Wazuup Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Wie wil er paths maken op heel CDC Blast en op de gebouwde gedeeltes van CDC Tim?
Galiorix Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik wil best iets bijdragen aan de mod op dit gebied , máár is het moeilijk of niet? Greetz
Galiorix Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Geweldig Dhr.Gybrus Net echt
Galiorix Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ja , moet ik nog een bepaalde plugin hebben? En welke versie moet ik hebben? Greetz
gybrus Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Geweldig Dhr.Gybrus Net echt =D dank je. Update soort van... trap is nog under construction =D Grats
kees1991 Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ja , moet ik nog een bepaalde plugin hebben? En welke versie moet ik hebben?Greetz het beste is als je 3ds 7 of 8 heb. met 9 kun je de gta scrips niet goed gebruiken. je secht dat je een 3ds hebt. maar kun je er ook wat mee maaken ??
Galiorix Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Laat maar , ik begin te begrijpen dat het best lastig is of niet? Greetz
kees1991 Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Laat maar , ik begin te begrijpen dat het best lastig is of niet?Greetz nou het valt best mee. maar je moet wel wat ervaring op doen. ik weet niet hoe lang je al met 3ds werkt. maar zo te hooren dus nog niet zo heel erg lang. het is een qwestie van oefenen.
Wazuup Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Hij hoeft niet te gaan modelen, hij moet die paths ff gaan maken. Daar is een tutorial voor gemaakt door Blastov, die moet hem alleen ff opnieuw gaan uploaden. Stay tuned..
rensjuh!! Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 eeY ff de vrage lijst schrijve .... 1- Wat is je nickname? JC 2- Heb je GTA Vice City? yup 3- Welke functie(s) ik wil wel het script schrijven 4- Kun je models in GTA Vice City zetten?** <wil het wel leeren als ut moet 5- Met welk tekenprogramma werk je?*** word, paint etc. ik .. wil graag het script scrijven omdaat... ik ben self zown mod begonne [tc] maar dat was niks wrrm ?? [bUGS] fack'n bugs maar daar schreef ik het script,, en ik had er wel een leuke draai [vond ik] script leze?? pm of in ut topic en ow jah ik was al een tijdje op dit forum aan't kijk e maar ik kon niej goed inlogge dus me acc werd iederekeer geblockt doei doei
Wazuup Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Een verhaal lijn script? Dat bestaat al.
Tim Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) Juist dat vindt ik een goed idee.inplaats van een aantal id nummers per lot te gebruiken kun je beter een paar id nummers per lid gebruiken. Madore heeft trouwens nog geen ID nummers toegewezen gekregen.. het plan is trouwens om niet madore maar een natuur eiland te maken. ik zal de meeste inrichtingen maken in het landschap en enkele steden zelf maken. persoonlijk dacht ik er nog over na om "Crowning hills" te verwerken in het eiland. dus niet als appart eilandje maar als onderdeel van het natuur eiland. grats, kevin ja is goed kevin, btw. Ik vind zelf ook dat we er iets aan moeten doen, zodat toch wat meer vaart komt in MS modelling. Ik denk dat we nu verder moeten gaan met het team wat we nu hebben, Dus dat er geen leden meer zich aan mogen melden. Ik heb een regeling van 1 screen rond de 2 weken, maar niemand houdt zich daaraan. Alleen Wazuup, Nick, Kees, Jorge F, Ik, zijn nog actief, naar mijn inzicht. Maar ik hoor niets meer van Gangster28, Ik zat eraan te denken om niet actieve leden eruit te kicken. Lots schieten echt niet op, (op CDC TIM) Je moet gewoon regelmatig een screen laten zien, maar dat gebeurt ook niet. Ik ben bang dat MS pas rond 2009 afzal zijn, als het zo doorgaat. Wanneer SA al helemaal uit is, en wanneer het werk eigenlijk helemaal voor niets is gedaan dus: LEDEN GA AAN HET WERK!!, Ik wil maatregelen nemen waardoor het wat actiever word op mijn eiland. En niet af en toe een modelletje, zoals jij doet Gybrus. Maar gewoon een lot. Oja, en Chris is uit de modding scene, dus ook uit het team lijkt me. Dus dan zal ik de updates moeten regelen enzo. Maarja, ik ben zelf ook de enige die wat vooruitgang brengt op mijn eiland. Dat zal dan ook langer gaan duren, en blijft mijn eiland, zo goed als bijna helemaal leeg. Bewerkt: 28 augustus 2007 door Tim
gybrus Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik wil maatregelen nemen waardoor het wat actiever word op mijn eiland. En niet af en toe een modelletje, zoals jij doet Gybrus. Maar gewoon een lot. Heb ik een lot bij jou gehuurt dan Grats,G
Recommended Posts