Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik heb even met EyeonMe gepraat over dit systeem. En ik moet toegeven dat ik wat te critisch naar voren ben gekomen, en daardoor het een beetje te persoonlijk heb gericht.

Maar ik wil jullie zeggen dat ik jullie echt niet wil afdwingen of forceren. Het is gewoon beter zo, want wanneer leden dus op een of andere reden niet aan hun lot kunnen werken, en het is een belangrijk lot. zal het langer duren voor het deel (met de lots) een mooi aanzicht heeft.

Alle lots die ik nu heb overgenomen waren helaas wel belangrijke lots. Maar ook wil ik onactieve leden een kans geven. Zij kunnen bijvoorbeeld generic models maken, of misschien zelfs voertuigen. Maar lots huren geeft veel verandwoordelijkheid, aangezien dit de bouwstenen van MS zijn, zegmaar.

Bewerkt: door Tim
  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik ben bezig met met een eiland, ik maak CdC af.

En waarom vergeet iedereen Alcatraz. :cry:

Ik begrijp trouwens niet dat iedereen denkt dat we het niet gaan redden.

We redden het heus wel. Als iedereen 1 of 2 lots binnen 10 maanden kan volbouwen redden we het heus wel.

Het is volgens mij best haalbaar hoor. Natuurlijk moeten we wel een beetje sneller werken.

En 10 maanden is bijna één jaar, kijk eens hoeveel we hebben gedaan de vorige 10 maanden.

Maar eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit als we het niet redden. We kunnen er altijd naartoe werken, en als het mislukt dan verplaatsen we de deadline. Rockstar heeft dat toch ook gedaan met GTA4? :puh:

Geplaatst:
een krantenknipseltje:

msbeta.jpg

mischien wil ik er nogwat dingen aan veranderen

de plaatjes komen van het spel mafia 2

hier de links van de originele plaatjes:

mafia 1

mafia 2

edit: 600e post :dans:

Ik vind het er goed uit zien, maar het lijkt meer op een krant als je ook nog wat blabla aan de zijkanten heb staan van die foto. (niet te letterlijk opvatten :7 ) In ieder geval KUTGW en gefeli met je 600ste post , ik ben al bijna bij de 1200 :7

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Werken we eigenlijk met interieuren waar je heen teleporteerd? Of worden alle interieuren voor zover mogelijk gewoon in de normale wereld?

Geplaatst:
Werken we eigenlijk met interieuren waar je heen teleporteerd? Of worden alle interieuren voor zover mogelijk gewoon in de normale wereld?

ik zelf maak zo veel mogelijk de interieur in de normale wereld. omdat met een telepord moet weer scm gebruikt worden en allemaal weer moeilijk. dit is veel makelijker en vint ik mooier.

>>> Door DaBeast: Kan met SA ook gewoon met IPL hoor :) .<<<

Geplaatst: (bewerkt)
En 10 maanden is bijna één jaar, kijk eens hoeveel we hebben gedaan de vorige 10 maanden.

Maar eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit als we het niet redden.

Jullie kunnen het best redden ja, maar denk niet alleen aan de lots. Een TC met alleen een nieuwe map is maar weinig aan, ik neem dan als voorbeeld Gostown 6, fantatische map maar binnen 30min was ik er naar uitgekeken omdat er niks te doen valt. Jullie kunnen dan wel geen missies maken maar een beetje verdiepen in scm kan wel, en dan heb ik het over weapon shops, gokhallen, restaurens etc...

Oja, wazuup of dabeast heeft een van jullie 2 toevallig mijn bericht geedit ? (mijn post vóór deze)

Bewerkt: door Blastov
Geplaatst:

10 maanden.. kunnen we wel redden.

als iedereen goed doorwerkt. maarja helaas zit altijd die school ertussen :7:7

alleen ja zonder csm maar ik denk dat er in 10 maanden tijd wel iemand word gevonden die dat wil doen?

maar zoals Twenty eyes het zegt het is zowat bijna één jaar. dus misschien kan het wel gered worden als de lots gewoon worden volgebouwd. :Y

alleen moet het over 10 maanden helemaal af. of gewoon een release dus dat later weer een nieuwe versie bijkomt ofso?? met nieuwe eilanden enz..??

Geplaatst:
10 maanden.. kunnen we wel redden.

als iedereen goed doorwerkt. maarja helaas zit altijd die school ertussen :7:7

alleen ja zonder csm maar ik denk dat er in 10 maanden tijd wel iemand word gevonden die dat wil doen?

maar zoals Twenty eyes het zegt het is zowat bijna één jaar. dus misschien kan het wel gered worden als de lots gewoon worden volgebouwd. :Y

alleen moet het over 10 maanden helemaal af. of gewoon een release dus dat later weer een nieuwe versie bijkomt ofso?? met nieuwe eilanden enz..??

Nou aan nieuwe eilanden zit ik wel een beetje te twijfelen. Maar in ieder geval moet het met de lots wel lukken. Maar een eiland kost wel tijd, En daarna moeten er daar misschien ook weer lots op verhuurt worden, en dan zijn we weer een aantal maanden verder voordat dit eiland vol is

Geplaatst:

laaten we nu eerst de eilanden vol bouwen die we nu hebben. en als dat dichtbij klaar is over niewe eilanden gaan beginnen.

Geplaatst:
en in lynx city zie ik ook geen leven meer

Lynx is inderdaad nu een beetje dood, ik model wanneer ik zin heb en vooral aan welk project ik zin heb.

Aangezien ik ook voor mezelf bezig ben en geen robot ben kan ik niet aan 2 projecten tegelijkertijd werken ;).

>>> Door DaBeast: Maak van 2 projecten eens 3 :7 . Matineza, Lynx en MI . :7 <<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...