Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mensen weten jullie wat een lekker nummertje is Noise Controllers vs Speedy Bass - Wanna Freak you

Btw grappige screens

lol die karretjes, maar wat ik wel jammer vind ik dat Jullie vooral hier actief zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoef toch helemaal niks te posten in het members PPT? :7 En ik ben niet zo'n super photoshopper dus Artwork maak ik ook niet. :7

Ik bespreek soms wel met Wazuup dingen van de trailer , maar dat hoef ik nergens te posten :7

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Oei oei beertje die is wel nice, keep it up. Gybrus, netjes maar dit is wel een mafia mod en geen western achtig iets hea.

Heb jij nog nooit zo een ding op een dak gezien....

>>> Door Wazuup: Nee.<<<

vooral in Amerika.. ;sad

en hoe wil je zoiets op je dak zetten als je een schuin dak hebt :O

nog een ref

Grats,G

oohja soon a update

Link to comment
Delen op andere websites

en hoe wil je zoiets op je dak zetten als je een schuin dak hebt :O

Simpel , je doet bij de kant waar het dak hoger zit als de andere een kortere paal. :7

Anyway het ziet er nice uit :D

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

Ik heb de laatste veel problemen opgemerkt wat aan de hand van dubbele ID nummers word gebruikt, Het ID nummer systeem in MS is een zooitje geworden, en dit wil ik zo snel mogelijk veranderen

Daarom heb ik een regeling bedacht. Ieder lid krijgt de beschikking over 300 ID nummers, die nummers moeten ze gebruiken voor hun models

Bijvoorbeeld ikzelf heb de beschikking over 300 ID nummers, ik gebruik daaruit IDs voor mijn models, dus bijvoorbeeld: Tim: ID: 6200- 6500, dit betekend dus dat al mijn models een ID moeten hebben tussen de 6200 en de 6500, dit geld trouwens alleen voor lots. Want ieder eiland krijgt zn eigen groep IDs, waarvan de models van het eiland gebruik van maken

In de volgende release. Zal ik het nieuwe ID systeem toepassen. Hier volgt een lijst

Eilanden

  • CDC TIM: 6000-6300
  • CDC BLAST: 6300-6600

Lots/models

  • BLASTOV: 6600-6900
  • TIM: 6900-7200
  • WAZUUP: 7200-7500
  • DABEAST: 7500-7800
  • GYBRUS: 7800-8100
  • NICK11123: 8100-8400
  • ANDIJVI: 8400-8700
  • KEES1991: 8700 - 9000
  • TWENTY EYES: 9000 - 9300
  • MICKEY: 9300-9600
  • BAZ: 9600 - 9900
  • JORGE_F: 10200 +

Eilanden zoals Madore zijn nog niet van toepassing, maar tot nu toe zullen die onder de ID nummers vallen die uitgezocht zijn voor Gybrus.

Het is erg belangrijk dat je je hieraan houdt, maak desnoods en notitie wanneer je gaat modden

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Juist dat vindt ik een goed idee.

inplaats van een aantal id nummers per lot te gebruiken kun je beter een paar id nummers per lid gebruiken.

Madore heeft trouwens nog geen ID nummers toegewezen gekregen..

het plan is trouwens om niet madore maar een natuur eiland te maken.

ik zal de meeste inrichtingen maken in het landschap en enkele steden zelf maken.

persoonlijk dacht ik er nog over na om "Crowning hills" te verwerken in het eiland.

dus niet als appart eilandje maar als onderdeel van het natuur eiland.

grats, kevin

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat wel goed maar momenteel heb ik neit zoveel tijd door school werk. Aangezien we nog tot 2008 hebben ( :7 ) heeft het niet de hoogste prioriteit , toch?

Aan de liedjes en dergelijke hoefd niks meer gedaan worden , vooral de host van het radio station , Frank. Aangezien ik Frank ben zeg maar , kan je helaas er niks aan doen ;)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...