Tim Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 aangezien dit topic een beetje down is stuur ik hier ff een post Ik heb mezelf dus voorgenomen om me bezig te houden met het treinspoor op Cittá di Corruzione TIM, (Mijn eiland). Ook ben ik al wat bezig geweest met de brug, waarvan ik nog wel de juiste textures moet vinden. Ook krijgen wat gebouwen op lot7 een renovatie (meer highpoly) Treinrails leggen op het oppervlak van CDC TIM zal moeilijk gaan, aangezien je dan overal treinspoor bruggen enzo moet hebben om over wegen heen te gaan, wat er voor zorgt dat CDC (nog) rommelig(er) word. Daarom zat ik er dus aan te denken dat het hele traject ondergronds is, en dat het bovengronds gaat, wanneer het richting Blastov's eiland gaat, ikzelf ben ook al bezig met de metrostations (zie ondergronds gang wanneer lot7 is gereleased in de volgende MS versie) hier heb ik nog een WIP screentje van de brug.
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Nice , het ziet er allemaa mooi uit en ook de plannen klinken goed Greetz
Tim Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Natuurlijk vind ik zelf dat ik geen metrotunnel kan maken zonder 2dfx lampen, alleen het probleem is dat ik nog steeds niet doorheb hoe dat nou precies in zn werk gaat. Ook snap ik niet echt hoe night vertex colors werken
Wazuup Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Gebruik dan gewoon de MS 2dfx muurlamp, hij staat in de MSgeneric.ide file. En trouwens, Blastov regelt alle Vertex Paint, het is zoiezo handiger als één persoon het regelt.
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Hmm ik zal maar ff een soort profiel van de host van V-Rock posten Naam: Frank Favoriete groep/zanger: Michael Jackson Karakter: Redelijk zachtaardig Andere bijzonderheden: Houd niet van hippie's
Tim Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik zat er aan te de denken om een heel metrotraject te maken. Dat betekend dus verschillende metrolijnen, en niet 1. Maar bijvoorbeeld. de eerste lijn die loopt alleen door CDC TIM , de tweede metrolijn gaat via de brug naar blastovs eiland toe, en dan weer terug naar de mijne. En een derde metrolijn gaat gaat loopt alleen door CDC Blastov. En dan is er mss ook nog een 4de en die loopt door de countryside. Hieronder heb ik ff gauw een schetsje gemaakt. Natuurlijk moet het wel mogelijk zijn om 4 treinen te laten rijden. En natuurlijk moet er niet in een keer een goederen trein over het traject lopen. Het traject loopt niet alleen maar ondergronds. metrolijn1 loopt ondergronds door CDC TIM heen. metrolijn2 loopt ondergronds door CDC TIM, maar bovengronds wanneer het naar blastovs eiland gaat, Metrolijn3 zal (aangezien het stationnetje op CDC blastov) ondergronds, of bovengronds lopen. Dat kan blastov het beste bepalen. natuurlijk zal het spoor door countryside bovengronds zijn. Zeg maar wat jullie van deze plannen vinden, reacties en ideeen zijn zeer welkom Tim
Wazuup Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Die naam is echt super gekozen kerel.
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Hehe , dankje. Ik zat aan net zo'n dope naam als Lazlow te denken en toen dacht ik alleerst aan Henk , maar dat is niet bepaald amerikaans dus toen kwam ik op Frank Greetz
Wazuup Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Natuurlijk, Frank is superhip.
kees1991 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) mensen ik snap er een donder meer van. een model ingame setten lukt dus echt niet meer. ik zal ff vertellen hoe ik het doe. ik maak een model in 3d max 9 en exporteer deze als 3ds. open 3d max 8 en exporteer de dff en coll. dan maak ik de txd en zet het met de map editor ingame. alles klopt het model staat er. maar als ik dan goed er naar kijk (in de map editor) zitten er textures op die niet eens in de txd zitten. laatstaan dat ik gesecht heb dat die textures op dat model moesten. maar goed das t erchtste nog niet. start het spel, ga naar de plek toe... en er staat gewoon helmaal niks. open map editor weer en hij staat er gewoon. chek dan ff de gta3.img de ipl ide en alles klopt wel. maar hij staat er niet. het is ook niet zo dat die ontsigbaar is want ik loop nergens tegen aan. Shot at 2007-08-15 Shot at 2007-08-15 best kut dus. kijk dus ook ff naar het verschil in textures... Shot at 2007-08-15Desktop.rar dit is de IDE #GTA: Mafia Stories - Kees's IDE file objs 6160, bios_kees, ms_bios_kees, 300, 0 6161, LODbios_kees, ms_bios_kees, 1300, 0 [color="#FF0000"]14014, kees_11_kerk, kees_11, 299, 0 14015, kees_11, kees_11, 299, 0 14016, kees_rad, kees_rad, 299, 0[/color] end end end end end end end end end end end end end end end end dit is de IPL #GTA: Mafia Stories - Kees's IPL file inst 6160, bios_kees, 0, -181.266, 1448.91, 18.9161, 0, 0, 0, 1, 1 6161, LODbios_kees, 0, -181.266, 1448.91, 18.9161, 0, 0, 0, 1, -1 1328, BinNt10_LA, 0, -192.803, 1447.45, 19.2368, 0, 0, 0, 1, -1 1257, bustopm, 0, -154.629, 1442.38, 20.0225, 0, 0, -0.707108, 0.707105, -1 1344, CJ_Dumpster2, 0, -167.151, 1467.65, 19.9475, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1 778, Elmred_hism, 0, -158.952, 1471.88, 18.92, 0, 0, 0.551937, 0.833886, -1 894, Elmsparsesm_PO, 0, -206.802, 1447.28, 18.3973, 0, 0, 0, 1, -1 782, Elmtreegrn_hism, 0, -175.873, 1501.95, 18.4668, 0, 0, 0, 1, -1 782, Elmtreegrn_hism, 0, -159.852, 1484.48, 18.6539, 0, 0, 0, 1, -1 781, Elmwee_hism, 0, -192.083, 1497.41, 18.0875, 0, 0, 0, 1, -1 895, Elmweesm_PO, 0, -206.027, 1455.66, 18.3357, 0, 0, 0, 1, -1 1653, fencehaitism, 0, -165.944, 1486.61, 19.3464, -1.87637e-06, -1.87637e-06, 0.707107, 0.707106, -1 1653, fencehaitism, 0, -197.044, 1447.81, 19.1464, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1 1653, fencehaitism, 0, -198.844, 1493.11, 19.0464, 0, 0, 1, 1.26759e-06, -1 1653, fencehaitism, 0, -197.044, 1459.81, 19.1464, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1 1653, fencehaitism, 0, -205.244, 1461.21, 19.1464, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1 1653, fencehaitism, 0, -165.944, 1473.21, 19.3464, -1.87637e-06, -1.87637e-06, 0.707107, 0.707106, -1 1653, fencehaitism, 0, -172.444, 1466.21, 19.2464, 0, 0, 1, 1.26759e-06, -1 1653, fencehaitism, 0, -205.244, 1474.11, 19.1464, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1 1653, fencehaitism, 0, -190.444, 1466.21, 19.2464, 0, 0, 1, 1.26759e-06, -1 1653, fencehaitism, 0, -185.644, 1493.11, 19.1464, 0, 0, 1, 1.26759e-06, -1 1653, fencehaitism, 0, -172.544, 1493.11, 19.2464, 0, 0, 1, 1.26759e-06, -1 1653, fencehaitism, 0, -205.244, 1448.11, 19.1464, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1 1653, fencehaitism, 0, -205.244, 1486.41, 19.1464, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1 1691, gen_roofbit5, 0, -185.073, 1450.82, 24.2276, 0, 0, 0, 1, -1 800, genVEG_bush07, 0, -187.526, 1505.2, 19.5744, 0, 0, 0, 1, -1 647, new_bushsm, 0, -160.952, 1479.08, 20.1488, 0, 0, 0, 1, -1 1342, noodlecart_prop, 0, -171.509, 1445.96, 19.9869, 0, 0, -0.707108, 0.707105, -1 1635, nt_aircon1dbl, 0, -196.65, 1460.44, 20.4108, 0, 0, 0, 1, -1 1281, parktable1, 0, -167.468, 1445.67, 19.64, 0, 0, 0.707106, 0.707107, -1 779, Pinebg_hism, 0, -208.825, 1482.28, 18.1596, 0, 0, 0, 1, -1 779, Pinebg_hism, 0, -180.995, 1497.02, 18.4476, 0, 0, 0, 1, -1 669, sm_veg_tree4, 0, -207.569, 1464.32, 18.292, 0, 0, 0, 1, -1 669, sm_veg_tree4, 0, -199.558, 1501.3, 18.1127, 0, 0, 0, 1, -1 691, sm_veg_tree4_big, 0, -158.36, 1452.26, 17.7819, 0, 0, 0, 1, -1 672, sm_veg_tree5, 0, -162.933, 1497.34, 19.1641, 0, 0, 0, 1, -1 1256, Stonebench1, 0, -190.702, 1447.28, 19.3973, 0, 0, -0.707108, 0.707105, -1 729, tree_hipoly07, 0, -208.52, 1492.29, 18.2598, 0, 0, 0, 1, -1 873, veg_procfpatch, 0, -211.646, 1472.85, 18.972, 0, 0, 0.241922, 0.970296, -1 875, veg_procfpatch01, 0, -173.329, 1499.76, 19.6335, 0, 0, 0, 1, -1 1256, Stonebench1, 0, -190.702, 347.278, 19.3973, 0, 0, 0.707108188464, -0.707105373907, -1 894, Elmsparsesm_PO, 0, -206.80199585, 347.278015137, 18.3973007202, 0, 0, 0, 1, -1 895, Elmweesm_PO, 0, -206.026696777, 355.663287354, 18.3357452393, 0, 0, 0, 1, -1 669, sm_veg_tree4, 0, -199.557617188, 401.301361084, 18.1126571655, 0, 0, 0, 1, -1 782, Elmtreegrn_hism, 0, -175.872711182, 401.9480896, 18.466802597, 0, 0, 0, 1, -1 781, Elmwee_hism, 0, -192.083215332, 397.411273193, 18.0874511719, 0, 0, 0, 1, -1 672, sm_veg_tree5, 0, -162.932876587, 397.341131592, 19.1641433716, 0, 0, 0, 1, -1 691, sm_veg_tree4_big, 0, -158.360015869, 352.258905029, 17.7819152832, 0, 0, 0, 1, -1 669, sm_veg_tree4, 0, -207.569329834, 364.319342041, 18.2919658184, 0, 0, 0, 1, -1 779, Pinebg_hism, 0, -208.824798584, 382.276519775, 18.1595779419, 0, 0, 0, 1, -1 729, tree_hipoly07, 0, -208.520217896, 392.294903564, 18.2598342896, 0, 0, 0, 1, -1 779, Pinebg_hism, 0, -180.994897461, 397.02454834, 18.4476333618, 0, 0, 0, 1, -1 782, Elmtreegrn_hism, 0, -159.852182007, 384.4809021, 18.6538513184, 0, 0, 0, 1, -1 778, Elmred_hism, 0, -158.952, 371.881, 19.9488, 0, 0, 0.551936573487, 0.833886094648, -1 647, new_bushsm, 0, -160.952182007, 379.080889893, 20.1488235474, 0, 0, 0, 1, -1 875, veg_procfpatch01, 0, -173.329348755, 399.757452393, 19.6334518433, 0, 0, 0, 1, -1 800, genVEG_bush07, 0, -187.525585938, 405.197406006, 19.5744110107, 0, 0, 0, 1, -1 873, veg_procfpatch, 0, -211.646, 372.855, 18.972, 0, 0, 0.24192169534, 0.970295776206, -1 1653, fencehaitism, 0, -205.244, 348.109, 19.1464, 0, 0, 0.707106312094, 0.707107250279, -1 1653, fencehaitism, 0, -197.044, 347.809, 19.1464, 0, 0, 0.707106312094, 0.707107250279, -1 1653, fencehaitism, 0, -205.244, 361.209, 19.1464, 0, 0, 0.707106312094, 0.707107250279, -1 1653, fencehaitism, 0, -197.044, 359.809, 19.1464, 0, 0, 0.707106312094, 0.707107250279, -1 1653, fencehaitism, 0, -205.244, 374.109, 19.1464, 0, 0, 0.707106312094, 0.707107250279, -1 1653, fencehaitism, 0, -205.244, 386.409, 19.1464, 0, 0, 0.707106312094, 0.707107250279, -1 1653, fencehaitism, 0, -198.844, 393.109, 19.0464, 0, 0, 0.999999999999, 1.32679489668e-06, -1 1653, fencehaitism, 0, -185.644, 393.109, 19.1464, 0, 0, 0.999999999999, 1.32679489668e-06, -1 1653, fencehaitism, 0, -172.544, 393.109, 19.2464, 0, 0, 0.999999999999, 1.32679489668e-06, -1 1653, fencehaitism, 0, -165.944, 386.609, 19.3464, 1.87637133737e-06, 1.87637133737e-06, -0.707107250277, -0.707106312091, -1 1653, fencehaitism, 0, -165.944, 373.209, 19.3464, 1.87637133737e-06, 1.87637133737e-06, -0.707107250277, -0.707106312091, -1 1653, fencehaitism, 0, -172.444, 366.209, 19.2464, 0, 0, 0.999999999999, 1.32679489668e-06, -1 1653, fencehaitism, 0, -190.444, 366.209, 19.2464, 0, 0, 0.999999999999, 1.32679489668e-06, -1 1635, nt_aircon1dbl, 0, -196.65, 360.443, 20.4108, 0, 0, 0, 1, -1 1691, gen_roofbit5, 0, -185.073391724, 350.816516113, 24.2276000977, 0, 0, 0, 1, -1 1344, CJ_Dumpster2, 0, -167.151, 367.649, 19.9475, 0, 0, 0.707106312094, 0.707107250279, -1 1328, BinNt10_LA, 0, -192.803356934, 347.449072266, 19.2367835999, 0, 0, 0, 1, -1 1342, noodlecart_prop, 0, -171.509, 345.964, 19.9869, 0, 0, 0.707108188464, -0.707105373907, -1 1257, bustopm, 0, -154.629, 342.383, 20.0225, 0, 0, 0.707108188464, -0.707105373907, -1 [color="#FF0000"]1281, parktable1, 0, -167.468, 345.666, 19.64, 0, 0, 0.707106312094, 0.707107250279, -1 14014, kees_11_kerk, 0, -92.3977203369, 1734.60715332, 32.1068202312, 0, 0, 0, 1, -1[/color] 703, sm_veg_tree7_big, 0, -2.24114, 1741.48, 14.4044, 0, 0, 0, 1, -1 [color="#F4A460"]14015, kees_11, 0, -35.1846237183, 1699.68469238, 31.0723615939, 0, 0, 0, 1, -1 14016, kees_rad, 0, -41.1108, 1732.25, 29.6979, 0, 0, 0.121869240979, 0.992546164218, -1[/color] end Shot at 2007-08-15 als iemand mij kan vertellen wat ik niet goed doe seg het dan plz. want zo schiet het niet op. dit is de DFF COLL TXD van het reusen rad. Desktop.rar Bewerkt: 15 augustus 2007 door kees1991
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 het ziet er allemaal goed uit , je hebt het al mooi doordacht. Maar je noemt het een metro traject maar worden de treinen dan door Metro's vervangen? Of gebruiken jullie bijvoorbeeld de Brownstreak als normale trein en veranderen jullie de Freight naar een metro? Greetz
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Toevallig dat jij ook Frank heet hè , Wazuup
Wazuup Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Natuurlijk, Frank is superhip. Nee hoor, zie bovenstaande quote.
mickey Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Wat je denk ik beter kan doen, is in 3ds max 9 hem als dff exporteren, dan exporteren als .3ds en in 3ds max 8 de col maken. Want volgens mij (correct me if I'm wrong) werken de DFF scripts wel in 3ds max 9.
Wazuup Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Je COL is zoiezo geneukt, open maar eens met COL Editor. Eerst converteren naar editable mesh voordat je exporteert naar COL. En daarbij zal waarschijnlijk ook je TXD geneukt zijn, eerst opslaan als VC en daarna weer als SA en vergeet niet te compressen. Die twee samen maken een vaag probleem, net als toen bij je bioscoop.
Recommended Posts