Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

De hoeveelheid gras, en alles wat gespawned word door middel van COL surfaces en hoe het spel reageert op de surfaces is aan te passen in surfinfo.dat en procobj.dat . Valt allemaal redelijk makkelijk aan te passen :Y , en is dus niet hardcoded ofzo. Dingen als rotation, hoeveel er gespawnt moeten worden, hoogte, hoe random het is enzovoort.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Wazuup, generics doen zeker wonderen, kijk nou na tim zijn nieuwe screen,. super tim, het ziet erg mooi opgevuld uit.

Ik ben ook met wat bezig, screens binnenkort.

Ik wil nog even mededelen dat mijn nieuwe eiland waarschijnlijk word geschrapt, volgens mijn zijn daarvan ook nog geen publieke screens, die staan verborgen op me site.

Maar geen nood, er komt iets anders! Iets dat nog veel harder pwnd. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Maar geen nood, er komt iets anders! Iets dat nog veel harder pwnd. _O_

Als er iets komt wat nog harder PWNT , dan kan het nooit slechter dan de vorige plannen zijn :D

Word het een eiland ofwat? :bonk:

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar geen nood, er komt iets anders! Iets dat nog veel harder pwnd. _O_

Als er iets komt wat nog harder PWNT , dan kan het nooit slechter dan de vorige plannen zijn :D

Word het een eiland ofwat? :bonk:

Greetz :sigaar:

:(, ja maar dat nieuwe eiland maken kost ook weer tijd. Het is denk ik meer werk dan een renovatie van mijn eiland. Ik heb mijn eiland ff wat geupdate. Binnenkort in de volgende leden versie, zal die wel komen.

Maar ik moet nog ff denken hoe we het met de haven doen. Want dat moet natuurlijk vol komen te staan met kranen. En hier zijn geen genericks van, dus die moet ik zelf maken. Ook heb ik nog een andere grote boot. Maar heb nog steeds niet de mogelijkheid om erin te varen. Dabeast heeft het vaarbaar willen maken. Maar dan crashed SA als je de boot spawnt.

Ook wil ik binnenkort nieuwe lots verhuren op mijn eiland van een andere deel. Ik denk het industrie gedeelte, aangezien daar het meeste aan moet gebeuren.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Wazuup, generics doen zeker wonderen, kijk nou na tim zijn nieuwe screen,. super tim, het ziet erg mooi opgevuld uit.

Ik ben ook met wat bezig, screens binnenkort.

Ik wil nog even mededelen dat mijn nieuwe eiland waarschijnlijk word geschrapt, volgens mijn zijn daarvan ook nog geen publieke screens, die staan verborgen op me site.

Maar geen nood, er komt iets anders! Iets dat nog veel harder pwnd. _O_

Lol toch zeker niet net zo goed verborgen als Steve-M zijn bestanden verbergt he? :puh: Ik ben benieuwd waar je mee komt Blastov.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand iets wat ik kan doen? (voor MS bedoel ik :{ ) Ik heb momenteel ff niks te doen. :zz:

je mag anders mijn lod 11 ook ingame zetten. hij staat geupload op de ftp. ik heb het vandaag echt geprobeert. maar het lukt niet :@ en dat vint ik best kut.

maar micky als je dat wil doen heel graag.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ja het is wel mooi en alles maar ik weet wel hoe ik het beste die text kan doen , post zo misschien ff een idee.

En bovendien is het niet zo mooi dat alles eerst stil sta tot het faden klaar is en dat ie dan pas begint.

BTW Wazuup waar hebbie dat mee gemaakt en waarom is eht einde zo verneukt. En volgens WMP is er iets mis met de extensie?

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Het was een voorbeeldje hea. Ik heb het opgenomen met fraps maar die neemt het sneller op dan dat het hoort. Geëdit met Camtasia Studio, opgeslagen was ie 1,5 gigabyte. Geimporteerd in WMM en weer opgeslagen, toen was hij 4,5 mb. Grote kans dat hij nogal verneukt is inderdaad.

Daarom was het ook een voorbeeld. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ff geen zin om video'tje inelkaar te flansen dus doe ik het via woorden :7

Dit is mijn plan:

Je ziet de letters GTA in de positie zoals het originele logo en dan verschijnd achter de G , T en A Rand , hEft en Uto die dan inpositie schuiven. Dit is nogal moeilijk uit te leggen maar oké. Dan doe ik via een mask het net lijken alsof het MS gebeuren er op druipt als bloed snap? Het ms logo dus :puh:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...