kees1991 Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 en dat is natuurlijk grolsch
Galiorix Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik heb alleen maar Hoge Bock en Bavaria in huis , is dat ook goed?
Jorge_F Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Hertog Jan is deze week in de aanbieding bij de vomar, ik denk dat ik er maar eentje ga meenemen .
Wazuup Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 En die speaker kratjes laten je koud? >>> Door DaBeast: Nuij, die staan koud <<<
Galiorix Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ijskoud ja Hertog Jan vind ik neit zo lekker , je kan nog beter River Cola drinken en die smaakt naar poep greetz
mickey Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Die cola van de Albert Heijn is lachen. Kost 12 cent ofzo weet ik veel. Maar die moet je heel goed schudden en dan open maken, de helft eruit spuiten, en dan opdrinken. Maar je kan er natuurlijk ook op springen na het schudden, moet ook lachen zijn
EyeOnMe Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Die cola van de Albert Heijn is lachen. Kost 12 cent ofzo weet ik veel.Maar die moet je heel goed schudden en dan open maken, de helft eruit spuiten, en dan opdrinken. Maar je kan er natuurlijk ook op springen na het schudden, moet ook lachen zijn Ik moet niet denken aan eigen merk cola van de aldi
Galiorix Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik ga eens voor de lol van die 'poepcola' halen en kijken of ie dan met mentos een beetje schuimt Zijn er hier mensen die ooit wel eens naar de kermis gaan?
mickey Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Weet je wat je moet proberen? Goedkope 1,5 liter cola kopen, beetje eruit drinken (1/4), bruistabletten kopen, die in de fles cola doen, dan héél snel de dop erop, en heel hard wegrennen Ik heb het met wat vrienden geprobeerd, alleen waren we te laat met de dop erop draaien.
kees1991 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Weet je wat je moet proberen?Goedkope 1,5 liter cola kopen, beetje eruit drinken (1/4), bruistabletten kopen, die in de fles cola doen, dan héél snel de dop erop, en heel hard wegrennen Ik heb het met wat vrienden geprobeerd, alleen waren we te laat met de dop erop draaien. je moet het anders doen. druk wat kougum aan de dop (wel de binnenkant natuuriljk) en doe daar die tablet op. dan dop er op en schudden + weg rennen.
Jorge_F Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Weet je wat je moet proberen?Goedkope 1,5 liter cola kopen, beetje eruit drinken (1/4), bruistabletten kopen, die in de fles cola doen, dan héél snel de dop erop, en heel hard wegrennen Ik heb het met wat vrienden geprobeerd, alleen waren we te laat met de dop erop draaien. je moet het anders doen. druk wat kougum aan de dop (wel de binnenkant natuuriljk) en doe daar die tablet op. dan dop er op en schudden + weg rennen. Keesje is pro
kees1991 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 ja ik weet t gefeliciteerd jorge je hebt de 100'e post in dit topick gepost
Big-Bear Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Ik ga eens voor de lol van die 'poepcola' halen en kijken of ie dan met mentos een beetje schuimt Zijn er hier mensen die ooit wel eens naar de kermis gaan? Die van de C1000 is ook prima;) Het lukte al 3 keer goed bij mij:p
Jorge_F Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Ik ga eens voor de lol van die 'poepcola' halen en kijken of ie dan met mentos een beetje schuimt Zijn er hier mensen die ooit wel eens naar de kermis gaan? Die van de C1000 is ook prima;) Het lukte al 3 keer goed bij mij:p Hertog Jan in de aanbieding bij de vomar, een kratje voor 7.99! Ik heb trouwens een nieuwe mobiel schatjes, de LG Shine: Mijn nummer is: 0800 - 74SEX >>> Door DaBeast: Waarom krijg ik nou zo'n geile oma aan de lijn? <<< >>> Door Geile Oma: Waarom krijg ik nou zo'n leipe belg aan de lijn?<<< >>> Door Kontebonkende Oma van Geile Oma en Overgroot Oma van Dabeast: Belgen neuken beter dan Hollanders<<< Bewerkt: 23 augustus 2007 door Jorge_F
Wazuup Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Update van stenen lotje nummer 3 ofzo? Iig: Topview: >>> Door DaBeast: Das ist ganz geil geile Who-Lander van me .<<<
Recommended Posts