Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Mijn eiland,

Dat wat nu ingame staat is crap, in max heb ik ook alle crap er van af gehaald. Verder heb ik 10 max scenes met delen van me eiland. Mischien dat ik nog ga modden, misxhien heb ik gewoon een lange pauze nodig...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn eiland,

Dat wat nu ingame staat is crap, in max heb ik ook alle crap er van af gehaald. Verder heb ik 10 max scenes met delen van me eiland. Mischien dat ik nog ga modden, misxhien heb ik gewoon een lange pauze nodig...

Het lijkt me opzich niet zo'n slecht idee om een pauze te nemen , maar natuurlijk niet te lang :7

Zou ik paths kunnen maken met Max9? Want ik kan én 7 én 8 niet meer instaleren op mijn pc door een of ander crappig gedoe :duh:

greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Laat me dit even goed begrijpen: Zeg je hier dat je de "rechten" van niet-actieve modellers wilt verminderen, of de niet-actieve modellers wilt verwijderen uit het team?

Dat kan ik wel begrijpen, aangezien je toch wilt dat er wat gebeurt, maar er zijn wel even een paar dingen die ik daarover kwijt wil:

1- Geef de non-actieve modellers in ieder geval nog een kans.

Hier bedoel ik mee, dat je gewoon de modellers opnoemt, waarvan jij vind dat ze non-actief zijn, en ze dan verplicht om of voor een bepaalde tijd weer aan het werk te gaan, of dat niet doen en eruit gegooid worden/minder rechten krijgen.

2- Geef, als je ze eenmaal minder rechten hebt gegeven/eruit gegooid, ze nog wel de kans om weer terug te komen.

Want stel nou dat nu iemand met problemen zit (van wat dan ook), dan is het niet echt eerlijk om zoiets te doen. (uiteraard moet ze dan wel ook echt gaan werken als ze eventueel weer terug komen)

PS: Overigens gaat dit mij, volgens mij, niet aan, aangezien ik geen modeller (meer) ben. (zeg het alsjeblieft als het wel zo is)

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

Laat me dit even goed begrijpen: Zeg je hier dat je de "rechten" van niet-actieve modellers wilt verminderen, of de niet-actieve modellers wilt verwijderen uit het team?

Dat kan ik wel begrijpen, aangezien je toch wilt dat er wat gebeurt, maar er zijn wel even een paar dingen die ik daarover kwijt wil:

1- Geef de non-actieve modellers in ieder geval nog een kans.

Hier bedoel ik mee, dat je gewoon de modellers opnoemt, waarvan jij vind dat ze non-actief zijn, en ze dan verplicht om of voor een bepaalde tijd weer aan het werk te gaan, of dat niet doen en eruit gegooid worden/minder rechten krijgen.

2- Geef, als je ze eenmaal minder rechten hebt gegeven/eruit gegooid, ze nog wel de kans om weer terug te komen.

Want stel nou dat nu iemand met problemen zit (van wat dan ook), dan is het niet echt eerlijk om zoiets te doen. (uiteraard moet ze dan wel ook echt gaan werken als ze eventueel weer terug komen)

PS: Overigens gaat dit mij, volgens mij, niet aan, aangezien ik geen modeller (meer) ben. (zeg het alsjeblieft als het wel zo is)

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Uiteraard zal Tim natuurlijk mensen nog wel één kans geven om weer actief te worden (hoop ik) maar als je bijvoorbeeld op vakantie gaat of ff uit de modding-sleur wil , dat je dan wel op non of bijna niet actief gezet word én dus ook minder rechten krijgt of iets dergelijks. Als iemand dan weer zegt 'Ik word weer actief' dan zou je een proefperiode moeten instellen waar hij actief in móét zijn ,wil hij weer op actief gezet worden en dus weer de volle rechten krijgen. En er moet natuurlijk ook een grens zijn dat áls je op actief staat dat je dan tenminste om de zoveel tijd natuurlijk WIPjes moet posten. Als hij dat dan niet doet , zou het kunnen dat hij dus rechten verliest en misschien ook wel een lot moet inleveren , als die niet genoeg vordert

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer denk je iets te kunnen laten zien dan?

ik denk sondagmaan dag me neef heeftum :duh:

Rens, Je kunt uberhaupt wel je stukje script laten zien, wat Main.SCM staat gewoon op de pc, en die kan je gewoon openen met missionbuilder. Maar ik merk op een of andere manier dat je eigenlijk helemaal niets van coden kan

Wij accepteren geen noobs die niets kennen, je bent afgewezen, klaar uit. Sorry dat ik zo hard ben, maar je had zelf moeten weten dat SA nog geinstalleert is op PC in een map, en dat je SA DVD alleen nodig hebt om het te spelen

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

NOu ik denk eigenlijk nu dat minder rechten eigenlijk niet zoveel zin hebben. Het is dan eigenlijk een straf ofzo, We kunnne dit probleem oplossen door gewoon het verhuur van een bepaald aantal lots af te wijzen voor de non-active members.

Belangrijke lots moeten volgebouwt worden. Belangrijke lots zijn bijvoorbeeld lots die ervoor zorgen dat de mod een aanzicht heeft, zoals de gebouwen op mijn van CDC TIM. Verderest ga ik lots van non-actieve members overnemen. Heeft die dan nog iets van een model, dan heeftie pech, simpel zat. Ik ga niet moeilijk zitten doen met toesturen enzo, want dat levert niets op.

Belangrijke lots die van non actieve members zijn worden overgenomen door wel actieve members. Maar ik weet nog steeds neit echt wie nou juist onactief of actief is, want ze werken allemaal niet het bloed uit hun lijf. ik ook niet.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer denk je iets te kunnen laten zien dan?

ik denk sondagmaan dag me neef heeftum :duh:

Rens, Je kunt uberhaupt wel je stukje script laten zien, wat Main.SCM staat gewoon op de pc, en die kan je gewoon openen met missionbuilder. Maar ik merk op een of andere manier dat je eigenlijk helemaal niets van coden kan

Wij accepteren geen noobs die niets kennen, je bent afgewezen, klaar uit. Sorry dat ik zo hard ben, maar je had zelf moeten weten dat SA nog geinstalleert is op PC in een map, en dat je SA DVD alleen nodig hebt om het te spelen

ik vat um niej :?

gta heef nooit op deze pc gestaan nooit geinstallert dit ding is van me opa geweest maar die heef um nooit gebruikt

dus mogte wij um hebbe alle gta dingge enz dies gecrasht dus die is weg geflikkert

en nouw moet je niej gaan denke omdat ik nog maar iets van 7 berichte hep geplaatst niet denke dat ik een noob ben

:ch:

en dan nog iets jij wil mij wijs gaan make dat ik niej weet dat je gta [sa] niej kan spele als je geen dvd ding hebt

verbeter me als ik het fout hep maar nu bergijp ik er dus geen sak mer van :-(

Link to comment
Delen op andere websites

ik sij:

dus mogte wij um hebbe alle gta dingge enz dies gecrasht dus die is weg geflikkert

dat klopte niej helemaal alles van gta stons op me oude maar die was gecrasht die DIE is weg

geflikkert :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...