Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Das een pittige bocht die je daar hebt :puh: Voor een trein.

jaja, dat is de bocht die blastov heeft gemaakt in zijn treinrails. Maar ik heb geen gebruik gemaakt van bend, gewoon eik losse tunnel models gedraait, en dan de vetex bij mekaar geschoven

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ow die bocht,sad.gif

Dat was een test object.

De bocht die de trein maakt is idd heel raar.

Ik vind trouwens wel dat je wat detials in de tunnel moet maken het is nu gewoon een blok.

Komen er ook lichten in de tunnel? Want in GTA San Andreas zit een tunnel en een deel is zo zwart als de nacht dat je niks ziet en dat is best ongezellig weetye :7

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

EyeOnMe,

Nee dat is niet erg, als je ooit nog leert 3ds max modellen heb ik wel graag dat je voor ms gaat modellen. Die keus is natuurlijk aan jouw zelf.

Het is alleen, wat je zelf ook wel kunt bedenken, verboden om het ms wachtwoord te verspreiden, al helemaal bij gld en lcyi.

Veel succes verder met modellen !

Link to comment
Delen op andere websites

EyeOnMe,

Nee dat is niet erg, als je ooit nog leert 3ds max modellen heb ik wel graag dat je voor ms gaat modellen. Die keus is natuurlijk aan jouw zelf.

Het is alleen, wat je zelf ook wel kunt bedenken, verboden om het ms wachtwoord te verspreiden, al helemaal bij gld en lcyi.

Veel succes verder met modellen !

Oké maar ik doe het alleen omdat ik het zielig vind voor hun, omdat ik niet snap hoe ze al die dingen bugloos ingame krijgen :duh: Dat kan volgens mij ook niet, want de helft is Sketchup....

Dit geld ook voor GTI, waar ik ook aanvraag heb gedaan :)

Dit heb ik express in de private sectie geplaatst

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteindelijk niks geworen :cry:

169fs371037.png

nou sech dat nu niet. ik vint hem best mooi. er is aleen 1 ding dat je mischien kan veranderen?

die polietie auto kun je die nog achter de grote auto zetten. zodat je zeg maar alle 2 de koplampen van de auto kan zien ??

als dat nog kan denk ik dat die wel heel mooi is hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...