Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, misschien kun je er een groot reclamebord bovenop of naast zetten. Of een of ander groot bord tegen de muur. Of laag bij de muren allemaal posters plakken. Of dit allemaal tegelijk natuurlijk :Y

Of trapjes uit de zijkant zodat je op het dak kunt is ook leuk, schansen ertegen of erop is ook leuk natuurlijk :)

En natuurlijk dakramen en dak ventilatie, schoorstenen buizen et c.

Op het gebouw waar je binnenkomt (2e screen midden bovenaan) Letters op het randje van het dak of tegen de muur.

Zo kun je natuurlijk nog veel meer dingen verzinnen :)

>>> Door Wazuup: Generics doen altijd wonderen, mijn vriend. :bier:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door DaBeast: Waarom krijg ik nou zo'n geile oma aan de lijn? :7 <<<

>>> Door Geile Oma: Waarom krijg ik nou zo'n leipe belg aan de lijn?<<<

>>> Door Kontebonkende Oma van Geile Oma en Overgroot Oma van Dabeast: Belgen neuken beter dan Hollanders<<<

Dan hebbie nog nooit met mij geneukt :7

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

zo,

ik ben bezig met de remake van een aantal buildings, aangezien het me opgevallen is dat ik erg lowpoly werk, maarja, omdat in een keer highpoly te gaan werken, neemt wel wat tijd in beslag.

Hier heb ik wat screens, de witte randjes zijn foutjes in de texture zelf, die kan ik makkelijk in paint fixen

p.s. binnenkort zal ik meer lots verhuren op CDC TIM, is dat ik weinig over de status weet van een aantal lots. Hier wil ik graag wat info over, en wellicht een screen. en kijken of je het ingame kunt krijgen. Dan pas zal andere lots verhuren pas zin hebben, of denken jullie niet. Ook ben ik bang dat ik weer de grootste rol zal hebben in het huren van lots. Omdat ik naar mijn idee denk, dat mensen er eigenlijk niet allemaal evenveel zin een hebben om meerdere lots te huren.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost :7 Kunnen we niet eerst een simpele korte trailer maken die niet erg veel onthuld maar dat we dan tenminste ff íéts releasen? Want ik vind eigenlijk dat wel na een tijdje wel weer met iets nieuws moeten komen of niet. ^_^ Ik zal alvast kijken of ik inspiratie op kan doen.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost :7 Kunnen we niet eerst een simpele korte trailer maken die niet erg veel onthuld maar dat we dan tenminste ff íéts releasen? Want ik vind eigenlijk dat wel na een tijdje wel weer met iets nieuws moeten komen of niet. ^_^ Ik zal alvast kijken of ik inspiratie op kan doen.

Greetz :sigaar:

Neuj, niet iets releasen omdat je perse iets wilt releasen. Das een zeer foute instelling.

Link to comment
Delen op andere websites

ja nee oke ik snap het. Maar we kunnen binnekort toch wel een keer een soort sneak preview maken , een beetje zoiets als de GTAIV trailer 1 O.I.D. Of vinden jullie dit helemaal niks en moeten we gewoon een langere trailer maken?

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geprobeert in GTA MS op het gevangenis eiland zoveel mogelijk karretjes aan een Baggage Handler te koppellen , ik post zo screens en een kort filmpje :D

Ik verveelde me nogal dus daarom deed ik datXD.

Greetz :sigaar:

[edit]

th_langerit2.jpg

th_langerit.jpg

Click to view

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...