Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ijskoud ja :puh:

Hertog Jan vind ik neit zo lekker , je kan nog beter River Cola drinken en die smaakt naar poep :7

greetz :sigaar:

Geplaatst:

Die cola van de Albert Heijn is lachen. Kost 12 cent ofzo weet ik veel.

Maar die moet je heel goed schudden en dan open maken, de helft eruit spuiten, en dan opdrinken.

Maar je kan er natuurlijk ook op springen na het schudden, moet ook lachen zijn :7

Geplaatst:
Die cola van de Albert Heijn is lachen. Kost 12 cent ofzo weet ik veel.

Maar die moet je heel goed schudden en dan open maken, de helft eruit spuiten, en dan opdrinken.

Maar je kan er natuurlijk ook op springen na het schudden, moet ook lachen zijn :7

Ik moet niet denken aan eigen merk cola van de aldi :7

Geplaatst:

Ik ga eens voor de lol van die 'poepcola' halen en kijken of ie dan met mentos een beetje schuimt :7

Zijn er hier mensen die ooit wel eens naar de kermis gaan? :7

Geplaatst:

Weet je wat je moet proberen?

Goedkope 1,5 liter cola kopen, beetje eruit drinken (1/4), bruistabletten kopen, die in de fles cola doen, dan héél snel de dop erop, en heel hard wegrennen :puh:

Ik heb het met wat vrienden geprobeerd, alleen waren we te laat met de dop erop draaien. 0_0

Geplaatst:

Goedkope 1,5 liter cola kopen, beetje eruit drinken (1/4), bruistabletten kopen, die in de fles cola doen, dan héél snel de dop erop, en heel hard wegrennen :puh:

Ik heb het met wat vrienden geprobeerd, alleen waren we te laat met de dop erop draaien. 0_0

je moet het anders doen. druk wat kougum aan de dop (wel de binnenkant natuuriljk) en doe daar die tablet op. dan dop er op en schudden + weg rennen.

Geplaatst:

je moet het anders doen. druk wat kougum aan de dop (wel de binnenkant natuuriljk) en doe daar die tablet op. dan dop er op en schudden + weg rennen.

Keesje is pro :7

Geplaatst:

ja ik weet t :7

gefeliciteerd jorge je hebt de 100'e post in dit topick gepost :dans:

Geplaatst:
Ik ga eens voor de lol van die 'poepcola' halen en kijken of ie dan met mentos een beetje schuimt :7

Die van de C1000 is ook prima;) Het lukte al 3 keer goed bij mij:p

Geplaatst: (bewerkt)

Die van de C1000 is ook prima;) Het lukte al 3 keer goed bij mij:p

Hertog Jan in de aanbieding bij de vomar, een kratje voor 7.99!

Ik heb trouwens een nieuwe mobiel schatjes, de LG Shine:

lg_shine.jpeg

Mijn nummer is: 0800 - 74SEX

>>> Door DaBeast: Waarom krijg ik nou zo'n geile oma aan de lijn? :7 <<<

>>> Door Geile Oma: Waarom krijg ik nou zo'n leipe belg aan de lijn?<<<

>>> Door Kontebonkende Oma van Geile Oma en Overgroot Oma van Dabeast: Belgen neuken beter dan Hollanders<<<

Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst:

Update van stenen lotje nummer 3 ofzo? Iig:

post-20899-1187875141.jpg

Topview:

post-20899-1187875993.jpg

>>> Door DaBeast: Das ist ganz geil geile Who-Lander van me :7 .<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...