Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil wel helpen met photoshoppen :tu:

Ik weet het niet markoes. MS heeft al genoeg photoshoppers, En ik denk dat we er niet weer een nodig hebben. In ieder geval bedankt dat je je wou inzetten voor MS

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm , ja. Ik weet neit of je het plaatje daarvan heb maar het is dus het zelfde plaatje als in deze post. Nou weet ik niet of je dat plaatje in dit topic gevonden hem of zelf opgezocht maar anyway:

Ik vind hem niet echt super mooi omdat de text en dat witte de afbeelding eigenlijk een beetje verpesten. Jammer. Verder is het effect wat je gekozen heb wel goed , maar jammer van de text etc.

Greetaz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

kunnen we geen wurgkoord maken net als bij the godfather the game???

Dat zou wel kunnen , maar er zitten ingame geen animaties die wurgen (het mes misscien?) dus dan zou het best wel nutteloos zijn ;)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig , ik had het al gezien , en als je niet binnen 24 uur met die steeg was gekomen dat ie in MS kwam , dan had ik je gesmeekt want hij ziet er super uit :*D Ook dat water ding ziet er gruwelijk goed uit :)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

bedacht vandaag dat ik ook nog een mooi huisje hat. het hele plan hier achter was om er een stuk of 3/4/5 te maaken. en dan redelik dicht bij elkaar te zetten. zodat het een rijke iets lijkt. komt dus ook nog mooie tuin en oprijlaan en zo bij.

ik maak deze binnen 2/3 weeken klaar.

henkiens8.jpg

UPDATE

henkie2gh7.jpg

ik hat hier ook een missie bij bedacht:

Moving house

je zit dus bij een mafia vamilie. de zoon van de mafia baas die woont in een van de huizen.

nu is een kerel van de vamilie waar je dus tegen bent die bedenkt om in een huis te gaan woonen wat daar dichtbij leeg staat.

nu is dus jou doel om er voor te sorgen dat de verhuiz wagens nooit bij het huiz aankomen.

(je moet ze dus gewoon opblaazen met een rocketlanger of met een andere geweer.)

er zullen een stuk of 6 verhiuz vrachtwagens komen.

als deze kapot zijn moet je die gast nog ff dood maaken hij zal ergens in het huiz zitten of in de tuin of zo.

als die dood is is de missie klaar :)

niet echt een moeilijke missie. en is ook simpel te maaken.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Netjes hoor Kees :eten: wacht op het eindresultaat als er allemaal meubels enz. in zitten

die missie vind ik wel leuk bedacht KUTGW :cya:

ik weet het niet of hij ziet er te modern uit of hij past niet bij Mafia stories :7

wat vinden jullie? van deze billboard

billboacn8.jpg

en nou heb ik een kut probleem word een beetje schijtziek van die !#^&)#$^)&*$%)& computers

nouw ken ik een gebouw niet openen dat ik heb gemaakt op mijn lot.

er komt te staan file open failed als ik hem open in 3ds max

misschien kan iemand anders hem wel openen je vind de max bestand in de bijlage.

als iemand hem kan openen dan moet je het ff tegen me zeggen want dan weet ik zeker dat het aan mijn PC ligt en niet aan de max bestand :Y

lot_9_bebouwing_4.max

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...