DaBeast Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) @Blaster:Ik bedoelde dus als genetrick... @De rest:Alemaal ontopic nu. Edit:Oei,ik dacht dat het een indringer was,zo een Japaner die van alles foto's maakt.Ik dacht dat hij me ontwerp stal . *Helpt Gybrus uit de toren* BTW:Als je wil,help ik je met dat interieur. Greetz Bewerkt: 19 april 2006 door dabeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) hahahaa jullie zijn lol!! maar dat hoeft niet dabeast alles gaat nu goed had nog een klein probje maar dat was een eigen fout. nu staat het op zijn plek Greets Gybrus alleen nog een beetje wit::)))))))))))))))))))) Bewerkt: 19 april 2006 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 april 2006 Goed om te horen dat het je lukt gybrus Het ziet er leuk uit alleen een beetje wit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2006 Goed dat het gelukt is. Maar euhm, welke verver heeft nou verf op het interieur gemorst . @Gybrus: Ok, it was an offer you cant refuse . Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) M'n eerste gebouw in mijn eerste mod : Het gebouw is nu gedraait. Bewerkt: 19 april 2006 door mickey Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2006 Ziet er top uit . Mischien een ideetje om van die glazen dakramen een glasboog te maken? Keep up the good work . Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 kun je een plaatje van af de bodem maken kunnen we de muur ook goed zien zoals ik het nu zie zit er geen deur in of zit die aan de andere kant??? in iedergeval al heel mooi gedaan!! maare staat die nu niet een beetje op de stoep? mooie textuur btw greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 Ik heb even twee nieuwe plaatjes gemaakt. Voorkant Achterkant @gybrus: Er zit geen deur in, kan ik eventueel nog maken. @dabeast: Goed idee,misschien maak ik die bogen er nog wel bij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PizzaTonno Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 Ik zou egt wat ramen ofzo of details aan die muur maken want dit is egt spannend als je er langs loopt nu, vind u niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 Gybrus mooi gemaakt:) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusader Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 had ook een klein art workje gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) thanks voor de comments. @mickey ja ik zie geen deur die zou ik toevoegen en om het dak nou zo veel detail te geven.... als ik zo een beetje kijk heb je nog ruimte over mischien een idee om er nog een paar kleine gebouwtjes naast te zetten en daar een deu en ramen in te maken. in dat grote gebouw zou ik dat ook doen (de ramen) veel succes. greets gybrus EDIT:hehe ben ook weer lekker bezig staat men oude txd er nog in ..... naja gewist en. hmm is tommie gay[/font] ofzo?!? hmm gaat iemand me nog uit die koeltoren halen??? dis namelijk een ingehuurd figurant. dus... greets gybrus[/font] ps slechte kwalitijd picktures. dat bureau is oer lelijk !!!!!?????!!!!!![/font] Bewerkt: 20 april 2006 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) Hij is wel vet, maar euh je bent al uit de toren hoor, kijk maar (een quote uit mijn bericht): Edit:Oei,ik dacht dat het een indringer was,zo een Japaner die van alles foto's maakt.Ik dacht dat hij me ontwerp stal . *Helpt Gybrus uit de toren* Verder: KUTGW! . Edit: Ik zie nu ook dat je de verf van de meubels hebt gekregen . Greetz Bewerkt: 20 april 2006 door dabeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 Ik zou niet weten waar dat Interior op moet lijken En sorry maar de textures op die dingen zijn bagger. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 Mooi gemaakt gybrus, ziet er echt leuk uit je interior Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts