Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga morgen ofzo officieel aan Vendetta Rock werken , ik weet nu hoe SAAT werkt :tu:

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik trek me terug uit het project ivm. andere intresses en omdat ik de laatste tijd niet meer photoshop.. De textures mogen jullie wel gebruik die'k heb gemaakt..

Later :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Weet iemand hoe de dff van dit grass heet? Het vult echt heerlijk op en dat moeten we hebben in MS:

post-20899-1186775143.jpg

deze sprieten worden niet d.m.v. een dff ingame gezet

De grassprieten komen er automatisch op als je in de COL editor het terrein aanpast. Bijvoorbeeld dat het als gras reageert ;)

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

@nick

Ha, ik heb je lot ingame willen zetten, met LODs, alleen het probleem is dat mijn SA halfverwege crashed, en ik kan negens de fout vinden. Ik heb alle models herexporteert, en de COL aangepast (low poly collsion files voor highpoly gebouwem), en ik heb de txd kleiner gemaakt.

De files heb ik al naar chris gestuurt. En deze kan wel kijken of hij het probleem weet te vinden.

Geplaatst:
Toch wel Leone , het word allemaal rock van de jaren 80 ^_^

kan zijn, maar laat de 1980 gewoon weg, en zorg dat het geen vice-city rock is. _O_

Geplaatst:

Tuurlijk komt er géén VC rock in en waarom moet 1980s weg dan? Ik snap het niet want het is volgens Vendetta Rock de beste muziek uit de jaren 80 zeg maar enzo kan je dat ook neerzetten.

Btw Gybrus het is een vervanger voor Bouce FM , dus die moet hij ook in het menu vervangen :puh: (doet die dat?)

Geplaatst:

Maar kan je dan ook de 'verspreiding' van het gras aanpassen. Want het ziet er het beste uit als er wat minder open vlekken te zien vallen.

Of is dit weer typisch mierengeneuk van mij? :7

Geplaatst:

Ik houd me denk ik eerst even bezig met de Jingles en het invoegen van muziek. Ik weet niet zeker of ik gebruik maak van de mogelijkheid om verschillende intro's voor een liedje , ik kijk eerst of ik genoeg muziek kan vinden :7

Geplaatst:
Maar kan je dan ook de 'verspreiding' van het gras aanpassen. Want het ziet er het beste uit als er wat minder open vlekken te zien vallen.

Of is dit weer typisch mierengeneuk van mij? :7

volgens mij kun je dit niet bepalen. Maar het licht eraan hoe je Polygonen staan. Als een model uit veel polys bestaat dan word het gebied automatisch dichtbegroeit.

Geplaatst:

Robin, wrlkom terug, leuke vakantie gehad ? :Y

Wazuup, dat gras ie geen object, Het word gerenderd door de col, je maakt dat gras als volgt:

3Ds Max met kam scripts,

Material Editor

Lege bol

Maak van Standard, Col Surface

Dan kun je in zo'n lijst allemaal van die dingen kiezen, je hebt ook verschillende soorten gras.

Select de poly's van het gras. En assign de mateial

Zorg er wel voor dat je in max dan een apart dff en col object hebt, want als je dat col surface assigned worden je poly's grijs.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...