Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

leuk idee =D

we hebben ook nog een klein icoontje nodig van vendetta rock

als je in gta naar audio gaat kun je verschillende radio zenders kiezen daarbij staan verschillende plaatjes als je even een van die plaatjes eruit ript en aanpast hebben we dat ook weer =D

Grats,G

Geplaatst: (bewerkt)

Helaas kan ik geen .gif bestanden op mijn Mobieltje gebruiken anders had ik dat ene ding echt als opstart scherm gebruikt :duh:

We zouden gewoon zo'n gitaar wat kunnen verkleinen en dan ingame zetten , mij lijkt die laatste van EyeOnMe de beste. Die met alleen die text en die soort vlammen lijkt me iets beter maar dan meot de text wit zijn , en de achtergrond zwart :7

Bewerkt: door Galiorix

Woow nice man. Mooie brug ook :puh:

BTW wat voor kar is dat op de brug? mafia sentinel?

Bewerkt: door Galiorix
Helaas kan ik geen .gif bestanden op mijn Mobieltje gebruiken anders had ik dat ene ding echt als opstart scherm gebruikt :duh:

We zouden gewoon zo'n gitaar wat kunnen verkleinen en dan ingame zetten , mij lijkt die laatste van EyeOnMe de beste. Die met alleen die text en die soort vlammen lijkt me iets beter maar dan meot de text wit zijn , en de achtergrond zwart :7

dat is heeel makkelijk gedaan :puh:

EDDIT

166fs156638.png

:dans:

Bewerkt: door EyeOnMe
The best 1980s Mosik? Toch graag Music. :Y

Er staat toch echt een "U" alleen het font maakt het nogal onduidelijk dus ik heb handmatig wat weggedaan

o wacht die K =.="

thx voor waarschuwen :puh:

EDIT

166fs170145.png

klein

166fs171034.png

Bewerkt: door EyeOnMe

jeuj die is perfecto voor het radio scherm..

wait a sec and I'll show you.

Grats,G

EDIT

Because =D

alleen een beetje blurry :7

Grats,G

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Geplaatst:
Ziet er super uit, past er prachtig tussen. Alleen het lijkt nog steeds alsof er een ''o'' staat :-(

ja die kleine heb ik nog niet veranderd :erm:

Ik heb de radiostations Radio Del Mundo (playback) en Double Cleff FM(csr) geupload, je hoeft ze enkel in de audiofolder/streams te vervangen. Dus test ze maar goed dan kunnen er eventueel nog fouten opgespoord of dingen aangepast worden. :tu:

Bewerkt: door leone
Geplaatst:

Hallo allemaal, ik ga geen picture previewen maar wel twee radiostations, download ze in het radiostation topic, en vervang ze gewoon in de streams folder in de audio folder. Radio Del mundo in plaats van Playback en Double Cleff FM in plaats van CSR. De bedoeling is dat er eventueel nog fouten kunnen opgespoord en aangepast worden en natuurlijk wil ik jullie mening ook graag horen (in het radiostationstoppic). :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...