Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hebt er iemand een vlak lot vor mij over of een stukkie grond? Dan ken ik ook is beginnen aangezien blastov eiland niet afgemaakt word...

Blastovs eiland word zeker wel afgemaakt. Ik wil jou trouwens wel een lot van mij geven, maar dat moet ik ook garantie krijgen dat je het afmaakt en niet weer ergens in het midden ermee stopt. :bier:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=35746

Lot3.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil maatregelen nemen waardoor het wat actiever word op mijn eiland. En niet af en toe een modelletje, zoals jij doet Gybrus. Maar gewoon een lot.

Heb ik een lot bij jou gehuurt dan :bier:

Grats,G

nee, maar ik heb jou nog nooit een lot zien maken (in MS SA), alleen eiland. Natuurlijk is dit ook belangrijk maar ik word er gewoon wanhopig zijn. MS moet actiever worden, dat stimuleert leden, maarja, ik zal wel verantwoordelijk zijn voor die stimulatie.

Maar wat vinden jullie ervan, Welke maatregelen vinden jullie dat er moeten worden genomen

Misschien is het goed als maar een klein team aan de lots werkt, dat stimuleert ook weer anderen. Niet actieve lots, waarvan we al tijden niets meer van hebben gehoort zal ik overnemen, en dan kan MS nog wel goed komen.

Ik denk dat we hiereens een vergadering over moeten hebben, een keer wanneer het uitkomt, over hoe we verder gaan met MS, een groot team, of een paar mensen

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Een groot team is best mogelijk , maar dan niet zo als nu; het grootste deel van dat 'team' is niet eens actief en zo komt MS natuurlijk nooit af. Een kleiner team zou dan beter zijn , maar dan moet er wel met een iets hoger tempo gewerkt worden denk ik. Ik vind het heel jammer dat ik niet of nauwelijks kan modellen , anders had ik super graag geholpen.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou eerder wat in de middel maat kiezen en dan met alleen actieve leden :) Dus bijvoorbeeld 7/8/9 mensen, en dat

dat dan het vaste team word :Y En als er dan mensen valt aan te nemen doe je dat alleen als ze natuurlijk goed kunnen modellen maar ook een minimum post of ze moeten al bekend zijn etc. Of ze komen eerst in het niet actieve team

Je zou de niet actieve mensen kunnen ontslaan maar misschien is het wel beter om die in een "Non-active team" te zetten dat heel af en toe ook een modeltje(wel volledig af) maakt. En dus niet gaat posten als het nog WIP is.

Dus zo krijg je een vast actief team waarmeer je alles goed kan bespreken doordat het niet te groot is. Dat team doet ook actief modellen. En jullie krijgen ook nog eens af en toe een finished model binnen van het niet actieve gedeelte :Y

Dat niet-actieve gedeelte mag dus zo groot worden als het maar kan, maar je moet wel eerst vragen of je je mag aanmelden zodat er niet alleen slechte gebouwen enz komen. En als dat team misschien over een lange tijd wel uit 15 of zeg 20 mensen(!) bestaat, dan werken ze misschien wel even snel als het vaste team...

Zo zal het erg snel gaan :Y

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou eerder wat in de middel maat kiezen en dan met alleen actieve leden :) Dus bijvoorbeeld 7/8/9 mensen, en dat

dat dan het vaste team word :Y En als er dan mensen valt aan te nemen doe je dat alleen als ze natuurlijk goed kunnen modellen maar ook een minimum post of ze moeten al bekend zijn etc. Of ze komen eerst in het niet actieve team

Je zou de niet actieve mensen kunnen ontslaan maar misschien is het wel beter om die in een "Non-active team" te zetten dat heel af en toe ook een modeltje(wel volledig af) maakt. En dus niet gaat posten als het nog WIP is.

Dus zo krijg je een vast actief team waarmeer je alles goed kan bespreken doordat het niet te groot is. Dat team doet ook actief modellen. En jullie krijgen ook nog eens af en toe een finished model binnen van het niet actieve gedeelte :Y

Dat niet-actieve gedeelte mag dus zo groot worden als het maar kan, maar je moet wel eerst vragen of je je mag aanmelden zodat er niet alleen slechte gebouwen enz komen. En als dat team misschien over een lange tijd wel uit 15 of zeg 20 mensen(!) bestaat, dan werken ze misschien wel even snel als het vaste team...

Zo zal het erg snel gaan :Y

OH, good idee Eyeonme, Het zal ook het non active team stimuleren omdat het actieve team beter zn best doet. Ik zal de komde week deze regeling toepassen, wanneer ik dus tijd heb. want ik moe veel werken deze week. Maar we moeten nog wel kijken wie in welk team komt

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

OH, good idee Eyeonme, Het zal ook het non active team stimuleren omdat het actieve team beter zn best doet. Ik zal de komde week deze regeling toepassen, wanneer ik dus tijd heb. want ik moe veel werken deze week. Maar we moeten nog wel kijken wie in welk team komt

Bedankt :Y

Misschien dit erbij :Y :

-De niet actieve mensen mogen dan niet LOT's huren, behalve die zijn aangewezen voor de Non-active groep. Wel op aanvraag natuurlijk :)

-Ze krijgen een apart gedeelte maar daar mag je alleen topics aanmaken op aanvraag zodat het geen rommel word. --Dit gedeelte komt in de Private Section--

-Het active team komt dan in de Private Section, of krijgen ook een apart gedeelte in de Private Section.

...

Tenminste als dit mogelijk is al die aparte gedeeltes, want we hebben nu maar 1 apart gedeelte en dat is de Private Section maar zo word het geen rommeltje en komt niet alles bij elkaar en het is een heel stuk overzichtelijker :Y

Link to comment
Delen op andere websites

nee, maar ik heb jou nog nooit een lot zien maken (in MS SA), alleen eiland. Natuurlijk is dit ook belangrijk maar ik word er gewoon wanhopig zijn.

Lel ik heb half industrial eiland vol gebouwd.. :O

naja ik heb nog wat huisjes hier liggen soon in-game als ik tijd heb anders duurt het wat langer =D

Ik zou in ieder geval alle niet actieve leden die geen fuck doen uit het team halen (ahem mij nog even niet :puh:)

Dat maakt het wat overzichtelijker waar je allemaal iets van verwacht en waarvan je zeker weet dat je niks binnen zult krijgen...

Grats

PS:nu ik erover na denk heb ik best veel gedaan hor.. :O

Link to comment
Delen op andere websites

nee, maar ik heb jou nog nooit een lot zien maken (in MS SA), alleen eiland. Natuurlijk is dit ook belangrijk maar ik word er gewoon wanhopig zijn.

Lel ik heb half industrial eiland vol gebouwd.. :O

naja ik heb nog wat huisjes hier liggen soon in-game als ik tijd heb anders duurt het wat langer =D

Ik zou in ieder geval alle niet actieve leden die geen fuck doen uit het team halen (ahem mij nog even niet :puh:)

Dat maakt het wat overzichtelijker waar je allemaal iets van verwacht en waarvan je zeker weet dat je niks binnen zult krijgen...

Grats

PS:nu ik erover na denk heb ik best veel gedaan hor.. :O

Ja gybrus dat klopt, je hebt veel gedaan, o.a. regelingen en systemen bedacht, maar niet veel modeleer werk (lots) in MS SA, In MS VC heb je half industrial island volgebouwt. En het is jammer dat je nu minder inspiratie hebt. Maar ik kan natuurlijk ook de lots van het industrie gedeelte op CDC TIM Verhuren. misschien dat je daardoor inspiratie krijgt ^_^

Ik denk niet dat we 2 Private sections kunnen regelen, dit kost ook weer ruimte op dit forum. Anders kunnen we het nog altijd op eigen forum doen. Maar daar komt bijna niemand dan.

We moeten niet-actieve leden niet uit het team zetten denk ik nu, want misschien dat ze later nog actiever worden nadat de nieuwe regeling is toegepast.

Ik zelf ben eerlijk gezegt ook niet heel erg up to date. Want zin en inspiratie verschillen van de een op de andere dag. Maar ik zelf wil hier niet onder leiden, en doe dus mij best om mijzelf te stimuleren. Maar ook andere non actieve leden

We kunnen non-actieve leden minder rechten geven. Dat ze bijv. minder lots mogen huren. Of we kunnen ook doen dat ze dus idd maar lots van een bepaald gedeelte kunnen huren. Maar mijn lijkt me dat een beetje overbodig, maar vanuit de andere kant gezien is het wel nodig, anders mogen ze niets meer, en dat heeft ook geen zin.

Maar bijvoorbeeld non-actieve leden, mogen niet meehelpen aan een heel eiland ofzo, of inderdaad: dat ze maar minder lots als actieve leden mogen huren. Maar het beste is om de belangrijke gebieden (zoals dat gebouwen gedeelte op CDC TIM) over te laten nemen door alleen actieve leden, dat een lot van non actief lid, word overgenomen door een actief lid.

Maar we moeten wel een lijstje hebben van non actieve leden, en kijken welke rechten ze dan vergeleken met een actief lid niet hebben. Maar dat gaat het beste over MSN. Eyeonme, kun je dan ff je MSN geven per PBtje?,

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...