Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Weet iemand iets wat ik kan doen? (voor MS bedoel ik :{ ) Ik heb momenteel ff niks te doen. :zz:

je mag anders mijn lod 11 ook ingame zetten. hij staat geupload op de ftp. ik heb het vandaag echt geprobeert. maar het lukt niet :@ en dat vint ik best kut.

maar micky als je dat wil doen heel graag.

Ik wil het wel proberen, maar het is alweer een tijd geleden dat ik een model ingame heb gezet, en bovendien moet ik dan even ergens max 7 of 8 vandaan halen.

Maar dan wil ik het wel proberen ^_^

EDIT: kees, waar heb je je lot geplaatst? Ik heb het halve forum afgezocht maar ik kan um niet vinden.

Laat maar, ik heb hem al gevonden.

Bewerkt: door mickey
  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik dacht aan zo'n soort intro van de trailer, alleen dan goed opgenomen en geëdit. :Y

Ziet er goed uit, maar ik neem aan dat het iets langer en vloeiender moet?

@Hier beneden: Ja, dat begrijp ik, maar het was een vraag, geen opmerking :puh:

Geplaatst:

Nu moet iedereen even goed gaan lezen hier hea, nu hebben we allene maar nutteloze vragen. Het is een VOORBEELD (=slecht afgewerkt) van het INTRO van de trailer.

Sorry, dubbelpost :engel:

Kees, ik ben nu wel je lot aan het proberen ingame te krijgen, maar ik mis twee textures:

post-981-1187039807.png

Ik neem aan dat ik die wel nodig heb? Zo ja, zou je me die kunnen sturen?

EDIT: Ik denk iemand anders dit beter ingame kan zetten, aangezien ik me al een tijdje niet heb bezig gehouden met MS, en ik daarom dingen als coördinaten niet weet. Ook heb ik geen verstand van Vertex Colors of dat soort dingen, dus als ik het ingame zet, moet het waarschijnlijk alsnog opnieuw gedaan worden. Ik moet me eerst weer een beetje verdiepen in MS/SA voordat ik dit kan doen.

Geplaatst:
Ik zou dat toch alvast heel graag willen zien in een filmpje hoor Galiorix. :puh:

Komt er aan Wazuup , is maar een simpel iets :D

Dubbelpost :7

th_iuntro.jpg

Ik had geen zin om het al te moeilijk te maken en had niet de goede graphics in huis voor het eigenlijke idee maar dit vind ik ook wel best maar het belangrijkste is wat jullie vinden xD

Het ziet er allemaal nog neit helemaal super uit maar dat zal bij de trailer wel anders zijn (hoop ik)

Bewerkt: door Galiorix
Sorry, dubbelpost :engel:

Kees, ik ben nu wel je lot aan het proberen ingame te krijgen, maar ik mis twee textures:

post-981-1187039807.png

Ik neem aan dat ik die wel nodig heb? Zo ja, zou je me die kunnen sturen?

EDIT: Ik denk iemand anders dit beter ingame kan zetten, aangezien ik me al een tijdje niet heb bezig gehouden met MS, en ik daarom dingen als coördinaten niet weet. Ook heb ik geen verstand van Vertex Colors of dat soort dingen, dus als ik het ingame zet, moet het waarschijnlijk alsnog opnieuw gedaan worden. Ik moet me eerst weer een beetje verdiepen in MS/SA voordat ik dit kan doen.

t maakt niet uit waar je hem neer set. cordinaten veranderen kan ik zelf wel dus daar hoef jij je geen sorgen over te maaken. vertex color kan ik ook niet dus als het maar ingame staat dan is t wel goed.

de textures komen zo

b87a31b0sx7.jpg

Shot at 2007-08-14

smbuilwall07aua5.jpg

Shot at 2007-08-14

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:
Waar kan ik zo'n mod programma downloaden?

want ik heb zelf geen idee :N:bonk:

Momenteel is GTA Mafia Stories nog neit te downloaden en een publieke release zal ook niet vóór 2008 komen.

Helaas.

Greetz. :sigaar:

Geplaatst:
Waar kan ik zo'n mod programma downloaden?

want ik heb zelf geen idee :N:bonk:

Wat bedoel je precies ?

Bedoel je waar je deze mod kan downloaden ?

of waar je programma's om te kunnen modden kan downloaden ?

Even over de release, ik wilde hem voor de GTA4 release uit brengene, wat oorspronkelijk 16 okt. was. Nu is de GTA4 release 15 april dus wij hebben nog alle ruimte tot die tijd. Verwacht een releease in maart\april !

Geplaatst:

Dat is wel een grappig effectje, zou je dit eens kunnen proberen:

- Die letters komen niet naar je toe maar faden vanuit zwart scherm.

- Dan hoor je wat pistool geluiden en komen die bloed letters erbij (wel goed over die andere letter zetten hea :7)

Nice verder.

Geplaatst:

Netjes Galiorix,

Tim had een idee om meer een teaser trailewr te maken, ook ik vind het een goed idee.

We laten in de trailer gewoon een aantal stukken van de map zien, die af of bijna af zijn.

Die teaser hoeft niet meer dan 1 minuut te duren

Netjes Galiorix,

Tim had een idee om meer een teaser trailewr te maken, ook ik vind het een goed idee.

We laten in de trailer gewoon een aantal stukken van de map zien, die af of bijna af zijn.

Die teaser hoeft niet meer dan 1 minuut te duren

Dat was mijn idee :7, ow :puh:.

In ieder geval ziet het er netjes uit Galiorix, alleen het is nog net iets te saai. Als je alles een tikkeltje sneller laat lopen dan zou het er net ff wat spectaculairder uitzien ;).

Ook word de tekst 'Grand Theft Auto' een beetje wazig/dubbel wanneer die mask van bloed erover heen komt.

Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst:

Nee geen teaser he :-( Dat vind ik teveel op GLD crap lijken hoor. Ik stel gewoon voor dat het een trailer wordt die net zolang duurt als dat de MS Themesong duurt. Trouwens Jarno wil voor ons scripten hea.

Nee geen teaser he :-( Dat vind ik teveel op GLD crap lijken hoor. Ik stel gewoon voor dat het een trailer wordt die net zolang duurt als dat de MS Themesong duurt. Trouwens Jarno wil voor ons scripten hea.

Dat wisten we allang , had er zelf op gereageert maar dat is wel vet :puh:

Ik had de GLD trailer gezien en als we dan een teaser maken , alstublieft niet zo crappy als hun zooi , die pwnt dus echt niet. Over die effecten van jou; dat zijn wel erg simpele dingen hoor , maar meoten ze dan nog bewegen of neit. Trouwens , kan je misschien even die Mafia Stories tekst met dat bloed en alles zonder dat Grand Theft Auto doen , ik krijg ze er nooit overheen en dat is echt lelijk. :puh:

Greetz :sigaar:

[edit]: Bloef? Wat in vredesnaam is Bloef :puh: ff aangepast.

Bewerkt: door Galiorix
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...