Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

aangezien dit topic een beetje down is stuur ik hier ff een post :7

Ik heb mezelf dus voorgenomen om me bezig te houden met het treinspoor op Cittá di Corruzione TIM, (Mijn eiland). Ook ben ik al wat bezig geweest met de brug, waarvan ik nog wel de juiste textures moet vinden. Ook krijgen wat gebouwen op lot7 een renovatie (meer highpoly)

Treinrails leggen op het oppervlak van CDC TIM zal moeilijk gaan, aangezien je dan overal treinspoor bruggen enzo moet hebben om over wegen heen te gaan, wat er voor zorgt dat CDC (nog) rommelig(er) word. Daarom zat ik er dus aan te denken dat het hele traject ondergronds is, en dat het bovengronds gaat, wanneer het richting Blastov's eiland gaat, ikzelf ben ook al bezig met de metrostations (zie ondergronds gang wanneer lot7 is gereleased in de volgende MS versie)

hier heb ik nog een WIP screentje van de brug.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Natuurlijk vind ik zelf dat ik geen metrotunnel kan maken zonder 2dfx lampen, alleen het probleem is dat ik nog steeds niet doorheb hoe dat nou precies in zn werk gaat. Ook snap ik niet echt hoe night vertex colors werken

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik zal maar ff een soort profiel van de host van V-Rock posten :puh:

Naam: Frank

Favoriete groep/zanger: Michael Jackson

Karakter: Redelijk zachtaardig

Andere bijzonderheden: Houd niet van hippie's :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat er aan te de denken om een heel metrotraject te maken. Dat betekend dus verschillende metrolijnen, en niet 1. Maar bijvoorbeeld. de eerste lijn die loopt alleen door CDC TIM , de tweede metrolijn gaat via de brug naar blastovs eiland toe, en dan weer terug naar de mijne. En een derde metrolijn gaat gaat loopt alleen door CDC Blastov. En dan is er mss ook nog een 4de en die loopt door de countryside.

Hieronder heb ik ff gauw een schetsje gemaakt. Natuurlijk moet het wel mogelijk zijn om 4 treinen te laten rijden. En natuurlijk moet er niet in een keer een goederen trein over het traject lopen.

metrolinetrajector8.jpg

Het traject loopt niet alleen maar ondergronds. metrolijn1 loopt ondergronds door CDC TIM heen. metrolijn2 loopt ondergronds door CDC TIM, maar bovengronds wanneer het naar blastovs eiland gaat, Metrolijn3 zal (aangezien het stationnetje op CDC blastov) ondergronds, of bovengronds lopen. Dat kan blastov het beste bepalen. natuurlijk zal het spoor door countryside bovengronds zijn.

Zeg maar wat jullie van deze plannen vinden, reacties en ideeen zijn zeer welkom

Tim

Link to comment
Delen op andere websites

mensen ik snap er een donder meer van.

een model ingame setten lukt dus echt niet meer. ik zal ff vertellen hoe ik het doe.

ik maak een model in 3d max 9 en exporteer deze als 3ds. open 3d max 8 en exporteer de dff en coll. dan maak ik de txd en zet het met de map editor ingame. alles klopt het model staat er.

maar als ik dan goed er naar kijk (in de map editor) zitten er textures op die niet eens in de txd zitten. laatstaan dat ik gesecht heb dat die textures op dat model moesten. maar goed das t erchtste nog niet.

start het spel, ga naar de plek toe... en er staat gewoon helmaal niks. open map editor weer en hij staat er gewoon. chek dan ff de gta3.img de ipl ide en alles klopt wel. maar hij staat er niet. het is ook niet zo dat die ontsigbaar is want ik loop nergens tegen aan.

kunkerda1.png

Shot at 2007-08-15

kunker2av0.png

Shot at 2007-08-15

best kut dus.

kijk dus ook ff naar het verschil in textures...

kunker3oa5.jpg

Shot at 2007-08-15Desktop.rar

dit is de IDE

#GTA: Mafia Stories - Kees's IDE file
objs
6160, bios_kees, ms_bios_kees, 300, 0
6161, LODbios_kees, ms_bios_kees, 1300, 0
[color="#FF0000"]14014, kees_11_kerk, kees_11, 299, 0
14015, kees_11, kees_11, 299, 0
14016, kees_rad, kees_rad, 299, 0[/color]
end



end





end



end







end



end





end



end









end



end





end



end







end



end





end



end

dit is de IPL

#GTA: Mafia Stories - Kees's IPL file
inst
6160, bios_kees, 0, -181.266, 1448.91, 18.9161, 0, 0, 0, 1, 1
6161, LODbios_kees, 0, -181.266, 1448.91, 18.9161, 0, 0, 0, 1, -1
1328, BinNt10_LA, 0, -192.803, 1447.45, 19.2368, 0, 0, 0, 1, -1
1257, bustopm, 0, -154.629, 1442.38, 20.0225, 0, 0, -0.707108, 0.707105, -1
1344, CJ_Dumpster2, 0, -167.151, 1467.65, 19.9475, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1
778, Elmred_hism, 0, -158.952, 1471.88, 18.92, 0, 0, 0.551937, 0.833886, -1
894, Elmsparsesm_PO, 0, -206.802, 1447.28, 18.3973, 0, 0, 0, 1, -1
782, Elmtreegrn_hism, 0, -175.873, 1501.95, 18.4668, 0, 0, 0, 1, -1
782, Elmtreegrn_hism, 0, -159.852, 1484.48, 18.6539, 0, 0, 0, 1, -1
781, Elmwee_hism, 0, -192.083, 1497.41, 18.0875, 0, 0, 0, 1, -1
895, Elmweesm_PO, 0, -206.027, 1455.66, 18.3357, 0, 0, 0, 1, -1
1653, fencehaitism, 0, -165.944, 1486.61, 19.3464, -1.87637e-06, -1.87637e-06, 0.707107, 0.707106, -1
1653, fencehaitism, 0, -197.044, 1447.81, 19.1464, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1
1653, fencehaitism, 0, -198.844, 1493.11, 19.0464, 0, 0, 1, 1.26759e-06, -1
1653, fencehaitism, 0, -197.044, 1459.81, 19.1464, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1
1653, fencehaitism, 0, -205.244, 1461.21, 19.1464, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1
1653, fencehaitism, 0, -165.944, 1473.21, 19.3464, -1.87637e-06, -1.87637e-06, 0.707107, 0.707106, -1
1653, fencehaitism, 0, -172.444, 1466.21, 19.2464, 0, 0, 1, 1.26759e-06, -1
1653, fencehaitism, 0, -205.244, 1474.11, 19.1464, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1
1653, fencehaitism, 0, -190.444, 1466.21, 19.2464, 0, 0, 1, 1.26759e-06, -1
1653, fencehaitism, 0, -185.644, 1493.11, 19.1464, 0, 0, 1, 1.26759e-06, -1
1653, fencehaitism, 0, -172.544, 1493.11, 19.2464, 0, 0, 1, 1.26759e-06, -1
1653, fencehaitism, 0, -205.244, 1448.11, 19.1464, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1
1653, fencehaitism, 0, -205.244, 1486.41, 19.1464, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1
1691, gen_roofbit5, 0, -185.073, 1450.82, 24.2276, 0, 0, 0, 1, -1
800, genVEG_bush07, 0, -187.526, 1505.2, 19.5744, 0, 0, 0, 1, -1
647, new_bushsm, 0, -160.952, 1479.08, 20.1488, 0, 0, 0, 1, -1
1342, noodlecart_prop, 0, -171.509, 1445.96, 19.9869, 0, 0, -0.707108, 0.707105, -1
1635, nt_aircon1dbl, 0, -196.65, 1460.44, 20.4108, 0, 0, 0, 1, -1
1281, parktable1, 0, -167.468, 1445.67, 19.64, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1
779, Pinebg_hism, 0, -208.825, 1482.28, 18.1596, 0, 0, 0, 1, -1
779, Pinebg_hism, 0, -180.995, 1497.02, 18.4476, 0, 0, 0, 1, -1
669, sm_veg_tree4, 0, -207.569, 1464.32, 18.292, 0, 0, 0, 1, -1
669, sm_veg_tree4, 0, -199.558, 1501.3, 18.1127, 0, 0, 0, 1, -1
691, sm_veg_tree4_big, 0, -158.36, 1452.26, 17.7819, 0, 0, 0, 1, -1
672, sm_veg_tree5, 0, -162.933, 1497.34, 19.1641, 0, 0, 0, 1, -1
1256, Stonebench1, 0, -190.702, 1447.28, 19.3973, 0, 0, -0.707108, 0.707105, -1
729, tree_hipoly07, 0, -208.52, 1492.29, 18.2598, 0, 0, 0, 1, -1
873, veg_procfpatch, 0, -211.646, 1472.85, 18.972, 0, 0, 0.241922, 0.970296, -1
875, veg_procfpatch01, 0, -173.329, 1499.76, 19.6335, 0, 0, 0, 1, -1
1256, Stonebench1, 0, -190.702, 347.278, 19.3973, 0, 0, 0.707108188464, -0.707105373907, -1
894, Elmsparsesm_PO, 0, -206.80199585, 347.278015137, 18.3973007202, 0, 0, 0, 1, -1
895, Elmweesm_PO, 0, -206.026696777, 355.663287354, 18.3357452393, 0, 0, 0, 1, -1
669, sm_veg_tree4, 0, -199.557617188, 401.301361084, 18.1126571655, 0, 0, 0, 1, -1
782, Elmtreegrn_hism, 0, -175.872711182, 401.9480896, 18.466802597, 0, 0, 0, 1, -1
781, Elmwee_hism, 0, -192.083215332, 397.411273193, 18.0874511719, 0, 0, 0, 1, -1
672, sm_veg_tree5, 0, -162.932876587, 397.341131592, 19.1641433716, 0, 0, 0, 1, -1
691, sm_veg_tree4_big, 0, -158.360015869, 352.258905029, 17.7819152832, 0, 0, 0, 1, -1
669, sm_veg_tree4, 0, -207.569329834, 364.319342041, 18.2919658184, 0, 0, 0, 1, -1
779, Pinebg_hism, 0, -208.824798584, 382.276519775, 18.1595779419, 0, 0, 0, 1, -1
729, tree_hipoly07, 0, -208.520217896, 392.294903564, 18.2598342896, 0, 0, 0, 1, -1
779, Pinebg_hism, 0, -180.994897461, 397.02454834, 18.4476333618, 0, 0, 0, 1, -1
782, Elmtreegrn_hism, 0, -159.852182007, 384.4809021, 18.6538513184, 0, 0, 0, 1, -1
778, Elmred_hism, 0, -158.952, 371.881, 19.9488, 0, 0, 0.551936573487, 0.833886094648, -1
647, new_bushsm, 0, -160.952182007, 379.080889893, 20.1488235474, 0, 0, 0, 1, -1
875, veg_procfpatch01, 0, -173.329348755, 399.757452393, 19.6334518433, 0, 0, 0, 1, -1
800, genVEG_bush07, 0, -187.525585938, 405.197406006, 19.5744110107, 0, 0, 0, 1, -1
873, veg_procfpatch, 0, -211.646, 372.855, 18.972, 0, 0, 0.24192169534, 0.970295776206, -1
1653, fencehaitism, 0, -205.244, 348.109, 19.1464, 0, 0, 0.707106312094, 0.707107250279, -1
1653, fencehaitism, 0, -197.044, 347.809, 19.1464, 0, 0, 0.707106312094, 0.707107250279, -1
1653, fencehaitism, 0, -205.244, 361.209, 19.1464, 0, 0, 0.707106312094, 0.707107250279, -1
1653, fencehaitism, 0, -197.044, 359.809, 19.1464, 0, 0, 0.707106312094, 0.707107250279, -1
1653, fencehaitism, 0, -205.244, 374.109, 19.1464, 0, 0, 0.707106312094, 0.707107250279, -1
1653, fencehaitism, 0, -205.244, 386.409, 19.1464, 0, 0, 0.707106312094, 0.707107250279, -1
1653, fencehaitism, 0, -198.844, 393.109, 19.0464, 0, 0, 0.999999999999, 1.32679489668e-06, -1
1653, fencehaitism, 0, -185.644, 393.109, 19.1464, 0, 0, 0.999999999999, 1.32679489668e-06, -1
1653, fencehaitism, 0, -172.544, 393.109, 19.2464, 0, 0, 0.999999999999, 1.32679489668e-06, -1
1653, fencehaitism, 0, -165.944, 386.609, 19.3464, 1.87637133737e-06, 1.87637133737e-06, -0.707107250277, -0.707106312091, -1
1653, fencehaitism, 0, -165.944, 373.209, 19.3464, 1.87637133737e-06, 1.87637133737e-06, -0.707107250277, -0.707106312091, -1
1653, fencehaitism, 0, -172.444, 366.209, 19.2464, 0, 0, 0.999999999999, 1.32679489668e-06, -1
1653, fencehaitism, 0, -190.444, 366.209, 19.2464, 0, 0, 0.999999999999, 1.32679489668e-06, -1
1635, nt_aircon1dbl, 0, -196.65, 360.443, 20.4108, 0, 0, 0, 1, -1
1691, gen_roofbit5, 0, -185.073391724, 350.816516113, 24.2276000977, 0, 0, 0, 1, -1
1344, CJ_Dumpster2, 0, -167.151, 367.649, 19.9475, 0, 0, 0.707106312094, 0.707107250279, -1
1328, BinNt10_LA, 0, -192.803356934, 347.449072266, 19.2367835999, 0, 0, 0, 1, -1
1342, noodlecart_prop, 0, -171.509, 345.964, 19.9869, 0, 0, 0.707108188464, -0.707105373907, -1
1257, bustopm, 0, -154.629, 342.383, 20.0225, 0, 0, 0.707108188464, -0.707105373907, -1
[color="#FF0000"]1281, parktable1, 0, -167.468, 345.666, 19.64, 0, 0, 0.707106312094, 0.707107250279, -1
14014, kees_11_kerk, 0, -92.3977203369, 1734.60715332, 32.1068202312, 0, 0, 0, 1, -1[/color]
703, sm_veg_tree7_big, 0, -2.24114, 1741.48, 14.4044, 0, 0, 0, 1, -1
[color="#F4A460"]14015, kees_11, 0, -35.1846237183, 1699.68469238, 31.0723615939, 0, 0, 0, 1, -1
14016, kees_rad, 0, -41.1108, 1732.25, 29.6979, 0, 0, 0.121869240979, 0.992546164218, -1[/color]
end

kunker3di8.png

Shot at 2007-08-15

als iemand mij kan vertellen wat ik niet goed doe seg het dan plz. want zo schiet het niet op.

dit is de DFF COLL TXD van het reusen rad.

Desktop.rar

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

het ziet er allemaal goed uit , je hebt het al mooi doordacht. Maar je noemt het een metro traject maar worden de treinen dan door Metro's vervangen? Of gebruiken jullie bijvoorbeeld de Brownstreak als normale trein en veranderen jullie de Freight naar een metro?

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je denk ik beter kan doen, is in 3ds max 9 hem als dff exporteren, dan exporteren als .3ds en in 3ds max 8 de col maken. Want volgens mij (correct me if I'm wrong) werken de DFF scripts wel in 3ds max 9.

Link to comment
Delen op andere websites

Je COL is zoiezo geneukt, open maar eens met COL Editor. Eerst converteren naar editable mesh voordat je exporteert naar COL. En daarbij zal waarschijnlijk ook je TXD geneukt zijn, eerst opslaan als VC en daarna weer als SA en vergeet niet te compressen.

Die twee samen maken een vaag probleem, net als toen bij je bioscoop.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...