinel? Bewerkt: 9 augustus 2007 door Galiorix
EyeOnMe Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) Helaas kan ik geen .gif bestanden op mijn Mobieltje gebruiken anders had ik dat ene ding echt als opstart scherm gebruikt We zouden gewoon zo'n gitaar wat kunnen verkleinen en dan ingame zetten , mij lijkt die laatste van EyeOnMe de beste. Die met alleen die text en die soort vlammen lijkt me iets beter maar dan meot de text wit zijn , en de achtergrond zwart dat is heeel makkelijk gedaan EDDIT Bewerkt: 10 augustus 2007 door EyeOnMe
Wazuup Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 The best 1980s Mosik? Toch graag Music.
EyeOnMe Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) The best 1980s Mosik? Toch graag Music. Er staat toch echt een "U" alleen het font maakt het nogal onduidelijk dus ik heb handmatig wat weggedaan o wacht die K =.=" thx voor waarschuwen EDIT klein Bewerkt: 10 augustus 2007 door EyeOnMe
gybrus Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) jeuj die is perfecto voor het radio scherm.. wait a sec and I'll show you. Grats,G EDIT Because =D alleen een beetje blurry Grats,G Bewerkt: 10 augustus 2007 door Dhr.Gybrus
Wazuup Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ziet er super uit, past er prachtig tussen. Alleen het lijkt nog steeds alsof er een ''o'' staat
EyeOnMe Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ziet er super uit, past er prachtig tussen. Alleen het lijkt nog steeds alsof er een ''o'' staat ja die kleine heb ik nog niet veranderd
leone Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Je kan best de 1980 weglaten, er staat nog geen periode vast.
leone Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb de radiostations Radio Del Mundo (playback) en Double Cleff FM(csr) geupload, je hoeft ze enkel in de audiofolder/streams te vervangen. Dus test ze maar goed dan kunnen er eventueel nog fouten opgespoord of dingen aangepast worden. Bewerkt: 10 augustus 2007 door leone
leone Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Hallo allemaal, ik ga geen picture previewen maar wel twee radiostations, download ze in het radiostation topic, en vervang ze gewoon in de streams folder in de audio folder. Radio Del mundo in plaats van Playback en Double Cleff FM in plaats van CSR. De bedoeling is dat er eventueel nog fouten kunnen opgespoord en aangepast worden en natuurlijk wil ik jullie mening ook graag horen (in het radiostationstoppic).
Galiorix Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Toch wel Leone , het word allemaal rock van de jaren 80
Recommended Posts