Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst:

Ow, dat is niet normaal nee.

Ik kan me ook niet herinneren dat we dat hebben aagepast :slotje:

Dus het ligt denk ik aan je pc...

Kijk anders ff in de particle.txd in sa\models daar zit de water texture in.

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Echt super :dans: Super veel verbeteringen, maar over je brug die twee boogjes kunnen er inderdaad nog bij en ik vind hem zo kolossaal maar wel super mooi :D

Geplaatst:

Wazuup is pc-verslaafd, hij komt nooit uit zijn kamer, vandaar dat ie ergens woont waar de zon nooit schijnt:p

Geplaatst:

Kees, ik had die lot van je ook, en volgens mij telde hij dik 40.000 poly's. Je hebt dus wel low-poly colls gemaakt neem ik aan ?

Het is mooi dat je DFF en TXD werkenn, wat je dus moet doen, importeer je dff, maak een low-poly col (alleen nodig als de dff meer dan 1700 poly's heeft) en export die met col io. In mijn toolbox zit een Mass col exporter, daarbij hoef je slechts je object aan te klikken en de rest doet 3ds max zelf. Als je dan dat bestandje hebt, die die mass col ding maakt moet je die importeren in een leeg col bestand met coll editor 2.

Geplaatst:

-Oproep aan SCM Coders

Mafia Stories zoekt matig ervaren tot erg ervaren SCM modders. Na het vertrek van BlackForce heeft Mafia Stories jammer genoeg geen SCM Coder. Zonder Coder betekend het dat er geen veelbelovende functies en missies zullen zijn, wat een zonde zou zijn. Want een mod zonder enige missies zou geen echte TC mod zijn, en dat willen we toch graag berijken. Ben je een SCM Coder en voel je je geroepen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!

-DaBeast

Namens het GTA Mafia Stories team.

Geplaatst:

Dieter...post dit op gtaforums.com

Hier zit geen enkele scm coder die aan ons project wil meewerken

>>> Door DaBeast: Chris, heb ik ook gedaan, maar dit weet je maar nooit wie er mee wil werken. Alle hulp is welkom :Y .<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil me eventueel wel aanbieden.

Ik heb nauwelijks ervaring, maar ik weet hoe het in elkaar steekt.

Ik heb in een donker verleden nog eens een Car Mod Shop mod gemaakt waar ook wat SCM in was verwerkt.

Dus ik heb redelijke ervaring met de Car Mod code.

Maar goed, ik neem aan dat jullie voornamelijk missies scripten bedoelen?

Daar wil je me wel in verdiepen, mochten jullie het willen.

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Bewerkt: door mickey
Geplaatst:

mickey, je wilt niet weten hoe nodig deze mod een coder nodig heeft. We willen dus ook alle hulp de we kunnen krijgen gebruiken. Tim heeft al een compleet verhaallijn gemaakt, dus inspiratie voor missies heb je niet nodig. Als je er meer over wilt weten moet je maar bij Tim wezen.

Volgens mij zit je al in het team, dus ik hoef je niet aan te nemen, bij deze ben je wel aangenomen tot coder. :)

Geplaatst:
@nick

Ha, ik heb je lot ingame willen zetten, met LODs, alleen het probleem is dat mijn SA halfverwege crashed, en ik kan negens de fout vinden. Ik heb alle models herexporteert, en de COL aangepast (low poly collsion files voor highpoly gebouwem), en ik heb de txd kleiner gemaakt.

De files heb ik al naar chris gestuurt. En deze kan wel kijken of hij het probleem weet te vinden.

ow okej heb je het ook geprobeerd zonder LOD,s :Y

nouja ik had er zelf ook wel wat probleempjes mee om het ingame te zetten maar hoe ik ze heb geupload moeten ze het toch wel doen neem ik aan :?

ik weet niet of je al heb geprobeerd zonder LOD,s en low col enzo gemaakt heb ?

nouja hoop dat het lukt met het oplossen.

anders probeer ik het gewoon opnieuw te maken :)

Geplaatst:
@nick

Ha, ik heb je lot ingame willen zetten, met LODs, alleen het probleem is dat mijn SA halfverwege crashed, en ik kan negens de fout vinden. Ik heb alle models herexporteert, en de COL aangepast (low poly collsion files voor highpoly gebouwem), en ik heb de txd kleiner gemaakt.

De files heb ik al naar chris gestuurt. En deze kan wel kijken of hij het probleem weet te vinden.

ow okej heb je het ook geprobeerd zonder LOD,s :Y

nouja ik had er zelf ook wel wat probleempjes mee om het ingame te zetten maar hoe ik ze heb geupload moeten ze het toch wel doen neem ik aan :?

ik weet niet of je al heb geprobeerd zonder LOD,s en low col enzo gemaakt heb ?

nouja hoop dat het lukt met het oplossen.

anders probeer ik het gewoon opnieuw te maken :)

Al gevonden. Erg gemeen foutje in de IDE, er was een naam niet goed ingetypt :puh:, dus ja....

Geplaatst:

Om ervoor te zorgen dat alle lots nu verhuurt zijn, neem ik nog lot2. Ik ben nu wel momenteel bezig met metrolijn, en lot7, maar lot2 komt ook

Geplaatst: (bewerkt)

hehe,

Ik heb nu heel het treintraject kunnen tunnelen. Het is nog niet getextured. Maar de screens geven alvast wel een beeld ervan

tunmax1lt0.jpg

tunmax2fz3.jpg

tunmax3or5.jpg

Bewerkt: door Tim
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...