Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Aub niet dubbelposten, gebruik de edit knop. Wat Tim wilt zeggen is dat je ons niet de indruk geeft daadwerkelijk te kunnen scm coden. Dit is een SCM code:

:PC1
thread 'PC123' // 
var // 
 1@ : Car
 2@ : Float
 3@ : Float
 4@ : Float
end

:PC2
wait 100
0811: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car 
if and 
 $PLAYER_ACTOR.InCar(1@)
 1@.Health() < 2.0
then
 1@.StorePos(2@,3@,4@)   4@ += 3.0 
 0362: remove_actor $PLAYER_ACTOR from_car_and_place_at 2@ 3@ 4@ 
 02AB: $PLAYER_ACTOR 1 1 1 1 1 
 wait 6000 
 02AB: $PLAYER_ACTOR 0 0 0 0 0 
end
jump @PC2

Zeker dat je dit kan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zou je gewoon normaal nederlands willen praten, dat leest voor ons wat makkeijker.

Ik heb net als Tim de indruk dat je niet eens weet wat SCM is, mocht dat zo zijn stop dan met posten.

Ken je er wel wat van laat je in je eerst volgende bericht een stukje code zien

In mijn ogen doe je dit alleen om in het team te komen, en vervolgens ms te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

ja je hebt een kans. Laat het stukje script zien, zo snel mogelijk. Iig voor maandag. Verderest post je niets. Bij ons is het heel simpel: kun je het goed?, dan ben je derin, kun je het slecht, dan word je afgewezen, kun je niet. Dan hoef je niet te modden voor ms.

Geen tussenweggetjes van: oh ik wil het nog leren, dat is alleen maar gezeik, en misschien soms ook wel om smoesjes te verzinnen

Link to comment
Delen op andere websites

Broem ik heb een geil idee hier liggen ga ik binnenkort uitwerken en het is wel een idee om je industrial gedeelte te verhuren =D.

oohja ik kom net van een feest heb 3 uur en 3 kwartier geslapen en voel me nu eigenlijk best kut :puh:

Grats,G

Link to comment
Delen op andere websites

Dus jij wilt de lots verhuren. ok :) is goed jongen, geen probleem. Maar ik denk dat we eik 2 gebieden moeten hebben waar we lots kunnen huren. Een voor onactive, (dus onbelangrijke lots(zoals de woonwijk op mijn eiland), en belangrijke lots, zoals mijn bebouwde gedeelte op CDC TIM, en CDC TIM industrie gebied.

Maar MS heeft een haven, en die komt op mijn eiland. En het is denk ik beter om actieve members daar aan mee te laten helpen, aangezien er ook allemaal gebouwen op het haven gebeid moeten, omringede industrie. Ook word de haven nog gerenoveert, omdat het crap is.

Link to comment
Delen op andere websites

beste leden

Vanaf nu is het MS team verdeeld in 2 teams, het onactive Team, en het actieve team. Het onactive team is niet meer in staat belangrijke lots te kunnen huren op dit eiland (CDC TIM). belangrijke lots zijn de lots die echt bebouwt moeten worden om MS een uitstraling te geven, in dit geval alle lots van dit eiland, die op dit moment te huur zijn

Het industrie gedeelte zal binnenkort ook verhuurt worden. in ieder geval zullen wat gebieden op de haven verhuurt worden, alleen dan wel via een schema (niet vanwege onactieve members, maar omdat ik niet wil dat alles door elkaar staat). Dit laat ik over aan onactieve leden, terwijl wij actieve leden, dan misschein kun werken aan het industriegebied eromheen. Als het zover is

lots van onactieve members op CDC TIM, zullen worden overgenomen door mij, en wellicht nog wat andere actieve members

Het volgende team heb ik samengesteld, tot nu is het gebaseert op leden die actief zijn op lots, leden die actief zijn bij overige dingen, en leden die niet actief zijn bij lots, maar zich wel opgegeven als modeller op lots

actief: (bij lots)

Tim

Wazuup

Kees1991

nick11123

overig actief op ander gebied (o.a. lightning enzo, eilanden maken)

galiorix,

Leone

Gybrus

Dabeast

Jorge_F

niet actief (bij lots)

Stefaneke

gangter28

Baz

Andijvi

Big Bear

Actieve leden moet rond de 2/3 weken een screen laten zien, zie ik nog steeds geen screen, dan ga je naar de onactieve groep. Het is niet zo dat je om de tijd een screen moeten laten zien van ieder lot wat je hebt, want je kunt niet aan meedere lots tegelijkertijd werken, maar gewoon met werk lot je bezig bent, en hoever je bent.

P.S> ik wil jullie wel allemaal erop attenteren dat je geen slechte naam hebt wanneer je onactief bent, ookal heb je een goede reden ervoor, alsnog ben je niet actief, en MS gaat gewoon door, en als je dan actief word, dan kom in het actief team.

Als ik deze maatregelen niet zal hebben genomen, dan hadden we de kans dat MS pas rond 2010 ofzo af zal zijn

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

beste leden

Vanaf nu is het MS team verdeeld in 2 teams, het onactive Team, en het actieve team. Het onactive team is niet meer in staat belangrijke lots te kunnen huren op dit eiland (CDC TIM). belangrijke lots zijn de lots die echt bebouwt moeten worden om MS een uitstraling te geven, in dit geval alle lots van dit eiland, die op dit moment te huur zijn

Het industrie gedeelte zal binnenkort ook verhuurt worden. in ieder geval zullen wat gebieden op de haven verhuurt worden, alleen dan wel via een schema (niet vanwege onactieve members, maar omdat ik niet wil dat alles door elkaar staat). Dit laat ik over aan onactieve leden, terwijl wij actieve leden, dan misschein kun werken aan het industriegebied eromheen. Als het zover is

lots van onactieve members op CDC TIM, zullen worden overgenomen door mij, en wellicht nog wat andere actieve members

Het volgende team heb ik samengesteld, tot nu is het gebaseert op leden die actief zijn op lots, leden die actief zijn bij overige dingen, en leden die niet actief zijn bij lots, maar zich wel opgegeven als modeller op lots

actief: (bij lots)

Tim

Wazuup

Kees1991

nick11123

Dabeast

overig actief op ander gebied (o.a. lightning enzo, eilanden maken)

galiorix,

Leone

Gybrus

Dabeast

Jorge_F

niet actief (bij lots)

Stefaneke

gangter28

Baz

Andijvi

Big Bear

Actieve leden moet rond de 2/3 weken een screen laten zien, zie ik nog steeds geen screen, dan ga je naar de onactieve groep. Het is niet zo dat je om de tijd een screen moeten laten zien van ieder lot wat je hebt, want je kunt niet aan meedere lots tegelijkertijd werken, maar gewoon met werk lot je bezig bent, en hoever je bent.

P.S> ik wil jullie wel allemaal erop attenteren dat je geen slechte naam hebt wanneer je onactief bent, ookal heb je een goede reden ervoor, alsnog ben je niet actief, en MS gaat gewoon door, en als je dan actief word, dan kom in het actief team.

Als ik deze maatregelen niet zal hebben genomen, dan hadden we de kans dat MS pas rond 2010 ofzo af zal zijn

>>> Door DaBeast: Mezelf weer bij lots geplaatst, ja, het is een wonder! Klopt, ik ben weer een lot aan het modelen. :7 <<<

Link to comment
Delen op andere websites

beste leden

Vanaf nu is het MS team verdeeld in 2 teams, het onactive Team, en het actieve team. Het onactive team is niet meer in staat belangrijke lots te kunnen huren op dit eiland (CDC TIM). belangrijke lots zijn de lots die echt bebouwt moeten worden om MS een uitstraling te geven, in dit geval alle lots van dit eiland, die op dit moment te huur zijn

Het industrie gedeelte zal binnenkort ook verhuurt worden. in ieder geval zullen wat gebieden op de haven verhuurt worden, alleen dan wel via een schema (niet vanwege onactieve members, maar omdat ik niet wil dat alles door elkaar staat). Dit laat ik over aan onactieve leden, terwijl wij actieve leden, dan misschein kun werken aan het industriegebied eromheen. Als het zover is

lots van onactieve members op CDC TIM, zullen worden overgenomen door mij, en wellicht nog wat andere actieve members

Het volgende team heb ik samengesteld, tot nu is het gebaseert op leden die actief zijn op lots, leden die actief zijn bij overige dingen, en leden die niet actief zijn bij lots, maar zich wel opgegeven als modeller op lots

actief: (bij lots)

Tim

Wazuup

Kees1991

nick11123

overig actief op ander gebied (o.a. lightning enzo, eilanden maken)

galiorix,

Leone

Gybrus

Dabeast

Jorge_F

niet actief (bij lots)

Stefaneke

gangter28

Baz

Andijvi

Big Bear

Actieve leden moet rond de 2/3 weken een screen laten zien, zie ik nog steeds geen screen, dan ga je naar de onactieve groep. Het is niet zo dat je om de tijd een screen moeten laten zien van ieder lot wat je hebt, want je kunt niet aan meedere lots tegelijkertijd werken, maar gewoon met werk lot je bezig bent, en hoever je bent.

P.S> ik wil jullie wel allemaal erop attenteren dat je geen slechte naam hebt wanneer je onactief bent, ookal heb je een goede reden ervoor, alsnog ben je niet actief, en MS gaat gewoon door, en als je dan actief word, dan kom in het actief team.

Als ik deze maatregelen niet zal hebben genomen, dan hadden we de kans dat MS pas rond 2010 ofzo af zal zijn

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit dus echt bull-shit, MS is nog niet volgebouwd of jullie beginnen al over een Trailer, wat ik al zowiezo dom vind als het nog niet eens voor 50% af is. Dan komen er ook radiostations, hebben we ook nog niks aan als MS nog niet eens is volgebouwd.

En dan nog iets maak je meer druk om een behoorlijke scm-er ipv niet-inactiefe leden. Nu moeten jullie niet gaan denken dat ik boos ben ofzo, neen maar kvind het wel bullshit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit dus echt bull-shit, MS is nog niet volgebouwd of jullie beginnen al over een Trailer, wat ik al zowiezo dom vind als het nog niet eens voor 50% af is. Dan komen er ook radiostations, hebben we ook nog niks aan als MS nog niet eens is volgebouwd.

En dan nog iets maak je meer druk om een behoorlijke scm-er ipv niet-inactiefe leden. Nu moeten jullie niet gaan denken dat ik boos ben ofzo, neen maar kvind het wel bullshit.

Weetje, modelling is erg belangrijk, en on actieve members die modelleren dus niet veel. Dus het is wel belangrijk dat we maatregelen nemen waardoor het beter gaat met MS, dat MS sneller gaat, en dat het niet pas in 2010 af is ofzo. De trailer zal nog wel een tijdje duren, voordat we echt goed een gebied vol hebben gebouwt.

Link to comment
Delen op andere websites

goed nouw heb ik ongv 2 weken of wel meer niet gemod :$

vanwege school en me PC die gercasht was heel erg gelukkig dat ik een paar dagen daarvoor een back-up had gemaakt :puh: anders was ik me max bestanden kwijt geraakt van mijn lot. wel ben ik wat texture,s verloren maar dat heb ik alweer gedownload :)

goed nieuws.. mijn lot is voor 98% klaar :dans:

er moeten alleen nog wat borden en rookpijpen enz. worden gemaakt

en nog wat texture bugjes worden gefixt. de genericks plaats ik allemaal ingame.

screens... hope u like it :*D

lot910jx3.jpg

lot911wy0.jpg

lot912tb2.jpg

lot913ly3.jpg

lot914di8.jpg

lot915nh3.jpg

lot916up1.jpg

lot917lw2.jpg

lot918az0.jpg

Nieuwe manier van steentexturen boven een raam :Y ^^

lot919ze4.jpg

lot920rl7.jpg

dat was het dan wel weer. wanneer ik het ingame ga zetten weet ik nog niet precies :7

hoop dat het allemaal zonder bugs ingame komt _O_

@Gybrus: echt mooie watertoren. ziet er ook mooi high poly uit :D

Ik ga nou me nest in :eten:

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

nik. werk jij eigelijk met sketchup of met 3d max.

siet er wel echt mastelijk uit. echt mafia style. :tu:

EDIT

ik heb ook een lange tijd niks meer gedaan. maar dat komt omdat ik f*cking veel gewerkt heb omdat ik niewe muebels wil koopen voor mijn kamer. dit komt zamen op een bedrag van bijna 800 euro. dus ik moet wel hard werken.

maar de vakantie is nu vorbij. dus ik kan minder werken en meer gaan modden :)

k zal probeeren omd deze week lot 11 ingame te krijgen.

:bier:

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

OMFGGTG!!!, SERIEUS, hoe kom je verdomme aan zon inspiratie, het is echt masterlijk, het mooiste in MS wat ik ooit heb gezien. Je ownt heel MS, En daar is MS je dankbaar voor.

KUTGW jongen, KUTFGW!!

Link to comment
Delen op andere websites

okej bedankt voor de leuke commentaar _O_

hoe ik aan die inspiratie kom? uuhm ik weet het niet maar je kan altijd kijken van de game mafia en the godfather. :7

ehm kees. ik werk met 3ds max 8, sketchup heb ik nooit meegewerkt. :Y

ik denk al had ik met sketchup gewerkt dan kom ik hier niet eens in volgens mij :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...