Galiorix Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik ga morgen ofzo officieel aan Vendetta Rock werken , ik weet nu hoe SAAT werkt
leone Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Passeer hem wel eerst even aan mij voordat je hem klaarhebt.
DaddyPimp Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik trek me terug uit het project ivm. andere intresses en omdat ik de laatste tijd niet meer photoshop.. De textures mogen jullie wel gebruik die'k heb gemaakt.. Later
Wazuup Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Weet iemand hoe de dff van dit grass heet? Het vult echt heerlijk op en dat moeten we hebben in MS:
Wazuup Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Oke de mazzel en bedankt voor je bijdrage.
Tim Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) Weet iemand hoe de dff van dit grass heet? Het vult echt heerlijk op en dat moeten we hebben in MS: deze sprieten worden niet d.m.v. een dff ingame gezet De grassprieten komen er automatisch op als je in de COL editor het terrein aanpast. Bijvoorbeeld dat het als gras reageert Bewerkt: 10 augustus 2007 door Tim
Tim Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 @nick Ha, ik heb je lot ingame willen zetten, met LODs, alleen het probleem is dat mijn SA halfverwege crashed, en ik kan negens de fout vinden. Ik heb alle models herexporteert, en de COL aangepast (low poly collsion files voor highpoly gebouwem), en ik heb de txd kleiner gemaakt. De files heb ik al naar chris gestuurt. En deze kan wel kijken of hij het probleem weet te vinden.
leone Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Toch wel Leone , het word allemaal rock van de jaren 80 kan zijn, maar laat de 1980 gewoon weg, en zorg dat het geen vice-city rock is.
Galiorix Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Tuurlijk komt er géén VC rock in en waarom moet 1980s weg dan? Ik snap het niet want het is volgens Vendetta Rock de beste muziek uit de jaren 80 zeg maar enzo kan je dat ook neerzetten. Btw Gybrus het is een vervanger voor Bouce FM , dus die moet hij ook in het menu vervangen (doet die dat?)
Galiorix Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Maar kan je dan ook de 'verspreiding' van het gras aanpassen. Want het ziet er het beste uit als er wat minder open vlekken te zien vallen. Of is dit weer typisch mierengeneuk van mij?
Galiorix Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik houd me denk ik eerst even bezig met de Jingles en het invoegen van muziek. Ik weet niet zeker of ik gebruik maak van de mogelijkheid om verschillende intro's voor een liedje , ik kijk eerst of ik genoeg muziek kan vinden
Tim Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Maar kan je dan ook de 'verspreiding' van het gras aanpassen. Want het ziet er het beste uit als er wat minder open vlekken te zien vallen.Of is dit weer typisch mierengeneuk van mij? volgens mij kun je dit niet bepalen. Maar het licht eraan hoe je Polygonen staan. Als een model uit veel polys bestaat dan word het gebied automatisch dichtbegroeit.
Big-Bear Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Ich bin weer terug van vacancion Au Revoir
Blastov Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Robin, wrlkom terug, leuke vakantie gehad ? Wazuup, dat gras ie geen object, Het word gerenderd door de col, je maakt dat gras als volgt: 3Ds Max met kam scripts, Material Editor Lege bol Maak van Standard, Col Surface Dan kun je in zo'n lijst allemaal van die dingen kiezen, je hebt ook verschillende soorten gras. Select de poly's van het gras. En assign de mateial Zorg er wel voor dat je in max dan een apart dff en col object hebt, want als je dat col surface assigned worden je poly's grijs.
Wazuup Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Geil dat wist ik nog niet, bedankt ouwes. >>> Door DaBeast: Dan heb je nu wat bijgeleerd .<<<
Recommended Posts