Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

DEADLINE:

Beste leden, Ik denk dat MS er beter af zal doen met een deadline. Ik bedoel. Zonder een deadline lopen we wel het risico dat MS pas over 3 jaar ofzo klaar zal zijn, omdat inspritie verschild van tijd op tijd.

Oké, we proberen het 1 juni 2008 (dacht ik) af te hebben als dat niet lukt is dat geen probleem maar ik wil graag dat er vorderingen in de mod komen

Dit betekend dat we nog ruim 10 maanden hebben, gaan we dat halen?

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

ik vint dit een zeer goed ide. en ik denk ook zeker dat het gaat lukken om op die datum de mod klaar te heben. ik ben vandaag ook weer druk besig om mijn eerste huis voor volgende vrijdag klaar te heben.

als straks de loten vrij komen voor het rijke gedeelte van tim's zijn eiland er zijn. hoop ik mijn huizen bijna klaar te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

ben vandaag weer lkker bezig geweest dacht ik zo.

henkiekz7.jpg

henkie2um1.jpg

henkie3cb8.jpg

henkie4mu3.jpg

henkie5wq2.jpg

henkie6hq6.jpg

henkie7uq1.jpg

henkie8jp2.jpg

UPDATE

henkie10ly1.jpg

ben nu voor 85% klaar met het eerste huiz. aleen de beneden verdieping moet nog gedaan worden.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Nee lukt nooit, jullie hebben geen eens een SCM-er, en ik zie nou nooit ingame screens. Jullie doen er nou al bijna een jaar over en der is nou niet super veel vooruitgang gekomen, en nou wil je alles in 4 maanden doen:o?

Bewerkt: door Big-Bear
Link to comment
Delen op andere websites

Nee lukt nooit, jullie hebben geen eens een SCM-er, en ik zie nou nooit ingame screens. Jullie doen er nou al bijna een jaar over en der is nou niet super veel vooruitgang gekomen, en nou wil je alles in 4 maanden doen:o?

volgens mij zij tim tog echt 10 maanden. en is er dan ook maar 1 nederlandse TC die wel een goede scm-er heeft?

ik denk tog dat we gewoon fucking hard door moeten moddelen. zodat er echt wat vordering te zien is op de ielanden. als we daar schreens van laten zien op gtaforums.com wil er vast wel een scm-er ons een beetje helpen.

als wij over 10 maanden GTA MS echt 100% klaar hebben. dan zijn wij volgens mij de eerste die een GTA SA TC 100% klaar gemaakt heeft. wat maakt dan dat scm nog uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het eens met Big Bear, hij heeft gelijk, ms is nooit voor 1 juni af. Kijk wat er nog gedaan moeten worden, zoals het eruit ziet komen er maar 2 eilanden in heel MS. Mijn nieuwe eiland word geschrapt en in lynx city zie ik ook geen leven meer. Tussen de 2 eilanden zit nog geen normale verbinding, trein pad is verre van af. Paths zijn verbeukt, we hebben geen missies en de lighting is slecht.

Kees, ja die is er, Matineza heeft PatrickW en Dutchy als scm'ers.

Link to comment
Delen op andere websites

Het belangrijkste is dat we alle het modelleer werk voor 1 juni hebben gedaan. Maarja, idd gaan we dat niet halen, als je nu weer een nieuw eiland wil gaan maken :duh:

En wie maakt dat eiland af. Het is beter als we nu gewoon het eiland wat we in MS hebben verder bouwen, en niet een nieuw eiland hebben.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik heb even met EyeonMe gepraat over dit systeem. En ik moet toegeven dat ik wat te critisch naar voren ben gekomen, en daardoor het een beetje te persoonlijk heb gericht.

Maar ik wil jullie zeggen dat ik jullie echt niet wil afdwingen of forceren. Het is gewoon beter zo, want wanneer leden dus op een of andere reden niet aan hun lot kunnen werken, en het is een belangrijk lot. zal het langer duren voor het deel (met de lots) een mooi aanzicht heeft.

Alle lots die ik nu heb overgenomen waren helaas wel belangrijke lots. Maar ook wil ik onactieve leden een kans geven. Zij kunnen bijvoorbeeld generic models maken, of misschien zelfs voertuigen. Maar lots huren geeft veel verandwoordelijkheid, aangezien dit de bouwstenen van MS zijn, zegmaar.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...