Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

het ziet er allemaal goed uit , je hebt het al mooi doordacht. Maar je noemt het een metro traject maar worden de treinen dan door Metro's vervangen? Of gebruiken jullie bijvoorbeeld de Brownstreak als normale trein en veranderen jullie de Freight naar een metro?

Greetz :sigaar:

Nee niet echt, aangezien het raar staat als ee metro over een treinrails gaat bovengronds. We gebruiken gewoon een trein die ondergronds gaat, netzoals in GTA SAN ANDREAS. eigenlijk een soort metro/trein

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoi,

Ik ben bezig met het metro station, ik ben er denk ik zo'n 4 uur mee bezig geweest. Ik had veel polygone problemen, maar deze zijn nu opgelost

Het is nog wel zonder textures. Maar iig is het de moeite waard om eens te bekijken. Het station heeft 2 metrolijnen, (voor metrolijn1, en metrolijn 2 *zie bespreek en opmerkingen topic*)

Link to comment
Delen op andere websites

Tim, jonge..

Wij hebben maar beschikking tot 2 treinen, dat is de trein en de tram. De tram komt op mijn nieuwe eiland, hij kan ook alleen maar daar komen omdat het pad van de tram een limiet heeft. Dit pad kan namelijk alleen werken in het gebied waar oorspronkelijk San Fierro was. Verder komt de trein door heel ms.

Er loopt al een heel treinpad door je eiland, ik neemm aan dat je die zelf aan paat, doe er maar wat leuks mee.

2DFX add ik voor je als jij de lampen maakt.

NVC add ik als MS 100% af is, nouja 100%...als alle plannen doorgaan is dat voor 2010 nog niet af. :D

Over de treinpaden, SA heeft oorspronkelijk 4 paden. 2 heb ik werkend gekregen. de 3de moet worden geactiveerd in de scm. Ik heb vernomen dat Myriad Island dat pad werkend heeft, ik jat wel die code als die dinges uitkomt, met geluk hebben we dan 3 paden. Dat 4de pad werkt zelfs in sa niet, al zit hij wel in de data.

Voor de rest wil ik even mededelen dat ik niet stop met modden, wat wel even ter sprake was. Ik zal wel minder gaan modden.

Verder ben ik met iets heels groot bezig, schiet niet heel erg op maar ach...het komt. Verwacht pas in oktober publieke screens.

Link to comment
Delen op andere websites

er gaat iets niet goed bij het maken van de coll.

coll3fc2.png

Shot at 2007-08-16

colllt2.png

Shot at 2007-08-16

ik gebruik de tool box van blastov. licht het daar mischien aan ??

ik denk dat het nu zo is... de dff staat wel ingame. maar die zie ik niet omdat mijn txd verneukt is. de hele coll werk ook niet dus ik kan hem ook niet voelen.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

@wazuup

bedankt voor de tip over de txd. het is nu gelukt het rad staat er maar nog niet met een col.

radgj1.png

Shot at 2007-08-16

vamidag ff met de andere scrips de coll pooberen.

werkt dus ook niet :@

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Lees nou eens goed kees, COL Exporteren uit 3dsmax 7 of 8, en voordat je je col exporteert converten naar editable Mesh. Owja, je moet trouwens eerst op Collisionmesh drukken, dan op je object klikken, en dan de dffnaam invoeren, en dan exporteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey heb hem nu pas geinstaleerd :7

Maar die er zitten wat bugs in de col en de paths zijn ook niet helemaal lekker: Er vliegen bij mij auto's door de lucht na een massa crash als ik een nieuwe game start :cab::{ Ligt dit aan mijn SA of aan MS?

Greetz :sigaar:

PS jullie komen zeker met de tip dat ik 0.6.8 moet instaleren? :)

Link to comment
Delen op andere websites

oke. ik denk dat het nu bijna gelukt is. als ik coll editor open en dan mijn coll. dan zie ik inderdaat de coll van het model. maar als ik hem ingame zet dan is de helft niet er niet. en dat wat er wel is daar hoort niks te zitten.

maar ik denk dat dit komt omdat de coll op een andere plek staat als de dff. k kijk er vanafont nog wel een keer naar.

Link to comment
Delen op andere websites

Kees jongen,

In de IDE zie ik een of andere kleurencode staan. Het kan een foutje van het forum zijn, of gewoon in de IDE. Ook die kees_Bios moet niet als eindcijfer -1 hebben. Als je de LOD erbij wilt, dan moet je de laatste getallen gaan nummeren,

zovan:

Kees_bios, 1

LODs_bios, -1

Kees_Bios2, 3

Maar aangezien er genericks zijn, weet ik niet hoe ik hier verder mee moet, want aangezien genericks geen LODs hebben, staat er ook geen Cijfervolgorde

____hierboven is ff gauw wat getypt________

Danderbij snap ik heel goed waarom je col het niet doet. Je poly rate van het raad is rond de 20000 polys, en dat kan SA echt niet aan. Je moet eik dus een minder highpoly col maken, rond de 1000 polys. Dat gaat wel. Dat betekend dus dat je het beste gewoon de COL handmatig maakt. dus de bar een box, de muren van intereur een box.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...